Tina sterft daarentegen echt.quote:Op maandag 22 september 2025 21:04 schreef golfer het volgende:
Gijs heeft weer last van zijn hinnikziekte.
Nee, dank u.quote:Op maandag 22 september 2025 21:11 schreef Felagund het volgende:
Hebben jullie al eens een Berenboot gehad?
Wil ik wel dat liedje op de achtergrond tijdens het smullen.quote:Op maandag 22 september 2025 21:11 schreef Felagund het volgende:
Hebben jullie al eens een Berenboot gehad?
Negen ze Maarten zelfs na te doen?quote:Op maandag 22 september 2025 22:01 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb een paar fragmenten gezien van dat interview en Marlies Dekkers ging daar vreselijk af. Op een gegeven moment negen ze Maarten zelfs na te doen.
Ga vooral zelf die naar ondergoedverkoopster kijken.quote:Op maandag 22 september 2025 22:07 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Negen ze Maarten zelfs na te doen?
Verder geen mening want niet gezien, maar als je paar fragmenten hebt gezien hoe kun jij dan een mening vormen.
Zou de NPO hun beslissing nog willen terugdraaien voor ons? Ik wil niet dat er minder uitzendingen zijn.quote:
Vind ik ook een prima vent. Je snapt toch niet dat ze bij die partij, met zoveel jongere vlottere mensen, er goed aan denken te doen met mastodont Timmermans aan te komenquote:Op maandag 15 september 2025 20:47 schreef golfer het volgende:
Jesse: meer wijn.![]()
Hij neemt de boel op een leuke manier in de maling.
Die schaal kan leeg.quote:Op maandag 29 september 2025 20:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan ie beginnen met zoeken naar zijn eigen naam
Elias moet nog aanschuiven he!quote:Op maandag 29 september 2025 20:39 schreef golfer het volgende:
Zonder van die enorme stapel bitterballen.
Elias ziet er uit alsof hij al een hele schaal naar binnen heeft geschoven.quote:Op maandag 29 september 2025 20:40 schreef Makamba_ het volgende:
W
[..]
Elias moet nog aanschuiven he!
Al kijk ik met 5 minuten vertraging.
Lief toch?quote:
Ze reageert alleen maar op Gijs en Marcel.quote:
Je ziet serieus niet in dat er de draak met de VVD wordt gestoken?quote:Op maandag 29 september 2025 20:55 schreef Eightyone het volgende:
VVD-promotie, net als zo'n beetje overal op tv tegenwoordig. Wat kritischer mag wel, zeker gezien de omroep.
Ze is een lege huls, zo bleek gisteren maar weer eens.quote:Op maandag 29 september 2025 20:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze reageert alleen maar op Gijs en Marcel.
Ik heb geprobeerd het te zien, maar verder dan dat orkestje en bitterballen lijkt het niet te gaan.quote:Op maandag 29 september 2025 20:57 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je ziet serieus niet in dat er de draak met de VVD wordt gestoken?
Nee oke. Dat je haar niet mag kan gewoon maar dat staat los van je kritiek van zojuist.quote:Op maandag 29 september 2025 20:57 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ze is een lege huls, zo bleek gisteren maar weer eens.
Tubaquote:Op maandag 29 september 2025 21:09 schreef Makamba_ het volgende:
Die trombone speler mag inmiddels zijn teen wel stoten.
Ik heb die musical één keer gezien en dat was meer dan genoeg.quote:Op maandag 29 september 2025 21:15 schreef golfer het volgende:
Die musical, die ik als enige Nederlander nooit gezien heb, gaat maar door.
Ik heb hem ook nog niet gezien! Ze moeten het trouwens helemaal zelf weten, als het verkoopt, waarom niet.quote:Op maandag 29 september 2025 21:15 schreef golfer het volgende:
Die musical, die ik als enige Nederlander nooit gezien heb, gaat maar door.
Ik ook niet, de film was genoeg.quote:Op maandag 29 september 2025 21:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog niet gezien! Ze moeten het trouwens helemaal zelf weten, als het verkoopt, waarom niet.
Da's toch ook prima joh, anders wordt het te veel. Dat sjaaltje vorige aflevering was ook precies goed, zonder uitlegquote:Op maandag 29 september 2025 20:58 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd het te zien, maar verder dan dat orkestje en bitterballen lijkt het niet te gaan.
Het ziet er ook wel echt naar uit dat ze prima bitterballen gepakt hebben (voor niks)quote:Op maandag 29 september 2025 20:40 schreef Martinello het volgende:
Die schaal bitterballen maakt hongerig.
Lijkt mij daarentegen een interessantere musical. Inclusief spreekkoren als liedje?quote:Op maandag 29 september 2025 21:18 schreef Felagund het volgende:
Er is ook ieder jaar een Ajax-PSV wedstrijd, daar klaagt ook niemand over.
Goede vergelijking met een 15 jaar durende musical. Heb je nog meer van die briljante vergelijkingen?quote:Op maandag 29 september 2025 21:18 schreef Felagund het volgende:
Er is ook ieder jaar een Ajax-PSV wedstrijd, daar klaagt ook niemand over.
Die musical duurt maar een avondje hoor! En ieder jaar andere spelers, dus zo gek is die vergelijking niet.quote:Op maandag 29 september 2025 21:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Goede vergelijking met een 15 jaar durende musical. Heb je nog meer van die briljante vergelijkingen?
Ik ben wel eens in Elst geweest, komt wel dichtbij nu.quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Schitterende minireportage over Elst.
Zeker niet.quote:
Ja.quote:
Aparte schedel ook. Soort vogel inclusief zijn neus.quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:43 schreef Felagund het volgende:
Henk Vermeer is toch wel de meest humorloze gast tot nu toe.
Al vind ik hem best oke meedoen. Hij snapt het programma in ieder geval wel.quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:43 schreef Felagund het volgende:
Henk Vermeer is toch wel de meest humorloze gast tot nu toe.
quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:45 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Aparte schedel ook. Soort vogel inclusief zijn neus.
Hij komt nu wat meer los.quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:48 schreef Makamba_ het volgende:
Al
[..]
Al vind ik hem best oke meedoen. Hij snapt het programma in ieder geval wel.
Ben evengoed niet onbetuigd bbb te stemmen. Stemwijzers dwingen mij gelukkig naar publiekslieveling Bontebal.quote:
En zorgt voor hogere kijkcijfersquote:Op maandag 6 oktober 2025 20:49 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Rebus maker is terug van vakantie.
Zijn "ik ben wel van een gokje" na zijn bitcoin verhaal laat wel zien dat hij humor heeft en zich nu inhoudtquote:Op maandag 6 oktober 2025 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Er hangt wat een spruitjeslucht rond Henk.
Inclusief het publiek oproepen om te klappen wel grappig toch?quote:
Ik eis nog altijd een verklaring. Hoe is wekelijks een uitzending teveel inclusief een hele lange pauze tussendoor.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja, het aantal afleveringen Roosmalen/Groenteman was ook wel te veel.
32 afleveringen op jaarbasis is natuurlijk enorm veel.quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:26 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik eis nog altijd een verklaring. Hoe is wekelijks een uitzending teveel inclusief een hele lange pauze tussendoor.
Was jij mijn baas maar.quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
32 afleveringen op jaarbasis is natuurlijk enorm veel.
Ik ken bijna geen wekelijkse programma's die zo lang lopen, behalve sportgerelateerde programma's.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |