Deze mensen… Rotterdam zitten alleen maar buitenlanders in sociale huurwoningenquote:Op dinsdag 29 april 2025 18:59 schreef Mikeytt het volgende:
150kDaar krijg je in Rotterdam zo'n overdekte fietsenstalling voor
[ afbeelding ]
Waarom zou je een huis in Afrika willen kopen lmaoquote:Op dinsdag 29 april 2025 18:59 schreef Mikeytt het volgende:
150kDaar krijg je in Rotterdam zo'n overdekte fietsenstalling voor
[ afbeelding ]
Hoax.quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:00 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Deze mensen… Rotterdam zitten alleen maar buitenlanders in sociale huurwoningen
Van @Cockwhale gehoord dat hij bij je vriendin is ingetrokken. Of ie daarmee wonen bedoeld weet ik niet zeker...quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:52 schreef Vvdjemoeder het volgende:
100k schenking van je ouders of oma en 50k eigen geld heb je al een woning. En dan die mensen die zeggen nee dat red je niet, jawel zo werkt het. Smoesjes omdat je niet bevoorrecht bent. En gewoon cash betalen he zonder schulden. Ik snap niet dat sommige mensen 15 jaar ingeschreven staan voor een sociale huurwoning.
Knap dat jij al een jaar vooruit kan kijken.......quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Beter nog, gewoon met eigen geld lukt dit makkelijk. In 2026 10 bitcoins kopen voor 5000 euro, had je nu minimaal 8 ton.
Het is allemaal niet zo moeilijk, alleen mensen zijn lui en verdiepen zich liever niet in financiën.
Werken liever 40 jaar lang voor een baas...
Goed gezien, moest 2016 zijn.quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:39 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Knap dat jij al een jaar vooruit kan kijken.......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn je gewoon zatquote:Op dinsdag 29 april 2025 21:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet gewoon voor je 18e verjaardag van je ouders een woning en auto krijgen
Bedankt voor je steun in het omvolking topicquote:Op dinsdag 29 april 2025 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Terwijl TS zelf een een 1 slaapkamer huur appartement zit waarbij je doodvriest in de winter omdat enkelglas en muren van karton
Een leven waar je carričre begint met een studieschuld van ¤30.000, dus in de praktijk op de huizenmarkt 10 jaar achterstand tov de mensen die een ton van hun ouders meekrijgen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 21:06 schreef Helenattenek het volgende:
Als je ouders nieteens een ton kunnen overmaken wat heb je Dan voor een leven
Hier ook 10 jaar terug en inmiddels ruim verdubbelt in waardequote:Op woensdag 30 april 2025 08:46 schreef LethalNinja het volgende:
in 2018 gelukkig nog voor redelijk leuk bedrag niet ver van de randstad een appartement kunnen kopen voor 150k. Goed blijven kijkendoor inflatie etc is het wellicht 200k maar via een combinatie van hypotheek en familie lening kan je echt wel wat regelen.
Klopt het is eigenlijk best onrechtvaardig nu ik er zo over nadenk en me verplaats in een ander en heb nu een schuldgevoel.quote:Op woensdag 30 april 2025 10:04 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit, afgeven op je mede-FOK!kers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |