Kun je niet beter ergens een plek kopen ipv een auto?quote:Op woensdag 30 april 2025 10:19 schreef Karzai het volgende:
ik rijd heel weinig, maar als ik het niet doe raak ik mijn parkeervergunning kwijt
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 30 april 2025 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je niet beter ergens een plek kopen ipv een auto?
Ripquote:Op woensdag 30 april 2025 10:17 schreef Karzai het volgende:
de auto is niet door de apk, iets met de remmen, dat ging 1000 euro kosten, dus die is total loss.
ik heb drie dagen om hem in te ruilen voor een andere
Nou ja, als je die auto alleen hebt voor de parkeervergunning is het wel omslachtig.quote:
Een parkeerplek kopen zonder auto? Wel handig voor je dagjes uit naar Amsterdam jaquote:Op woensdag 30 april 2025 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je niet beter ergens een plek kopen ipv een auto?
Ja heb net gefrituurd. Zit nu bij een terras met een watermeloen juicequote:Op woensdag 30 april 2025 09:25 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, is het vandaag weer verschrikkelijk heet daar?
Misschien voor bezoek ofzo?quote:Op woensdag 30 april 2025 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een parkeerplek kopen zonder auto? Wel handig voor je dagjes uit naar Amsterdam ja
Is de gerriederrie uitgebleven?quote:Op woensdag 30 april 2025 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb net gefrituurd. Zit nu bij een terras met een watermeloen juice
ja dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 30 april 2025 10:25 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat autootje goedkoper is dan een parkeerplaats kopen in Amsterdam :p
ja dat is aan het genezen nuquote:Op woensdag 30 april 2025 10:26 schreef Ama het volgende:
Geen pijn maar het jeukt wel als de tering aan de bovenkant.
wat zei de dokter?quote:Op woensdag 30 april 2025 10:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Binnen 24 uur al? Er komt ook nog steeds bloed uit.
Wat voor auto?quote:Op woensdag 30 april 2025 10:17 schreef Karzai het volgende:
de auto is niet door de apk, iets met de remmen, dat ging 1000 euro kosten, dus die is total loss.
ik heb drie dagen om hem in te ruilen voor een andere
Jeuk is goed toch!quote:Op woensdag 30 april 2025 10:26 schreef Ama het volgende:
Geen pijn maar het jeukt wel als de tering aan de bovenkant.
quote:
quote:Heb je last van jeuk? Maak je dan geen zorgen, want als een wond jeukt na een operatie, duidt dit juist op een goed helingsproces. Probeer niet te krabben en laat de plek zo veel mogelijk met rust. Zo verkrijg je de mooiste wondgenezing!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |