Wel net een prima passje op Ueda (die hem vervolgens als een bejaarde op het goal schoot)quote:
Ueda had er al 2 moeten maken vandaag.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel net een prima passje op Ueda (die hem vervolgens als een bejaarde op het goal schoot)
Nah ja, dit leek me dan meer een oepsje... Leek me verre van de bedoeling van dat achterlijke stuk mongoolquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit was dan ook geel inderdaad
quote:Op woensdag 23 april 2025 21:42 schreef Zipportal het volgende:
Geef dat Almelo toch eens een keer rood.
Gewoon een hoog been zonder bal in de buurt. Totaal niet opzettelijk, maar wel lomp en gevaarlijk. Daar kreeg Moder net ook terecht geel voor.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:14 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Nah ja, dit leek me dan meer een oepsje... Leek me verre van de bedoeling van dat achterlijke stuk mongool
Goed puntquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon een hoog been zonder bal in de buurt. Totaal niet opzettelijk, maar wel lomp en gevaarlijk. Daar kreeg Moder net ook terecht geel voor.
Standaard rommelkwartiertjequote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waar zijn ze toch allemaal mee bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |