SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja jij bent tegen Luciano ‘tattoo van een foto van zijn eerste invalbeurt op zijn been’ Valente?quote:Op dinsdag 29 april 2025 21:29 schreef Mansjester het volgende:
Steijn halen snap ik nog enigszins, maar die zoon van een opperfascist Valente halen is toch onbegrijpelijk
Valente heeft wel een beetje een combinatie tussen een Ajax- en deelnemer aan ex on the beach facequote:Op dinsdag 29 april 2025 21:50 schreef Makamba_ het volgende:
Wat zit dit topic toch vol diepgegronde haat aan willekeurige spelers.
En een Bijlow, Hartman etc. etc. niet.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Valente heeft wel een beetje een combinatie tussen een Ajax- en deelnemer aan ex on the beach face
En dat zijn ook gewoon lieve jongensquote:Op dinsdag 29 april 2025 22:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
En een Bijlow, Hartman etc. etc. niet.
Nee oke dat is voornamelijk ex on the beach.
Zeker. Dat wordt een Ayoub/ Larsson/ Diemers 2.0quote:Op dinsdag 29 april 2025 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja jij bent tegen Luciano ‘tattoo van een foto van zijn eerste invalbeurt op zijn been’ Valente?
Wij zijn nog steeds getraumatiseerd door de jaren dat Martin van Geel geld kon uitgevenquote:Op dinsdag 29 april 2025 21:50 schreef Makamba_ het volgende:
Wat zit dit topic toch vol diepgegronde haat aan willekeurige spelers.
Dat stomme pessimisme constant en spelers vooraf afbranden gaat de aankopen zeker niet helpen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wij zijn nog steeds getraumatiseerd door de jaren dat Martin van Geel geld kon uitgeven
Leest Sem Steijn hier mee?quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:23 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat stomme pessimisme constant en spelers vooraf afbranden gaat de aankopen zeker niet helpen.
Gadverdamme ik klink nu bijna als een optimistisch persoon.
Zoon van een opperfascistquote:Op dinsdag 29 april 2025 21:29 schreef Mansjester het volgende:
Steijn halen snap ik nog enigszins, maar die zoon van een opperfascist Valente halen is toch onbegrijpelijk
Waarschijnlijk omdat zijn naam Italiaans klinkt en niks anders maar dat maar mij Sem Steijn om te zeggen.quote:
Mooie club, stuk sympathieker dan de stadsgenootquote:Op woensdag 30 april 2025 07:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn vader is fanatiek Lazio supporter
Geen verhuurde middelmaat tot midden augustus uittesten om ze vervolgens toch nog allemaal weg te doen, genot.quote:Feyenoord heeft dit seizoen maar liefst veertien spelers die op huurbasis actief zijn bij een andere club. Volgens Mikos Gouka van het Algemeen Dagblad, zijn er slechts twee spelers die een reële kans maken op een terugkeer in de hoofdmacht van de Rotterdammers.
Zechiël zou ik zeker nog niet afschrijven, die maakt een goede ontwikkeling door nu bij Spartaquote:Op woensdag 30 april 2025 08:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen verhuurde middelmaat tot midden augustus uittesten om ze vervolgens toch nog allemaal weg te doen, genot.
De twee spelers zijn overigens Sauer en Slory.
Die moet daar nog een seizoen blijven.quote:Op woensdag 30 april 2025 08:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zechiël zou ik zeker nog niet afschrijven, die maakt een goede ontwikkeling door nu bij Sparta
Dat mag ook.quote:Op woensdag 30 april 2025 09:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die moet daar nog een seizoen blijven.
Zou hem niet afschrijven, maar tegelijkertijd zie ik ook nooit voor mij dat hij veel speelminuten gaat maken bij ons volgend seizoen. Dan kan je hem beter snel verhuren dan hem nog langer aan het lijntje houden en vervolgens tot dezelfde conclusie komen.quote:
Best een talentje. Moet gewoon veel minuten blijven maken bij Sparta. Lekker naast de deur, goed voor zijn ontwikkeling.quote:Op woensdag 30 april 2025 08:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zechiël zou ik zeker nog niet afschrijven, die maakt een goede ontwikkeling door nu bij Sparta
Die Sauer moet volgend jaar wat tijd krijgen, maar die moet er wel gaan komen.quote:Op woensdag 30 april 2025 08:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen verhuurde middelmaat tot midden augustus uittesten om ze vervolgens toch nog allemaal weg te doen, genot.
De twee spelers zijn overigens Sauer en Slory.
We moeten wel weer een paar spelers van Varkenoord in de selectie hebben voor die Europese homegrown regels. Best realistisch dat Bijlow, Hartman en Milambo alledrie weggaan deze zomer.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:32 schreef Caland het volgende:
Hoop vooral dat Van Persie onbevooroordeeld erin gaat als het gaat om de jongens vanuit Varkenoord. Heb toch het idee dat die bij hem een streepje voor hebben terwijl daar lang niet altijd aanleiding voor is; bijvoorbeeld bij zo'n Redmond, Giersthove of wellicht Slory.
Redmond was natuurlijk ook nood breekt wet met alle spitsen geblesseerd. Die had normaal nooit minuten gemaakt.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:32 schreef Caland het volgende:
Hoop vooral dat Van Persie onbevooroordeeld erin gaat als het gaat om de jongens vanuit Varkenoord. Heb toch het idee dat die bij hem een streepje voor hebben terwijl daar lang niet altijd aanleiding voor is; bijvoorbeeld bij zo'n Redmond, Giersthove of wellicht Slory.
Ik zit mijn geld in dat we hem pas gaan zien zodra er minimaal een vCL-ticket binnen is (oftewel waarschijnlijk pas in de voorbereiding van volgend seizoen).quote:Op woensdag 30 april 2025 18:02 schreef Vis1980 het volgende:
En gaan we Shaqueel ooit in het eerste zien?
Spelen we straks met Schaken, Van Persie, Slory, Amoah, Kuyt, mis ik er nog een?quote:Op woensdag 30 april 2025 18:05 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik zit mijn geld in dat we hem pas gaan zien zodra er minimaal een vCL-ticket binnen is (oftewel waarschijnlijk pas in de voorbereiding van volgend seizoen).
Als ze kunnen voetballen en hun talenten kunnen waarmaken, dan kijk ik daar enorm naar uit!quote:Op woensdag 30 april 2025 18:18 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Spelen we straks met Schaken, Van Persie, Slory, Amoah, Kuyt, mis ik er nog een?
Tomasson.quote:Op woensdag 30 april 2025 18:18 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Spelen we straks met Schaken, Van Persie, Slory, Amoah, Kuyt, mis ik er nog een?
De zoon van Boulahrouz zit (of zat?) ook bij Feyenoordquote:Op woensdag 30 april 2025 18:18 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
In ieder geval voorlopig niet wanneer het flink waait.quote:Op woensdag 30 april 2025 18:02 schreef Vis1980 het volgende:
En gaan we Shaqueel ooit in het eerste zien?
quote:Op woensdag 30 april 2025 20:24 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wanneer laten we de kinderen van Klaas en Pietje in deze reeks?
De zoon van klaas heeft hier ook gepostquote:Op woensdag 30 april 2025 20:24 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik verwacht zelf dat alleen Sauer mogelijk basismateriaal is voor volgend seizoen. Zechiel heeft enorme concurrentie waardoor hij gewoon bij Sparta of ergens anders wellicht nog stapje hoger minuten moet maken en Slory het liefst bij een Eredivisieclub natuurlijk. Maar ik denk dat er wel eredivisieclubs zijn die interesse hebben om hem te huren.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die Sauer moet volgend jaar wat tijd krijgen, maar die moet er wel gaan komen.
Slory is lastig, het gat van Dordrecht naar Feyenoord is nogal groot.
Bij Dordt is hij met die Haen voorin wel lekker bezig. Feyenoord speelt toch iets anders dan dat.
Maar goed, gewoon lekker in de voorbereiding mee en kijken of hij aanhaakt.
Van Antman naar Slory is wel een gigantische downgrade.quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:38 schreef De_Pel het volgende:
Slory en Zechiel op huurbasis Europa in met GAE, als onderdeel van de Antman deal
Ik denk niet dat die twee in de buurt van kinderen kunnen en mogen komen.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:24 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dat zullen ze in Deventer ook wel een goede deal vinden ja.quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:38 schreef De_Pel het volgende:
Slory en Zechiel op huurbasis Europa in met GAE, als onderdeel van de Antman deal
Die zijn inderdaad niet zo dom.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zullen ze in Deventer ook wel een goede deal vinden ja.
Aangezien Pasjauw van de zomer gewoon weg is, zijn @Caland en ik in onze nopjes dat Sauergod volgend jaar de linkerkant bemant.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die Sauer moet volgend jaar wat tijd krijgen, maar die moet er wel gaan komen.
Slory is lastig, het gat van Dordrecht naar Feyenoord is nogal groot.
Bij Dordt is hij met die Haen voorin wel lekker bezig. Feyenoord speelt toch iets anders dan dat.
Maar goed, gewoon lekker in de voorbereiding mee en kijken of hij aanhaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |