quote:Op woensdag 30 april 2025 13:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Dat is de webwinkel van Plato. Die hebben ook een aantal vestigingen. Waarondernainds kort weer een in Rotterdam.Tot nu toe wel prima ervaring mee.
Top, thanksquote:
Tof! Wat voor plaatjequote:Op woensdag 30 april 2025 13:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Top, thanks
Ga een plaat voor mijn broer bestellen. Die is volgende week jarig
ik had eenden paddenstoelen raguquote:Op woensdag 30 april 2025 13:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben thuis om lunch te maken en bedacht me nu dat ik daarvoor helemaal niet naar huis had gehoevenanyway, paasstol-wentelteefjes it is
Volgens mij hebben we deze discussie al wel vaker gehad.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:57 schreef Karzai het volgende:
ik vind dat fotoos maken maar een interessant doenerij tegenwoordig elke telefoon kan dat met 100 opties ofzo
Ken je https://www.funrecords.de/ ?quote:Op woensdag 30 april 2025 13:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Dat is de webwinkel van Plato. Die hebben ook een aantal vestigingen. Waaronder sindskort weer een in Rotterdam.Tot nu toe wel prima ervaring mee.
https://www.platomania.nl(...)ured/franz_ferdinandquote:Op woensdag 30 april 2025 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tof! Wat voor plaatjeik ben deze week weer begonnen, want lange (langzame) avonden en vakantie en mooi weer. Ik krijg weer energie
![]()
dat is waar, al die old school shit komt weer terugquote:Op woensdag 30 april 2025 14:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we deze discussie al wel vaker gehad.
Puur dat iets tegenwoordig ook op een andere manier kan, betekent niet dat je de originele manier niet als hobby kan doen
Muziek kan ook via spotify, maar jij vindt plaatjes draaien leuk om te doen toch?
Waarom ga je naar de markt om allemaal vers vlees en groenten te halen terwijl je ook gewoon een bakkie kant en klaar voer in de magnetron kan gooien?quote:Op woensdag 30 april 2025 13:57 schreef Karzai het volgende:
ik vind dat fotoos maken maar een interessant doenerij tegenwoordig elke telefoon kan dat met 100 opties ofzo
ik zag een filmpje van een fotograaf die bloemen plakte rondom haar lens en dat gaf een kleurrijk bloemen frame rondom fotos, out of focus enzoquote:Op woensdag 30 april 2025 14:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we deze discussie al wel vaker gehad.
Puur dat iets tegenwoordig ook op een andere manier kan, betekent niet dat je de originele manier niet als hobby kan doen
Muziek kan ook via spotify, maar jij vindt plaatjes draaien leuk om te doen toch?
zijn we straks weer hipquote:Op woensdag 30 april 2025 14:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat is waar, al die old school shit komt weer terug
Je bent weer consistent kansloos vanalles van iedereen aan het afkraken, terwijl je zelf eigenlijk alleen een berg peuken en lege bierblikjes produceert.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:57 schreef Karzai het volgende:
Goede plaat! En moooooiquote:Op woensdag 30 april 2025 14:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
https://www.platomania.nl(...)ured/franz_ferdinand
Deze denk ik
Als tip van schoonzusje
quote:Op woensdag 30 april 2025 14:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je bent weer consistent kansloos vanalles van iedereen aan het afkraken, terwijl je zelf eigenlijk alleen een berg peuken en lege bierblikjes produceert.
Zou toch maar wat vaker nadenken over of dat de soort persoon is die je wil zijn.
okay, je hebt je punt gemaaktquote:Op woensdag 30 april 2025 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom ga je naar de markt om allemaal vers vlees en groenten te halen terwijl je ook gewoon een bakkie kant en klaar voer in de magnetron kan gooien?
Ja ze had een linkje naar een andere met deze liedjes. Dus ik ging googlen en toen kwam ik deze tegenquote:
quote:
Wat betekent dit? Dit staat in de omschrijving, maar download card voor wat?quote:Includes download card.
Card met download code denk ik.quote:Op woensdag 30 april 2025 14:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Wat betekent dit? Dit staat in de omschrijving, maar download card voor wat?
Maar wat download je dan?quote:Op woensdag 30 april 2025 14:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Card met download code denk ik.
Het nummer?quote:
Bij bol hebben ze 'em ook nog https://www.bol.com/nl/nl/p/franz-ferdinand/9300000169500702/quote:Op woensdag 30 april 2025 14:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ze had een linkje naar een andere met deze liedjes. Dus ik ging googlen en toen kwam ik deze tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |