abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217843544
Wel bijzonder dat pas na de uitspraak wordt gekeken naar de situatie bij de laatste APK
  dinsdag 3 juni 2025 @ 23:04:22 #127
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217843605
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 22:55 schreef Marcoss het volgende:
Wel bijzonder dat pas na de uitspraak wordt gekeken naar de situatie bij de laatste APK
Dubieus om na die uitspraak dat weer te veranderen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_217843612
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 22:04 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze gooit alles op haar kind. "Ja het stuur ging op slot en ik reed zo op twee auto's af met mijn zoontje " :')
Je hep geen hart als je zo'n auto aan mij verkoopt 8)7
pi_217861337
Ik miste even de logica waarom de uitspraak teruggedraaid werd ?
Dacht dat het altijd een bindende uitspraak was en er ook geen hoger beroep oid mogelijk was.

En het werd wel erg op de zielige toer gegooid, zoontje ziek.
Moeder ziek en waarom huil je niet mee vragen aan de handelaar...
pi_217862579
Als ik denk aan het stereotype FOK!ster, dan denk ik aan een dame als deze.
pi_217863064
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 21:25 schreef ddx het volgende:
Dacht dat het altijd een bindende uitspraak was en er ook geen hoger beroep oid mogelijk was.

Volgens mij was dat omdat het achteraf geen particuliere verkoop was.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217863704
quote:

Omdat het APK rapport boven water kwam, daaruit blijkt dat de auto al ernstig verroest was.
speak only if it improves the silence.
pi_217864190
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 21:51 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Altijd heerlijk bij Rijdende rechter.
1500 euro en dan verwachten dat zo'n oude auto met astronomische kilometerstand jarenlang zonder kosten kan rijden.
Volgens mij verwachtte ze dat helemaal niet. Hij ging op dag 2 al naar de knoppen. Nu mag je van een dergelijke auto inderdaad geen gigantisch hoge verwachtingen hebben, maar ze gaf zelf ook al aan dat ze na 6 maanden echt niet meer was teruggekomen (of dat waar is, dat zullen we nooit weten).
pi_217864214
quote:
Ik denk dat er een soort van dwaling was, mr. Reid heeft uitspraak gedaan op basis van bepaalde gegevens. Achteraf blijkt dat hem en de koopster een loer is gedraaid, in dat geval kan hij (naar mijn weten) gewoon zijn eerdere vonnis ongeldig verklaren. Het is in feite denk ik een nieuwe zaak geworden die de oude opvolgt.

quote:
Zeer irritant en irrelevant inderdaad.
pi_217864254
Dzee verkoper was een oplichter zoals je ze alleen in de autobranche ziet. Doet zelf ook heel bewust zaken met zijn soort mensen. Geen weldenkend mens / garagist gaat 2 van de 4 bobines vervangen bij een dergelijke auto. Als de auto niet lekker loopt en de constatering is bobines/bougies dan vervang je ze preventief allemaal. Verkoper heeft geprobeerd om de, in zijn ogen waarschijnlijk onkundige, vrouw met een kluitje in het riet te sturen. Hij wist donders goed dat hij fout zat, dat zag je heel duidelijk tijdens die autorit. Hij heeft simpelweg gegokt en verloren, dan moet je niet janken maar gewoon een man zijn.

Ik weet zeker dat als ze er 4 bobines in hadden gestoken en 4 bougies in hadden gedraaid dat de motor dan lekker had gelopen (want dat bleek ook zo te zijn) en dat mevrouw dan een jaar prima in het ding had kunnen rijden. Bij de eerst volgende APK was mogelijk de roest naar boven gekomen, maar dan had niemand meer kunnen zeggen hoe en wat. Nu heeft die verkoper zijn eigen glazen ingegooid door de auto maar half te laten repareren om kosten te besparen.

Mevrouw was overigens ook wel oerdom door meermaals aan te geven dat ze wist hoe de handel werkte omdat ze er zelf in gezeten had. Hoewel dat nu geen probleem bleek gaf ze daarmee wel heel duidelijk aan dat ze geen leek / onwetende koper was.
pi_217864761
Geen man gezien in de omgeving van die vrouw. Had ze nou echt niemand anders mee kunnen nemen om een auto te kopen?

2 minuten googlen en ze had het probleem zelf ook kunnen vinden en voor ¤100 kunnen oplossen...
pi_217864870
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 09:04 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Volgens mij verwachtte ze dat helemaal niet. Hij ging op dag 2 al naar de knoppen. Nu mag je van een dergelijke auto inderdaad geen gigantisch hoge verwachtingen hebben, maar ze gaf zelf ook al aan dat ze na 6 maanden echt niet meer was teruggekomen (of dat waar is, dat zullen we nooit weten).
Ze heeft er 6000 km mee gereden. De eerste problemen werden kosteloos opgelost. Maar het mocht allemaal niets kosten en elk dingetje moest -meteen- opgelost worden. Niet binnen 4 dagen, meteen.
Zoveel gezeik, om 4 bougies en 4 bobines. en dan beweerd mevrouw opeens dat ze wel open staat voor het betalen van bobines. Als dat waar was dan zat ze niet bij de rijdende rechter.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_217864881
Dit is zo'n vrouw die elke week in de rij staat bij PostNL om stapels webshop-bestellingen te retourneren.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_217865091
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:29 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Ze heeft er 6000 km mee gereden. De eerste problemen werden kosteloos opgelost. Maar het mocht allemaal niets kosten en elk dingetje moest -meteen- opgelost worden. Niet binnen 4 dagen, meteen.
Zoveel gezeik, om 4 bougies en 4 bobines. en dan beweerd mevrouw opeens dat ze wel open staat voor het betalen van bobines. Als dat waar was dan zat ze niet bij de rijdende rechter.
De problemen zijn niet opgelost, hij liep na 2 nieuwe bobines nog prut. Ze heeft toen zelf nog bougies laten vervangen, zonder resultaat.

Die 6k aan kilometers waren van later.
pi_217865094
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:12 schreef Toine51 het volgende:
Geen man gezien in de omgeving van die vrouw. Had ze nou echt niemand anders mee kunnen nemen om een auto te kopen?

2 minuten googlen en ze had het probleem zelf ook kunnen vinden en voor ¤100 kunnen oplossen...
Ze had haar moeder mee, dat is duidelijk verteld.

Waarom er een man bij moet zijn is mij een raadsel.
pi_217865182
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:57 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ze had haar moeder mee, dat is duidelijk verteld.

Waarom er een man bij moet zijn is mij een raadsel.
Je denkt echt werkelijk dat die moeder het helderste licht was?
En die verstand van auto's heeft?
:')

Met alle respect, maar een vrouw die echt verstand van auto's heeft, die zijn zeldzaam hoor...
pi_217865255
Blegh, weer auto-gezeur. Altijd de minste RR-uitzendingen.

Zure buren, dat willen we zien!
  vrijdag 6 juni 2025 @ 11:39:45 #143
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217865381
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_217865992
Ik miste trouwens ook even de logica van waarom je een auto nodig hebt om naar de ambulance te rijden ?
pi_217892710
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 11:12 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Je denkt echt werkelijk dat die moeder het helderste licht was?
En die verstand van auto's heeft?
:')

Met alle respect, maar een vrouw die echt verstand van auto's heeft, die zijn zeldzaam hoor...
Ik denk dat je je moet gaan schamen met dit soort onnozele opmerkingen.
pi_217895349
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 12:35 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ik denk dat je je moet gaan schamen met dit soort onnozele opmerkingen.
Want?
  dinsdag 10 juni 2025 @ 11:41:04 #147
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217900437
Vanavond:
Het is tijd voor de allerlaatste aflevering van De Rijdende Rechter. Meneer Ambaum wil met zijn scootmobiel via de lift de taxibus inrijden. Volgens de regiovervoerder Nijmegen-Arnhem is dit vanwege de veiligheid niet toegestaan. Wie heeft er gelijk?

Dit is de allerlaatste aflevering van De Rijdende Rechter. De NPO moet volgend jaar twintig miljoen euro bezuinigen en daar is dit programma helaas het slachtoffer van.

"Ik vind het heel jammer dat het moet verdwijnen, maar het is niet anders. Ik heb het tien jaar lang met enorm veel plezier gemaakt," zo liet Mr. John Reid kortgeleden weten. Dat hij destijds rechten ging studeren was omdat hij niet wist wat hij later wilde worden.

Zijn moeder raadde hem een studie rechtsgeleerdheid aan. Wat zij minder leuk vond, was dat John lid werd van het studentencorps. "Dat was op advies van mijn broer, die prominent corpslid was in Utrecht. Het was een vreemde omgeving, waar veel niet aan deugde. Maar ook veel wél. Met enkele leuke mensen heb ik er fijn toneelgespeeld.”
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 dinsdag 10 juni 2025 @ 13:52:35 #148
7889 tong80
Spleenheup
pi_217901405
Toch doorstart ?................

https://www.ad.nl/show/pr(...)klassieker~a89565ec/

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_217903131
Never forget.
quote:
Het is tijd voor de allerlaatste aflevering van De Rijdende Rechter. Meneer Ambaum wil met zijn scootmobiel via de lift de taxibus inrijden. Volgens de regiovervoerder Nijmegen-Arnhem is dit vanwege de veiligheid niet toegestaan. Wie heeft er gelijk?

Dit is de allerlaatste aflevering van De Rijdende Rechter. De NPO moet volgend jaar twintig miljoen euro bezuinigen en daar is dit programma helaas het slachtoffer van en we gaan niet korten op onze eigen salaris.

Mr. John Reid
"Ik vind het heel jammer dat het moet verdwijnen, maar het is niet anders. Ik heb het tien jaar lang met enorm veel plezier gemaakt," zo liet Mr. John Reid kortgeleden weten. Dat hij destijds rechten ging studeren was omdat hij niet wist wat hij later wilde worden.

Zijn moeder raadde hem een studie rechtsgeleerdheid aan. Wat zij minder leuk vond, was dat John lid werd van het studentencorps. "Dat was op advies van mijn broer, die prominent corpslid was in Utrecht. Het was een vreemde omgeving, waar veel niet aan deugde. Maar ook veel wél. Met enkele leuke mensen heb ik er fijn toneelgespeeld.”

Wanneer is De Rijdende Rechter op televisie te zien?
De laatste aflevering van De Rijdende Rechter is op dinsdag 10 juni 2025 om 21:25 uur te zien op NPO 1.
:W
pi_217903856
Erg goed dat dit toneelstuk (met louter geënsceneerde zaken en een foprechter) van de buis gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')