er was nog meer mis zei diequote:Op woensdag 30 april 2025 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
Wat voor auto?
wat met de remmen moet in godsnaam 1000 euro kosten?
quote:
Wat nog meer dan?quote:Op woensdag 30 april 2025 11:14 schreef Karzai het volgende:
de auto is ook al 25 jaar oud, dus ook wel tijd voor een andere auto ook
160 euro heb je 4 schijven en bijbehorende remblokken voor de gehele auto.quote:Op woensdag 30 april 2025 11:23 schreef Karzai het volgende:
voorwiel liep aan , iets met de lagers en milieu eisen, ook iets met een voorlamp
Dacia Sandero natuurlijk.quote:Op woensdag 30 april 2025 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
Wiellager is 5 tientjes.
Volgens mij boeit het mij meer dan jou![]()
Met "iets"kunnen we weinig verder.
Wat voor auto ga je nu kopen?
Kan je zeker wat leuks voor vinden. Al zal er wel veel op de teller staan dan denk ik.quote:Op woensdag 30 april 2025 11:27 schreef Karzai het volgende:
iets moderners, mijn budget is 5000 euro
Zag net reclame voor de nieuwe Dacia Bigster, zat er toch een minuutje over te denken om die als volgende auto te doenquote:Op woensdag 30 april 2025 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dacia Sandero natuurlijk.
Gewoon doenquote:Op woensdag 30 april 2025 11:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zag net reclame voor de nieuwe Dacia Bigster, zat er toch een minuutje over te denken om die als volgende auto te doen
quote:Op woensdag 30 april 2025 11:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon doen
Ik moest eraan denken omdat het James May zijn favoriete auto was
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 april 2025 11:32 schreef DeZwabber het volgende:
Oh. Fotografiecursus is afgelast wegens gebrek aan voldoende belangstelling.
quote:Op woensdag 30 april 2025 11:32 schreef DeZwabber het volgende:
Oh. Fotografiecursus is afgelast wegens gebrek aan voldoende belangstelling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo maar eerst het winkelmandje wat opschonen voordat ik echt ga bestellen![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
Het is niet de eerste keer dat ik met een tas vol meuk meer dan een uur onderweg geweest ben om daar iets te gaan doen, om vervolgens kort van te voren te horen dat het niet doorgaat.quote:
Dat is wel jammer.quote:Op woensdag 30 april 2025 11:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Het is niet de eerste keer dat ik met een tas vol meuk meer dan een uur onderweg geweest ben om daar iets te gaan doen, om vervolgens kort van te voren te horen dat het niet doorgaat.![]()
Maar deze is wel zuur, omdat het de hele cursus is. Er waren 12 plekken, en er waren uiteindelijk maar 5 belangstellenden.
Ze bieden ook andere cursussen aan, maar die zijn inmiddels al allemaal volgeboekt. Dus ik doe nu niets deze periode.
Ja dat is erg jammerquote:Op woensdag 30 april 2025 11:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Het is niet de eerste keer dat ik met een tas vol meuk meer dan een uur onderweg geweest ben om daar iets te gaan doen, om vervolgens kort van te voren te horen dat het niet doorgaat.![]()
Maar deze is wel zuur, omdat het de hele cursus is. Er waren 12 plekken, en er waren uiteindelijk maar 5 belangstellenden.
Ze bieden ook andere cursussen aan, maar die zijn inmiddels al allemaal volgeboekt. Dus ik doe nu niets deze periode.
Oh dat is wel héél last-minute afgezegdquote:Op woensdag 30 april 2025 11:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Je krijgt de afmelding terwijl je al onderweg bent?quote:Op woensdag 30 april 2025 11:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Het zou pas om half zeven beginnen, ik ben nu vroeg hierheen gegaan om even ergens te gaan zitten en wat te studeren. Maar sleur nu wel vijf kilo apparatuur mee voor niets. De vorige keer was het wel minder dan een uur van te voren.quote:Op woensdag 30 april 2025 11:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is wel héél last-minute afgezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |