Misschien voor gebruik op andere systemen of zo?quote:Op woensdag 30 april 2025 14:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar die staan toch al op de plaat?
Gedoetjes
quote:Op woensdag 30 april 2025 14:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ze had een linkje naar een andere met deze liedjes. Dus ik ging googlen en toen kwam ik deze tegen
Album als downloadquote:Op woensdag 30 april 2025 14:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Wat betekent dit? Dit staat in de omschrijving, maar download card voor wat?
Dat is de gedachte inderdaadquote:Op woensdag 30 april 2025 14:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien voor gebruik op andere systemen of zo?
Zodat je ook een digitale versie hebt voor op de computerquote:Op woensdag 30 april 2025 14:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gedoetjes
quote:Op woensdag 30 april 2025 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij bol hebben ze 'em ook nog https://www.bol.com/nl/nl/p/franz-ferdinand/9300000169500702/
quote:Op woensdag 30 april 2025 14:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien voor gebruik op andere systemen of zo?
Thanksquote:
Same. En vind van die foto's die dingen in een ander perspectief zetten altijd heel interessantquote:Op woensdag 30 april 2025 14:13 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind trouwens echt goede foto's maken wel een kunst. Daar moet je toch oog voor hebben. Ik heb het niet
En het maakt ook heel erg uit waar je foto's van maakt. Ik kan zelf bijvoorbeeld redelijke foto's maken van de natuur en vergezichten, maar van mensen of voorwerpen kan ik er weinig vanquote:Op woensdag 30 april 2025 14:13 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind trouwens echt goede foto's maken wel een kunst. Daar moet je toch oog voor hebben. Ik heb het niet
Groetjes aan Hapjes, Drankje en Boek.quote:Op woensdag 30 april 2025 14:11 schreef kwiwi het volgende:
WeekendGroetjes vanaf m'n ligbed in de zon
Hapjes, drankje en boek ook present.
het is ook wel een vak, gaat vaak om die paar procentjes meer, ben je dan wel weer tienduizenden euro's aan kwijt en er zwemmen veel vissen in de vijverquote:Op woensdag 30 april 2025 14:13 schreef kwiwi het volgende:
Lekker geniet van de dag van de 'arbeid', waarop heel de wereld behalve NL vrij isquote:Op woensdag 30 april 2025 14:11 schreef kwiwi het volgende:
WeekendGroetjes vanaf m'n ligbed in de zon
Hapjes, drankje en boek ook present.
Plaat past niet in je iPod. Uit die tijd komt dat een beetje. Hoop mensen doen er niets mee, maar op zich is het wel fijn om ook ergens opgeslagen te hebben.quote:Op woensdag 30 april 2025 14:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gedoetjes
Een vriend van mijn ouders had zich laatst ingeschreven voor een fotowedstrijd op een landgoed die normaal gesproken niet open is voor bezoekers.quote:Op woensdag 30 april 2025 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Same. En vind van die foto's die dingen in een ander perspectief zetten altijd heel interessant
Aan die arbeid dan maarquote:Op woensdag 30 april 2025 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker geniet van de dag van de 'arbeid', waarop heel de wereld behalve NL vrij is
Ik vind het maar matig dat tegenwoordig alles streaming moet zijn, soms best lastig om bepaalde nummers op mp3 te kunnen bemachtigen. De helft van mijn platenkast kan ik digitaal niet vinden, zelfs niet bij legale sites. Het meeste daarvan komt uit de periode dat digitale muziek werd gezien als het einde van de muziekindustrie (ca. 2000-2010). Veel daarvan is nooit digitaal uitgebracht en de labels zijn allang ermee gestopt.quote:Op woensdag 30 april 2025 14:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Plaat past niet in je iPod. Uit die tijd komt dat een beetje. Hoop mensen doen er niets mee, maar op zich is het wel fijn om ook ergens opgeslagen te hebben.
Mogen mensen ook dingen doen omdat ze het leuk vinden?quote:Op woensdag 30 april 2025 14:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
het is ook wel een vak, gaat vaak om die paar procentjes meer, ben je dan wel weer tienduizenden euro's aan kwijt en er zwemmen veel vissen in de vijver
je word er niet rijk van
die heb ik al 2 jaar in het zwartquote:Op woensdag 30 april 2025 14:20 schreef essnhills het volgende:
https://www.sony.nl/store(...)ess-Noise-Cancelling
Is dit wat?
het voelt als een 'je kunt geen huis kopen door de avocado toast'-argumentquote:Op woensdag 30 april 2025 14:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mogen mensen ook dingen doen omdat ze het leuk vinden?
vraag dat maar aan de pausquote:Op woensdag 30 april 2025 14:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mogen mensen ook dingen doen omdat ze het leuk vinden?
Doet ie dat noize cancellen een beetje knap?quote:Op woensdag 30 april 2025 14:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die heb ik al 2 jaar in het zwart
ik vind m fijn, ook met bril
Ik ben vrij hoor.quote:Op woensdag 30 april 2025 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker geniet van de dag van de 'arbeid', waarop heel de wereld behalve NL vrij is
Geen idee, weinig ervaring met koptelefoons, ben wel altijd fan van Sonyquote:Op woensdag 30 april 2025 14:20 schreef essnhills het volgende:
https://www.sony.nl/store(...)ess-Noise-Cancelling
Is dit wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |