Ik twijfelde even.quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:00 schreef Martinello het volgende:
De gag dat Anna Gimbrère met Diederik Jekel zou zijn wordt ook voortgezet.
Afgelopen weekend een uitgebreid artikel met een analyse over hem in De Volkskrant waaraan hij ondanks vele malen vragen niet aan mee wilde werken.quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:33 schreef NoCigar het volgende:
Wierd Duk even terecht afgeserveerd. Daar zal ie dan wel weer maanden over doorgaan.
Men vindt haar vaak fanatiek. Maar stel je voor dat het in Nederland normaal was kinderen te slachten en op te eten. Daar zou je als politicus ook fanatiek tegenin gaan.quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:34 schreef Makamba_ het volgende:
Was toch wel een beetje bang voor Ouwehand maar die was echt heel timide gek genoeg.
Leuke uitzending.
Was het maar haar standpunt ten opzichte van dieren waar ik voor vreesde.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:15 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Men vindt haar vaak fanatiek. Maar stel je voor dat het in Nederland normaal was kinderen te slachten en op te eten. Daar zou je als politicus ook fanatiek tegenin gaan.
Verder een vrij absurde post maar dat mag gewoon!quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:15 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Men vindt haar vaak fanatiek. Maar stel je voor dat het in Nederland normaal was kinderen te slachten en op te eten. Daar zou je als politicus ook fanatiek tegenin gaan.
Ik zie toch wel een zekere logicaquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Verder een vrij absurde post maar dat mag gewoon!
Ik geloof nog steeds niet dat het een echt persoon is. Een soort ei met bril op een onderlichaam dat steeds complottheorieën uit spuit.quote:Op maandag 3 november 2025 20:20 schreef NoCigar het volgende:
Als de meest irritante debiel van NL echt te gast is ben ik teleurgesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |