Iets ging er mis, kreeg 5 spettersquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oeps, had hem doorgestuurd naar jou, had er ff geen behoefte aan
Hier nu wel meer dan 5. Wel een kort intermezzo, maar zeker 5555 spetters. Stoep is net natquote:
Houdt het daarquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:30 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier nu wel meer dan 5. Wel een kort intermezzo, maar zeker 5555 spetters. Stoep is net nat
Nee geen zonwering.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:57 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Tja, wat zegt A+ eigenlijk. Van wanneer is je huis? Vrijstaand of niet?
Hoe dik zijn je muren? Wat is je isolatie, ook dat van het glas? Heb je zonneschermen (dus echt van die knikarmschermen zeg maar) of een andere manier van zonwering?
Wij hebben veel ramen en ook op zuid best wat, maar het warmt hier vooralsnog amper op (ik hou bv de zon van de ramen middels zonneschermen). Doe ik dat niet, ja dan gaat het best rap. Geen screens oid.
En als het eenmaal toch warm is (herfst mag de warmte erin..) kan ik het tot zeker januari wel 20 graden houden zonder te stoken.
Ja kijk, als je de zon vol op je ramen laat schijnen dan heeft isolatie ook niet zoveel zin tegen warmte. Beetje hetzelfde idee als met de deur open stoken.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:58 schreef hangtime het volgende:
[..]
Nee geen zonwering.
Wek veel te veel stroom op met de zonnepanelen, dus laat gewoon de hele dag de airco's lekker het huis koel blazen
Dikke hagelbui vanochtend.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:22 schreef Geschiedkundige het volgende:
Dafuq, al die verkoeling ten noorden van ons
Ja ja, maak me maar lekker terwijl ik hier in de hitte zitquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Dikke hagelbui vanochtend.
Nu regen. Het ruikt lekker![]()
En het waait lekker![]()
En het onweert een beetje
In een oven gaan zitten en vervolgens klagen over hittequote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja ja, maak me maar lekker terwijl ik hier in de hitte zit
quote:
Geboren en getogen in de oven helaasquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In een oven gaan zitten en vervolgens klagen over hitte
Jezus in een kribbetje in een KASquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Geboren en getogen in de oven helaas
Klopt, maar die stroom die ik opwek brengt geen reet op, en ik saldeer toch maximaal.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja kijk, als je de zon vol op je ramen laat schijnen dan heeft isolatie ook niet zoveel zin tegen warmte. Beetje hetzelfde idee als met de deur open stoken.
Jonguh, er komt na vandaag 2 weken afkoeling aan voor iedereen. Kallumquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:22 schreef Geschiedkundige het volgende:
Dafuq, al die verkoeling ten noorden van ons
Gelukkig welquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:52 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Jonguh, er komt na vandaag 2 weken afkoeling aan voor iedereen. Kallum
Kies je zelf voor 🤷♂️quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Vrijwel altijd aan de verkeerde kant van de spekkoek. Je weet wel, die plakkerige
Nou, als je kan kiezen tussen 26 graden en 14 graden, dan weet ik het welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |