Zeker. Was het vorige topmodel.quote:Op woensdag 30 april 2025 14:20 schreef essnhills het volgende:
https://www.sony.nl/store(...)ess-Noise-Cancelling
Is dit wat?
meeste wel, soms komt er iets door in de sportschool als er iemand hard grunt ofzoquote:Op woensdag 30 april 2025 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doet ie dat noize cancellen een beetje knap?
quote:Op woensdag 30 april 2025 14:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een vriend van mijn ouders had zich laatst ingeschreven voor een fotowedstrijd op een landgoed die normaal gesproken niet open is voor bezoekers.
Moesten ze een foto maken van Heden, verleden en toekomst oid
Vervolgens werden ze weer uitgenodigd voor de prijsuitreiking want zijn foto was geselecteerd. En uiteindelijk had ie nog gewonnen ook
whutquote:Op woensdag 30 april 2025 14:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het voelt als een 'je kunt geen huis kopen door de avocado toast'-argument
Ja ik hoef niet per se nieuwste model te hebben. Ik wil gewoon een betaalbaar en goede kwaliteit zodat ik deze zomer ook gewoon comfortabel buiten kan zittenquote:Op woensdag 30 april 2025 14:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zeker. Was het vorige topmodel.De nieuwe is niet per se veel beter, wel nieuwer. Dus niets mis met de oude.
jeugd zeurt dat ze geen hypotheek kunnen krijgenquote:
Ja dat is primaquote:Op woensdag 30 april 2025 14:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
meeste wel, soms komt er iets door in de sportschool als er iemand hard grunt ofzo
maar ik pak m ook wel eens in de efteling als de herrie me te veel wordt, werkt top
@UitStralingquote:Op woensdag 30 april 2025 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, ik denk ik vraag het aan de expert hier.
Jaquote:Op woensdag 30 april 2025 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]al met al super toffe ervaring dus, met waardering
Oh mensengezeurquote:Op woensdag 30 april 2025 14:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jeugd zeurt dat ze geen hypotheek kunnen krijgen
boomers zeggen dat jeugd te veel uitgeeft en niet genoeg spaart
Dacht dat de Expert inmiddels wel failliet zou zijn, maar bestaat schijnbaar nog steeds https://www.expert.nl/quote:Op woensdag 30 april 2025 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, ik denk ik vraag het aan de expert hier.
Heeft ie die foto geprint en thuis opgehangen?quote:Op woensdag 30 april 2025 14:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Ik heb foto ook gezien. Was geloof ik met een oude brug, zo'n bouwhek om iets af te zetten en op de achtergrond iets in aanbouw ofzo
Was wel een mooie fotk
pizzaballe!quote:Op woensdag 30 april 2025 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Benieuwd wie de nieuwe paus wordt. Spannend allemaal
Zou die koptelefoon gewoon declareren bij het bouwbedrijf of de verhuurmaatschappij die ze heeft ingehuurdquote:Op woensdag 30 april 2025 14:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat is prima
Maar als ze wekenlang de hele dag de gevels staan te slijpen of wat ze ook aan het doen zijn is dat natuurlijk wat anders dan een sporadisch geluidje
quote:Op woensdag 30 april 2025 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Benieuwd wie de nieuwe paus wordt.
quote:
Dudje klaagde ook alquote:Op woensdag 30 april 2025 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik denk steeds dat jij iemand anders bent met je ui
Nice.quote:Op woensdag 30 april 2025 14:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een vriend van mijn ouders had zich laatst ingeschreven voor een fotowedstrijd op een landgoed die normaal gesproken niet open is voor bezoekers.
Moesten ze een foto maken van Heden, verleden en toekomst oid
Vervolgens werden ze weer uitgenodigd voor de prijsuitreiking want zijn foto was geselecteerd. En uiteindelijk had ie nog gewonnen ook
Oh dat weet ik niet. Dat zal welquote:Op woensdag 30 april 2025 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heeft ie die foto geprint en thuis opgehangen?
Het een sluit het ander niet uitquote:Op woensdag 30 april 2025 14:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dudje klaagde ook al
en dan ben ik de autist
Ik zal aan jullie denken tijdens het smurfenquote:Op woensdag 30 april 2025 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker geniet van de dag van de 'arbeid', waarop heel de wereld behalve NL vrij is
Ik moet s ochtends naar de tandarts, maar daarna lig ik ook gewoon weer op mijn tuinstoel te smurfenquote:Op woensdag 30 april 2025 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zal aan jullie denken tijdens het smurfen
Het is dat je het zelf zegtquote:Op woensdag 30 april 2025 14:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dudje klaagde ook al
en dan ben ik de autist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |