Ik heb geen idee of er statistieken bestaan over het al dan niet, niet homo of lesbisch zijn. Maar met zoveel kinderen is de kans aanwezig dat een van de kinderen op hetzelfde geslacht valt. Of zich anders identificeert of wat dan ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:05 schreef Dutch_view het volgende:
En va vraagt omzichtig (en waarschijnlijk ook met enige vrees) of Harrie op meisjes of jongens valt
Als Harrie aangeeft op meisjes te vallen, is va weer helemaal blij.
Om er vervolgens achteraan te vermelden dat het er niet mee eens is dat mensen op hetzelfde geslacht kunnen vallen
Dus Harrie is gewaarschuwd mocht hij toch anders willen
Leukquote:Op maandag 2 maart 2026 13:17 schreef golfer het volgende:
Vanavond om 20:30 op SBS-6 begint de tweede serie van dit programma.
In het kader daarvan staat er dit stukje in de TV-gids:quote:Op maandag 2 maart 2026 14:33 schreef Dutch_view het volgende:
Leuk! Kijk ook weer uit naar de Gnoddes, wat een aparte familie is dat zeg. Hoop gevloek en getier op elkaar
quote:De familie Gnodde
De familie verkaste in 2021 naar het Franse Bussière-Galant, waar die een eigen bed & breakfast begon. Het begin van de nieuwe reeks herintroduceert vader Harry, moeder Gré en al hun kinderen en kleinkinderen.
De familie vond het wel confronterend om de afleveringen terug te zien. “Door de montage kwamen we over als een platte familie”, vertelde Harry in gesprek met De Urklander. Hij belooft wat dat betreft beterschap in seizoen 2. "We zijn ons nu in elk geval bewuster van ons taalgebruik."
Beetje plat allemaal maar toch wel leuk om naar te kijken. In ieder geval leuker dan dat andere gezin waar de zoon, Harrie, kennelijk belangrijker wordt gevonden dan de dochters. Taalgebruik van pa vind ik daar erger dan van de Gnoddes. En dat de kinderen hun ouders vader en moeder noemen bezorgt me kippenvel.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:33 schreef Dutch_view het volgende:
Leuk! Kijk ook weer uit naar de Gnoddes, wat een aparte familie is dat zeg. Hoop gevloek en getier op elkaar
Dat is logisch. Die meiden krijgen al van jongs af aan te horen dat ze sopvrouw worden en praten hun moeder inmiddels na.quote:Op donderdag 5 maart 2026 14:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Beetje plat allemaal maar toch wel leuk om naar te kijken. In ieder geval leuker dan dat andere gezin waar de zoon, Harrie, kennelijk belangrijker wordt gevonden dan de dochters. Taalgebruik van pa vind ik daar erger dan van de Gnoddes. En dat de kinderen hun ouders vader en moeder noemen bezorgt me kippenvel.
Vind het zielig hoe die vader met zijn zoon omgaat. Kind kan niet eens fatsoenlijk kind zijn en moet zo nodig alle zin en onzin van vader aanhoren. Die fantasieverhalen van die vent komen me wel de strot uit hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2026 14:29 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat is logisch. Die meiden krijgen al van jongs af aan te horen dat ze sopvrouw worden en praten hun moeder inmiddels na.
De man is belangrijk, die brengt het geld binnen en kan het bedrijf overnemen.
Zo ging het eeuwen en nog steeds op Urk.
Is het raar als ik zeg dat ik het gevoel heb dat Harry voorgetrokken wordt ?quote:Op woensdag 11 maart 2026 11:29 schreef Chea49 het volgende:
Harrie wordt eindelijk beloond voor zijn harde arbeid in de hitte, een mooie elektrische fiets.
En moeder voelt even een van haar dochters aan de tand over trouwen en kinderen krijgen.
Dat is overduidelijk het geval. Het enige jongetje en de troonopvolger.quote:Op woensdag 11 maart 2026 11:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is het raar als ik zeg dat ik het gevoel heb dat Harry voorgetrokken wordt ?
Boerenkinkels. Kunst (aan de muur) is lelijk.quote:Op woensdag 11 maart 2026 12:32 schreef Poepz0r het volgende:
Gnodde is zon achterlijke familie. Onverstaanbaar genot
In die zin dat vader hem van alles en nog wat bij wil brengen en dan vooral hoe hij met vrouwen om moet gaan. Die kinderen moeten sowieso denken zoals de vader denkt en bij Harrie boekt hij daarmee het meeste succes. Hij print dat kind van allerlei nonsens in en laat hem niet voor zichzelf denken. Heb te doen met die jongen die een evenbeeld zal worden van zijn vader.quote:Op woensdag 11 maart 2026 11:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt de meiden toch gehoord? Ze willen later sopvrouw worden net als hun grote voorbeeld moeder.quote:Op woensdag 11 maart 2026 11:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***Mod Edit, niet spoleren aub***
[ Bericht 35% gewijzigd door Dotteke op 12-03-2026 15:27:31 ]
quote:Op donderdag 12 maart 2026 14:15 schreef Stansfield het volgende:
Zo ik kijk een aflevering vooruit op kijk.nlJohan drinkt altijd. Let er maar eens op. Toch kan ik de Jelies veel beter hebben dan die Gnoddes, verschrikkelijk zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Dotteke op 12-03-2026 15:27:47 ]
quote:Op donderdag 12 maart 2026 14:15 schreef Stansfield het volgende:
Zo ik kijk een aflevering vooruit op kijk.nlDat kind is 18. Wees blij dat ze een keer wat mogen. En in Spanje gaat dat nu eenmaal sneller.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op mijn 16e nam mijn vader mij mee naar de kroeg en bestelde mijn eerste pilsje, in een keer weg atten was de opdracht. Dat symboliseerde de overgang van jongen naar een echte man volgens de traditie.
En iedereen weet de kater is de beste voorlichting over alcoholgebruik.
[ Bericht 4% gewijzigd door Dotteke op 12-03-2026 17:07:43 ]speak only if it improves the silence.
En dan niet in staat zijn om een quote fatsoenlijk te doen😔😔😔😔quote:Op donderdag 12 maart 2026 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[info] posten van vooruitkijken onder een spoiler zetten [/info]
Op mobiel wil dat wel eens fout gaan.quote:Op donderdag 12 maart 2026 15:59 schreef TjjWester het volgende:
[..]
En dan niet in staat zijn om een quote fatsoenlijk te doen😔😔😔😔
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |