abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 april 2025 @ 11:03:55 #26
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_217498480
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 10:28 schreef Chandler het volgende:
Absoluut goed nieuws en nu nog een gemakkelijke terugkeer regelen voor een ieder die terug wil (wel gelijk indien aanwezig Nederlandse Identiteit innemen)

Hoor bij mij op school veel berichten dat hele gezinnen terug gaan, deels goed natuurlijk maar kinderen die hier geboren zijn gaan echt keihard op hun muil daar. Dit omdat de meesten die ik spreek denken dat het leven daar beter is dan in Nederland... succes met je Nederlandse normen en waarden daar... je zult een hoop klappen krijgen als je denkt dat ze die normen en waarden daar ook accepteren :{
Tja, we zijn dan ook natuurlijk een land vol islamofobe racisten. Wie wil er überhaupt naar deze hel toekomen?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_217498484
Dus het probleem wordt nog maar met 500 per maand groter ipv met 1000, het is nog steeds een toename van het aantal asielzoekers.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_217498485
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 10:52 schreef Questular het volgende:

[..]
Howard komt weer even de boel opstoken, klein kind.
Hmm, nee hoor. Ik benoem simpelweg dat sommigen heel erg positief tegenover migratie staan. Dat is ook een feit. Delen van conservatief rechts problematiseren migratie en migranten, maar dit sentiment wordt lang niet door iedereen gedeeld.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217498487
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 11:03 schreef thedeedster het volgende:
Tja, we zijn dan ook natuurlijk een land vol islamofobe racisten. Wie wil er überhaupt naar deze hel toekomen?
Zat om eerlijk te zijn, er zijn zat groepen met buitenlanders die WEL goed geïntegreerd zijn of waar je compleet geen last van hebt (bv Chinezen, Japanners)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  woensdag 30 april 2025 @ 11:05:55 #30
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217498490
quote:
14s.gif Op woensdag 30 april 2025 10:38 schreef HowardRoark het volgende:
Een uitstekende ontwikkeling dit. Nu nog mensen gaan uitzetten die hier illegaal zijn.
[..]
Omdat in sommige contreien de toestroom van niet-Westerse migranten als een positieve ontwikkeling wordt gezien en men het onze plicht vindt deze mensen op te vangen en hun culturen en religies hier in de samenleving te etaleren. Kortom, als er dus minder van komen, dat vindt men dat jammer. Minder mogelijkheden tot gezellig thee drinken met je Syrische buurvrouw en wat leren over haar cultuur, gezellig aanschuiven bij en iftar of een keer mee naar de moskee.
Dit ja.

Brengen alsof het erg is. Hoe dan?!
Zieligheidsindustrie moet draaien blijkbaar.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 30 april 2025 @ 11:05:59 #31
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_217498492
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 11:04 schreef Chandler het volgende:

[..]
Zat om eerlijk te zijn, er zijn zat groepen met buitenlanders die WEL goed geïntegreerd zijn of waar je compleet geen last van hebt (bv Chinezen, Japanners)
Misschien neem je mijn sarcastische post iets te serieus?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_217498499
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 11:05 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Misschien neem je mijn sarcastische post iets te serieus?
Daar heb ik wel eens last van.

Dank voor het melden! ^O^
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  woensdag 30 april 2025 @ 11:06:39 #33
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217498500
quote:

[..]
Vietnamezen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_217498501
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 11:06 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Vietnamezen.
Idem! _O_
Like trump...
  woensdag 30 april 2025 @ 11:08:59 #35
21467 franske19
Hit the deck!
pi_217498507
Gewoon al die veiligelanders met spoed uitzetten dan is er weer ruimte genoeg.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_217498516
twitter

Hij durft het nog echt te claimen ook _O-
pi_217498530
quote:

[..]
Chinezen zijn in Nederland natuurlijk totaal niet geïntegreerd, maar omdat ze geen zichtbare overlast veroorzaken valt niemand daar over.
pi_217498533
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 11:11 schreef Lt.Bookman het volgende:
[ x ]

Faber heeft toch maar even een dictator uit Syrië verjaagd. Mag ook wel eens gezegd worden.
pi_217498545
quote:

[..]
Chinezen integreren juist helemaal niet, die blijven allemaal binnen hun eigen bubbel en maken geen contact met buitenstaanders.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_217498554
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 11:13 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Chinezen zijn in Nederland natuurlijk totaal niet geïntegreerd, maar omdat ze geen zichtbare overlast veroorzaken valt niemand daar over.
Natuurlijk? maar je hebt idd wel een punt al spreken de chinezen vaak redelijk Nederlands en maken vaak geen gebruik van voorzieningen omdat ze dit onderling oplossen (ik heb in al mijn jaren dat ik werkte in een dak en thuislozen opvang maar 1 chinees binnen gehad)
Like trump...
pi_217498572
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 11:15 schreef Hathor het volgende:

[..]
Chinezen integreren juist helemaal niet, die blijven allemaal binnen hun eigen bubbel en maken geen contact met buitenstaanders.
Dat is toch een goede zaak dat ieder mens in zijn eigen bubbel blijft omdat men dan geen weerstand krijgt.
pi_217498657
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 11:13 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Klopt die leven totaal in hun eigen wereld
  woensdag 30 april 2025 @ 11:46:11 #43
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_217498725
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 11:35 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Klopt die leven totaal in hun eigen wereld
Niks mis mee want lopen niet te zeiken en zuigen, dwingen hun normen en waarden niet op, plegen geen aanslagen, kijken niet op de zogenaamde ongelovigen neer, niet oververtegenwoordigd in de criminilateitscijfers, spreiden geen jodenhaat rond, proberen niet een religie dor je stroot heen te duwen, werken over het algemeen keihard en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik denk dat er weinig Nederlanders prblemen hebben met Aziaten, ik in ieder gevaal totaal niet!
"Hoka Hey!"
pi_217498747
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 11:46 schreef matspontius het volgende:

[..]
Niks mis mee want lopen niet te zeiken en zuigen, dwingen hun normen en waarden niet op, plegen geen aanslagen, kijken niet op de zogenaamde ongelovigen neer, niet oververtegenwoordigd in de criminilateitscijfers, spreiden geen jodenhaat rond, proberen niet een religie dor je stroot heen te duwen, werken over het algemeen keihard en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik denk dat er weinig Nederlanders prblemen hebben met Aziaten, ik in ieder gevaal totaal niet!
Er is ook niks mis mee, en ik heb ook geen problemen met Aziaten
pi_217498752
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 11:19 schreef torentje het volgende:

[..]
Dat is toch een goede zaak dat ieder mens in zijn eigen bubbel blijft omdat men dan geen weerstand krijgt.
Ja, moeten ze natuurlijk helemaal zelf weten, niemand die er last van heeft, maar het heeft natuurlijk niks met integreren te maken. Het is gewoon een parallelle samenleving.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_217498767
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 11:46 schreef matspontius het volgende:

[..]
De culturen in Azië passen beter in Europa dan de culturen in Afrika of het Midden-Oosten.

Toch wil ik er wel een kanttekening bij plaatsen, Aziaten zijn met veel. Neem alleen al China, stel je voor dat daar onrust uitbreekt en we net zo makkelijk Chinezen als Syriërs een verblijfsvergunning geven. Als één procent uit China naar Europa vlucht, gaat het al om 13 miljoen mensen.
pi_217498786
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 11:50 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ja, moeten ze natuurlijk helemaal zelf weten, niemand die er last van heeft, maar het heeft natuurlijk niks met integreren te maken. Het is gewoon een parallelle samenleving.
Mengen is toch ook niet wenselijk.
  woensdag 30 april 2025 @ 11:57:52 #48
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_217498801
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 11:11 schreef Lt.Bookman het volgende:
[ x ]

Mooi man, zo kennen we 'm weer _O_
pi_217498829
Dus aan de ene kant willen we dat buitenlanders zich aanpassen aan de Nederlandse cultuur en normen en waarden en aan de andere kant zijn Chinezen dan het goede voorbeeld, dat is wel hilarisch.

Ze kunnen wel goed snacks afbakken dat wel.
  woensdag 30 april 2025 @ 12:06:25 #50
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_217498878
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 12:00 schreef Questular het volgende:
Dus aan de ene kant willen we dat buitenlanders zich aanpassen aan de Nederlandse cultuur en normen en waarden en aan de andere kant zijn Chinezen dan het goede voorbeeld, dat is wel hilarisch.

Ze kunnen wel goed snacks afbakken dat wel.
Ze zorgen in ieder geval niet voor overlast. En dat is wat momenteel telt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')