Yep. Ik weet niet.. ik mis het 'oude' Media Inside wel wat. Wat spontaner, losser.. leukerquote:Op woensdag 30 april 2025 10:56 schreef golfer het volgende:
En de OP klopt niet meer. Het is niet alleen het medianieuws, maar het gewone actuele nieuws dat ze samen met 2 wisselende gasten doornemen. En dan is er nog de minireportage van Marcel en het briefje van Marcel.
Blijft echt fantastisch dat ze gewoon een talkshow op Sbs haddenquote:Op woensdag 30 april 2025 23:03 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Yep. Ik weet niet.. ik mis het 'oude' Media Inside wel wat. Wat spontaner, losser.. leuker
Welke sport?quote:Op maandag 12 mei 2025 18:04 schreef Makamba_ het volgende:
Omroep BNNVara zet mes in programma’s First Dates en Van Roosmalen & Groenteman
Niet meer wekelijks dus. Ik ben hier niet blij mee. Kunnen ze sport niet gewoon loslaten en Van Roosmalen & Groenteman alle vrijheid geven?
Ja, en de vreemde fragmenten van programma's die ik zelf nooit kijk.quote:Op woensdag 30 april 2025 23:03 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Yep. Ik weet niet.. ik mis het 'oude' Media Inside wel wat. Wat spontaner, losser.. leuker
quote:Op maandag 12 mei 2025 18:04 schreef Makamba_ het volgende:
Omroep BNNVara zet mes in programma’s First Dates en Van Roosmalen & Groenteman
Niet meer wekelijks dus. Ik ben hier niet blij mee. Kunnen ze sport niet gewoon loslaten en Van Roosmalen & Groenteman alle vrijheid geven?
Ja. Nou zit dat nu wel deels verkapt in Het Briefje Van.... verstopt, maar veel korter.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:03 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, en de vreemde fragmenten van programma's die ik zelf nooit kijk.
Maar raad je ze wekelijks?quote:Op maandag 12 mei 2025 22:30 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Ja. Nou zit dat nu wel deels verkapt in Het Briefje Van.... verstopt, maar veel korter.
En Marcel met de aanwijsstok was ook altijd genot.
+ ze moeten echt kappen met die rebus
Volgens mij zendt de Vara/Bnn die niet uit.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:50 schreef Makamba_ het volgende:
Alles en zeker talkshows/voorbeschouwingen over sport.
Oh want zo werken bezuinigingen binnen een organisatie.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij zendt de Vara/Bnn die niet uit.
Kan jij mij een actueel sportprogramma van Vara/Bnn vertellen waarop ze zouden moeten bezuinigen?quote:Op maandag 12 mei 2025 22:56 schreef Makamba_ het volgende:
Oh want zo werken bezuinigingen binnen een organisatie.
Bedankt voor deze super informatieve informatie en dag, doei.
Lekker de podcast luisteren. Veel leuker.quote:Op woensdag 30 april 2025 23:03 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Ja die andere imitaties van hem, Frans Timmermans bv, zijn helemaal niet leuk.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:41 schreef Makamba_ het volgende:
Terlouw overleden, dit moet een klap voor Marcel zijn.
Die aflevering met Henk Westbroek vond ik echt fantastischquote:Op maandag 12 mei 2025 18:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Blijft echt fantastisch dat ze gewoon een talkshow op Sbs hadden
Vind jijquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:22 schreef NoCigar het volgende:
Ja die andere imitaties van hem, Frans Timmermans bv, zijn helemaal niet leuk.
Ach ach ach. Nee hoor, dat is gewoon zo. Vind iedereen, behalve jij.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
Vind jij
Ik vond Terlouw-imitaties vervelend, tenenkrommend en fast-forward-waardig na de zoveelste keer, maar ik zeg er dan nog wel 'ik vond' bij.
Timmermans doet hij wat mij betreft best aardig na.
Vind ik.
Mijn mening.
Niet is zo.
Niks mis mee, kunnen ze zich beter voorbereiden en niet al snel door hun gasten heen raken, de zoveelste keer Pechtold aan tafel begon ook vervelend te worden. Het werd al sleets.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:09 schreef TLC het volgende:
Ook hier komen minder afleveringen van door bezuinigingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |