quote:Op woensdag 30 april 2025 12:09 schreef bitterbal het volgende:
die app herkent gelijk je paspoort. das wel handig![]()
Was net bij de print shop. Je kan wel printen maar niet scannen
Hmm, 100 - 150 ofzo? Weet niet of sat realistisch isquote:
hmm voor goed goed denk ik wat te weinig. Plus noice cancelling werkt het beste bij tonen die constant zijn. Ik heb zelf een bose. Ben ik erg blij mee maar die is duurder.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, 100 - 150 ofzo? Weet niet of sat realistisch is
Hoe werkt dat dan?quote:Op woensdag 30 april 2025 12:14 schreef rival het volgende:
Oh nee nu heb ik ook last van oplichters
Ik krijg telkens belletjes en appjes van mensen die zeggen dat ze van mij een oproep hebben gemist.
https://www.etos.nl/produ(...)eluid-110323572.htmlquote:Op woensdag 30 april 2025 12:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het zijn wel redelijk constante tonen. Ik weet niet precies wat ze aan het doen zijn, klinkt een beetje als slijpen ofzo?quote:Op woensdag 30 april 2025 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm voor goed goed denk ik wat te weinig. Plus noice cancelling werkt het beste bij tonen die constant zijn. Ik heb zelf een bose. Ben ik erg blij mee maar die is duurder.
Maar misschien zijn er hier fokkers die binnen dat budget 1 hebben gekocht en blij zijn
ja dan werkt noice cancelling wel goed voor datquote:Op woensdag 30 april 2025 12:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het zijn wel redelijk constante tonen. Ik weet niet precies wat ze aan het doen zijn, klinkt een beetje als slijpen ofzo?
Oplichters bellen mensen, die mensen zien mijn telefoonnummer als beller......quote:
ohh deze kende ik nog niet. Kan je er iets aan doen?quote:Op woensdag 30 april 2025 12:19 schreef rival het volgende:
[..]
Oplichters bellen mensen, die mensen zien mijn telefoonnummer als beller......
Als ze opnemen horen ze een bandje van de bank. Dan weten ze meestal wel meteen dat het oplichting is.
Maar mensen die niet opnemen zien een gemiste oproep van mijn nummer
Sony maakt goede noise cancelling dopjes en koptelefoons in verschillende budgetten. Heb zelf alleen ervaring met de duurdere koptelefoons en dopjes, maar je zal er geen buil aan vallen.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Dat vind ik niet geschikt hiervoorquote:Op woensdag 30 april 2025 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.etos.nl/produ(...)eluid-110323572.html
Thanks, dan ga ik ff bij sony rondneuzenquote:Op woensdag 30 april 2025 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sony maakt goede noise cancelling dopjes en koptelefoons in verschillende budgetten. Heb zelf alleen ervaring met de duurdere koptelefoons en dopjes, maar je zal er geen buil aan vallen.
Ja ik heb die sony oordopjes met noice cancelling. Vind ik niet goed vergeleken met een koptelefoonquote:Op woensdag 30 april 2025 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sony maakt goede noise cancelling dopjes en koptelefoons in verschillende budgetten. Heb zelf alleen ervaring met de duurdere koptelefoons en dopjes, maar je zal er geen buil aan vallen.
De helft van je vinger of meer?quote:Op woensdag 30 april 2025 12:25 schreef Ama het volgende:
Nou er is meer in mijn vinger aangetast dan gedacht. Ik ga even in bed liggen huilen.
Omdat het alleen op foto te zien is.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:26 schreef bitterbal het volgende:
waarom hebben ze dan niet gewacht op deze uitslag of zagen ze het pas toen ze aan het topje begonnen?
Misschien wel maar kans is best groot dat het eraf gaat.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:28 schreef bitterbal het volgende:
Hmmm das balenen das niet te fixen met medicatie?
maar medicatie dus eerst proberen? ik duim voor je dat het werkt.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien wel maar kans is best groot dat het eraf gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |