Yep. Ik weet niet.. ik mis het 'oude' Media Inside wel wat. Wat spontaner, losser.. leukerquote:Op woensdag 30 april 2025 10:56 schreef golfer het volgende:
En de OP klopt niet meer. Het is niet alleen het medianieuws, maar het gewone actuele nieuws dat ze samen met 2 wisselende gasten doornemen. En dan is er nog de minireportage van Marcel en het briefje van Marcel.
Blijft echt fantastisch dat ze gewoon een talkshow op Sbs haddenquote:Op woensdag 30 april 2025 23:03 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Yep. Ik weet niet.. ik mis het 'oude' Media Inside wel wat. Wat spontaner, losser.. leuker
Welke sport?quote:Op maandag 12 mei 2025 18:04 schreef Makamba_ het volgende:
Omroep BNNVara zet mes in programma’s First Dates en Van Roosmalen & Groenteman
Niet meer wekelijks dus. Ik ben hier niet blij mee. Kunnen ze sport niet gewoon loslaten en Van Roosmalen & Groenteman alle vrijheid geven?
Ja, en de vreemde fragmenten van programma's die ik zelf nooit kijk.quote:Op woensdag 30 april 2025 23:03 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Yep. Ik weet niet.. ik mis het 'oude' Media Inside wel wat. Wat spontaner, losser.. leuker
quote:Op maandag 12 mei 2025 18:04 schreef Makamba_ het volgende:
Omroep BNNVara zet mes in programma’s First Dates en Van Roosmalen & Groenteman
Niet meer wekelijks dus. Ik ben hier niet blij mee. Kunnen ze sport niet gewoon loslaten en Van Roosmalen & Groenteman alle vrijheid geven?
Ja. Nou zit dat nu wel deels verkapt in Het Briefje Van.... verstopt, maar veel korter.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:03 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, en de vreemde fragmenten van programma's die ik zelf nooit kijk.
Maar raad je ze wekelijks?quote:Op maandag 12 mei 2025 22:30 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Ja. Nou zit dat nu wel deels verkapt in Het Briefje Van.... verstopt, maar veel korter.
En Marcel met de aanwijsstok was ook altijd genot.
+ ze moeten echt kappen met die rebus
Volgens mij zendt de Vara/Bnn die niet uit.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:50 schreef Makamba_ het volgende:
Alles en zeker talkshows/voorbeschouwingen over sport.
Oh want zo werken bezuinigingen binnen een organisatie.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij zendt de Vara/Bnn die niet uit.
Kan jij mij een actueel sportprogramma van Vara/Bnn vertellen waarop ze zouden moeten bezuinigen?quote:Op maandag 12 mei 2025 22:56 schreef Makamba_ het volgende:
Oh want zo werken bezuinigingen binnen een organisatie.
Bedankt voor deze super informatieve informatie en dag, doei.
Lekker de podcast luisteren. Veel leuker.quote:Op woensdag 30 april 2025 23:03 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Ja die andere imitaties van hem, Frans Timmermans bv, zijn helemaal niet leuk.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:41 schreef Makamba_ het volgende:
Terlouw overleden, dit moet een klap voor Marcel zijn.
Die aflevering met Henk Westbroek vond ik echt fantastischquote:Op maandag 12 mei 2025 18:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Blijft echt fantastisch dat ze gewoon een talkshow op Sbs hadden
Vind jijquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:22 schreef NoCigar het volgende:
Ja die andere imitaties van hem, Frans Timmermans bv, zijn helemaal niet leuk.
Ach ach ach. Nee hoor, dat is gewoon zo. Vind iedereen, behalve jij.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
Vind jij
Ik vond Terlouw-imitaties vervelend, tenenkrommend en fast-forward-waardig na de zoveelste keer, maar ik zeg er dan nog wel 'ik vond' bij.
Timmermans doet hij wat mij betreft best aardig na.
Vind ik.
Mijn mening.
Niet is zo.
Niks mis mee, kunnen ze zich beter voorbereiden en niet al snel door hun gasten heen raken, de zoveelste keer Pechtold aan tafel begon ook vervelend te worden. Het werd al sleets.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:09 schreef TLC het volgende:
Ook hier komen minder afleveringen van door bezuinigingen
De rebus is er ook nog.quote:
Je hebt geluk en kunt gewoon kijken.quote:Op maandag 8 september 2025 11:37 schreef NoCigar het volgende:
Hopelijk helemaal niets over 'Vitesse'. Hun podcast is inmiddels totaal onbeluisterbaar geworden door dat totaal uitgemolken onderwerp met elke keer precies dezelfde grappen.
Ik kijk met vertraging, maar het gaat er wel nu over. Jammer genoeg geen tijd voor de Airbornemars.quote:Op maandag 8 september 2025 21:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je hebt geluk en kunt gewoon kijken.
Uiterste einde ja, luister de podcast verder niet maar dit waren geen "cliche" grappen.quote:Op maandag 8 september 2025 21:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik kijk met vertraging, maar het gaat er wel nu over. Jammer genoeg geen tijd voor de Airbornemars.
Dit is geen politieke show.quote:Op maandag 8 september 2025 21:14 schreef DrDentz het volgende:
Bontenbal durft ook echt nergens een mening over te geven. Heel voorzichtig 'ik zou het niet heel erg vinden als".. ja hij is 'fatsoenlijk' en 'degelijk' maar daar is ook alles mee gezegd.
Ja, nou, ja, het was maar een beetje, maar niks nieuws. Ik hoop sinds een paar maanden eigenlijk dat Vitesse van de aardbodem verdwijnt, door van Roosmalen alleen.quote:Op maandag 8 september 2025 21:13 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Uiterste einde ja, luister de podcast verder niet maar dit waren geen "cliche" grappen.
Dat lijkt mij een leuke reportage worden en inderdaad ben ik dat Vitesse gezeik van Marcel ook zat.quote:
Eigenlijk moeten ze hier een 'echte' talkshow van maken, een tafel zoals Barend & Van Dorp, en elke avond een paar andere gasten die ook met elkaar kunnen discussiëren. Daar hebben de mensen behoefte aan, niet zo'n saaie desk als bij RTL Tonight met experts.quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:40 schreef Makamba_ het volgende:
Meer kijkers dan RTL tonight
Denk dat het terugkijk publiek ook nog eens hoger ligt.
Ik denk wel dat je deze twee moet doseren, qua hoe vaak ze op tv komen.quote:Op maandag 15 september 2025 20:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze hier een 'echte' talkshow van maken, een tafel zoals Barend & Van Dorp, en elke avond een paar andere gasten die ook met elkaar kunnen discussiëren. Daar hebben de mensen behoefte aan, niet zo'n saaie desk als bij RTL Tonight met experts.
Ten tijde van hun sbs talkshow zat ik te juichen hoor.quote:Op maandag 15 september 2025 20:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze hier een 'echte' talkshow van maken, een tafel zoals Barend & Van Dorp, en elke avond een paar andere gasten die ook met elkaar kunnen discussiëren. Daar hebben de mensen behoefte aan, niet zo'n saaie desk als bij RTL Tonight met experts.
Je zou er nog van kunnen schrikken hoe veel sommige goedkoop lijkende programma's kosten.quote:Op maandag 15 september 2025 20:47 schreef Makamba_ het volgende:
Raar programma ook om op te bezuinigen. Goedkoper dan dit kan toch niet?
Zegt meer over programma's die er wel duur uitzien denk ik.quote:Op maandag 15 september 2025 20:49 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Je zou er nog van kunnen schrikken hoe veel sommige goedkoop lijkende programma's kosten.
En hoe veel mensen erachter zitten.
Al die wijn en versnaperingen zijn duur geworden hoor!quote:Op maandag 15 september 2025 20:49 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Je zou er nog van kunnen schrikken hoe veel sommige goedkoop lijkende programma's kosten.
En hoe veel mensen erachter zitten.
Achter RTL Boulevard schijnen zo'n 50 redacteuren te zitten.quote:Op maandag 15 september 2025 20:53 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zegt meer over programma's die er wel duur uitzien denk ik.
Jeetje wat een ongekende domme post.quote:Op maandag 15 september 2025 20:56 schreef Cupfighter het volgende:
Dat mensen die van Roosmalen nog serieus nemen met zijn Vitesse
In wel opzicht lijkt Boulevard goedkoop in jouw ogen met 10 presentatoren en wilde onderwerpen.quote:Op maandag 15 september 2025 20:59 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Achter RTL Boulevard schijnen zo'n 50 redacteuren te zitten.
Je zou denken dat je die nieuwtjes ook met de helft ervan bij elkaar krijgt, maar blijkbaar toch niet.
Het wandelprogramma is veel leuker, dit lijkt een parodie te zijn.quote:
Het wandelprogramma was al een parodie, dit lijkt too much.quote:Op maandag 15 september 2025 21:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het wandelprogramma is veel leuker, dit lijkt een parodie te zijn.
Ik.neem die vent gewoon niet meer serieus met zijn gegeil op die oplichtersquote:Op maandag 15 september 2025 21:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Jeetje wat een ongekende domme post.
"Zijn vitesse" en ook totaal de insteek van dit programma missen.
Bedankt voor je totaal nietszeggende mening. Zeker gezien het programma topic waarin je het post.quote:Op maandag 15 september 2025 21:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik.neem die vent gewoon niet meer serieus met zijn gegeil op die oplichters
Huh?quote:Op maandag 15 september 2025 21:19 schreef Makamba_ het volgende:
Is dat toevallig familie van je met haar haar 2 duizend volger en 5 videos?
Het had recent zelfs een item in Spraakmakers Mediaforum.quote:Op maandag 15 september 2025 21:39 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ging dat kanaal opzoeken. Echt heel opmerkelijk dat Timmermans daar heeft gezeten.
Gaat niet best dan gezien haar volgers.quote:Op maandag 15 september 2025 21:42 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het had recent zelfs een item in Spraakmakers Mediaforum.
Ik zocht de talkshow op naar aanleiding van de uitzending. Wat dat betreft werkte de reclame in eerste instantie.quote:Op maandag 15 september 2025 21:47 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gaat niet best dan gezien haar volgers.
Zo gepusht worden zonder volgers en 5 videos in totaal.quote:Op maandag 15 september 2025 21:54 schreef Eightyone het volgende:
Hé verrek, ze zit nu in Nieuwsuur.
Heb je het allemaal wel begrepen?quote:Op maandag 15 september 2025 21:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik.neem die vent gewoon niet meer serieus met zijn gegeil op die oplichters
Denk stiekem geplugd door BNN/Vara ofzo?quote:Op maandag 15 september 2025 21:39 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ging dat kanaal opzoeken. Echt heel opmerkelijk dat Timmermans daar heeft gezeten.
Ik was al weer helemaal vergeten dat dat dagelijks was zeg. Nog maar twee jaar geleden. Ik ken de tune nog half: https://www.kijk.nl/programmas/marcel-en-gijsquote:Op maandag 15 september 2025 20:46 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ten tijde van hun sbs talkshow zat ik te juichen hoor.
Ik heb toen genoten hoor, top tv.quote:Op maandag 15 september 2025 22:35 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik was al weer helemaal vergeten dat dat dagelijks was zeg. Nog maar twee jaar geleden. Ik ken de tune nog half: https://www.kijk.nl/programmas/marcel-en-gijs
Kan haast niet anders.quote:Op maandag 15 september 2025 22:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Denk stiekem geplugd door BNN/Vara ofzo?
Jeroen Pauw draagt die sjaaltjes tegenwoordig.quote:Op maandag 22 september 2025 20:27 schreef Makamba_ het volgende:
Wat draagt Gijs in hemelsnaam
Oh van Roosmalen ook. Heb ik iets gemist?
Ah vandaar, dat kijk ik niet.quote:Op maandag 22 september 2025 20:28 schreef golfer het volgende:
Begonnen.
Met Eddy van Heijnum en Tina Nijkamp.
En ze doet Jeroen Pauw na met open overhemdknopen en een sjaaltje om de nek.
Erge is wel dat het mij bij Groenteman geeneens heel erg had verrast en pas argwaan kreeg bij Marcelquote:Op maandag 22 september 2025 20:28 schreef Martinello het volgende:
[..]
Jeroen Pauw draagt die sjaaltjes tegenwoordig.
quote:Op maandag 22 september 2025 20:30 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Erge is wel dat het mij bij Groenteman geeneens heel erg had verrast en pas argwaan kreeg bij Marcel
Of confetti kanonnen.quote:Op maandag 22 september 2025 20:45 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat is prima, in ruil voor iets meer spreektijd voor de gasten.
Tina sterft daarentegen echt.quote:Op maandag 22 september 2025 21:04 schreef golfer het volgende:
Gijs heeft weer last van zijn hinnikziekte.
Nee, dank u.quote:Op maandag 22 september 2025 21:11 schreef Felagund het volgende:
Hebben jullie al eens een Berenboot gehad?
Wil ik wel dat liedje op de achtergrond tijdens het smullen.quote:Op maandag 22 september 2025 21:11 schreef Felagund het volgende:
Hebben jullie al eens een Berenboot gehad?
Negen ze Maarten zelfs na te doen?quote:Op maandag 22 september 2025 22:01 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb een paar fragmenten gezien van dat interview en Marlies Dekkers ging daar vreselijk af. Op een gegeven moment negen ze Maarten zelfs na te doen.
Ga vooral zelf die naar ondergoedverkoopster kijken.quote:Op maandag 22 september 2025 22:07 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Negen ze Maarten zelfs na te doen?
Verder geen mening want niet gezien, maar als je paar fragmenten hebt gezien hoe kun jij dan een mening vormen.
Zou de NPO hun beslissing nog willen terugdraaien voor ons? Ik wil niet dat er minder uitzendingen zijn.quote:
Vind ik ook een prima vent. Je snapt toch niet dat ze bij die partij, met zoveel jongere vlottere mensen, er goed aan denken te doen met mastodont Timmermans aan te komenquote:Op maandag 15 september 2025 20:47 schreef golfer het volgende:
Jesse: meer wijn.![]()
Hij neemt de boel op een leuke manier in de maling.
Die schaal kan leeg.quote:Op maandag 29 september 2025 20:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan ie beginnen met zoeken naar zijn eigen naam
Elias moet nog aanschuiven he!quote:Op maandag 29 september 2025 20:39 schreef golfer het volgende:
Zonder van die enorme stapel bitterballen.
Elias ziet er uit alsof hij al een hele schaal naar binnen heeft geschoven.quote:Op maandag 29 september 2025 20:40 schreef Makamba_ het volgende:
W
[..]
Elias moet nog aanschuiven he!
Al kijk ik met 5 minuten vertraging.
Lief toch?quote:
Ze reageert alleen maar op Gijs en Marcel.quote:
Je ziet serieus niet in dat er de draak met de VVD wordt gestoken?quote:Op maandag 29 september 2025 20:55 schreef Eightyone het volgende:
VVD-promotie, net als zo'n beetje overal op tv tegenwoordig. Wat kritischer mag wel, zeker gezien de omroep.
Ze is een lege huls, zo bleek gisteren maar weer eens.quote:Op maandag 29 september 2025 20:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze reageert alleen maar op Gijs en Marcel.
Ik heb geprobeerd het te zien, maar verder dan dat orkestje en bitterballen lijkt het niet te gaan.quote:Op maandag 29 september 2025 20:57 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je ziet serieus niet in dat er de draak met de VVD wordt gestoken?
Nee oke. Dat je haar niet mag kan gewoon maar dat staat los van je kritiek van zojuist.quote:Op maandag 29 september 2025 20:57 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ze is een lege huls, zo bleek gisteren maar weer eens.
Tubaquote:Op maandag 29 september 2025 21:09 schreef Makamba_ het volgende:
Die trombone speler mag inmiddels zijn teen wel stoten.
Ik heb die musical één keer gezien en dat was meer dan genoeg.quote:Op maandag 29 september 2025 21:15 schreef golfer het volgende:
Die musical, die ik als enige Nederlander nooit gezien heb, gaat maar door.
Ik heb hem ook nog niet gezien! Ze moeten het trouwens helemaal zelf weten, als het verkoopt, waarom niet.quote:Op maandag 29 september 2025 21:15 schreef golfer het volgende:
Die musical, die ik als enige Nederlander nooit gezien heb, gaat maar door.
Ik ook niet, de film was genoeg.quote:Op maandag 29 september 2025 21:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog niet gezien! Ze moeten het trouwens helemaal zelf weten, als het verkoopt, waarom niet.
Da's toch ook prima joh, anders wordt het te veel. Dat sjaaltje vorige aflevering was ook precies goed, zonder uitlegquote:Op maandag 29 september 2025 20:58 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd het te zien, maar verder dan dat orkestje en bitterballen lijkt het niet te gaan.
Het ziet er ook wel echt naar uit dat ze prima bitterballen gepakt hebben (voor niks)quote:Op maandag 29 september 2025 20:40 schreef Martinello het volgende:
Die schaal bitterballen maakt hongerig.
Lijkt mij daarentegen een interessantere musical. Inclusief spreekkoren als liedje?quote:Op maandag 29 september 2025 21:18 schreef Felagund het volgende:
Er is ook ieder jaar een Ajax-PSV wedstrijd, daar klaagt ook niemand over.
Goede vergelijking met een 15 jaar durende musical. Heb je nog meer van die briljante vergelijkingen?quote:Op maandag 29 september 2025 21:18 schreef Felagund het volgende:
Er is ook ieder jaar een Ajax-PSV wedstrijd, daar klaagt ook niemand over.
Die musical duurt maar een avondje hoor! En ieder jaar andere spelers, dus zo gek is die vergelijking niet.quote:Op maandag 29 september 2025 21:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Goede vergelijking met een 15 jaar durende musical. Heb je nog meer van die briljante vergelijkingen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |