Lijkt me beter voor iedereen van wel. Brrr.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:57 schreef DKUp het volgende:
Olof: Ikkkkkuh bennnuh geeeeeeehn man om alleeehn tuh tzaain!
En hoe smaakte je schoen? 🤣quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben de aflevering van gister aan het terugkijken. Als straks blijkt dat Gio en Hinke bij elkaar blijven dan eet ik m’n schoen op.Hoe leuk zou dat zijn.
Ik loop nog 2 afleveringen achter door voetbal en gister Eurovisiesongfestival. Maar wat geweldig als dit een succes is. Dan is het seizoen geslaagd.quote:
Voor die kwetsbaarheid moet je aandacht hebben. En niet alleen voor jezelf. Stefan gaat er voor mijn gevoel wel goed mee om, alleen als je moet vechten tegen een narcist om je gehoord te voelen trek je sowieso aan het kortste eind. Jammer.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Stefan een kwetsbaar jong jongetje. Groot rugzakje voor liefdesverdriet uit het verleden. Zou ik geen zin in hebben. Dennis een dominant figuur. Zou ook niemand zin in moeten hebben.![]()
De ene keer laat Stefan niks horen. Daarna laat Dennis niks horen.
Ze zijn sowieso te verschillend.
???quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou, Femke krijgt waarvoor ze getrouwd is: een real life soap.![]()
Zie Boulevard ed. Ze gaat haar opwachting maken in een RLS. Zoals al wel was te voorspellen.quote:
Blijkbaar verwacht men daar dan toch wel een markt voor. Anders zou daar echt niet in geïnvesteerd worden.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:26 schreef Duderinnetje het volgende:
En Olof mag met tokkie Andy vd Meijden in de auto (dat is een ding kennelijk), dus die is zijn verborgen agenda ook lekker aan het vullen.
Wat een volk.
Zeker op Videoland, tussen alle troep.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:26 schreef Duderinnetje het volgende:
En Olof mag met tokkie Andy vd Meijden in de auto (dat is een ding kennelijk), dus die is zijn verborgen agenda ook lekker aan het vullen.
Wat een volk.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat een volk.
Ja tuurlijk is daar markt voor, dat is het zorgwekkende van de hele 'kwestie'.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:15 schreef totebel het volgende:
[..]
Blijkbaar verwacht men daar dan toch wel een markt voor. Anders zou daar echt niet in geïnvesteerd worden.
Die vrouw heeft niks interessants of wat dan ook om ernaar te kijken. Zij gaat echt geen celeb worden hoor.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zie Boulevard ed. Ze gaat haar opwachting maken in een RLS. Zoals al wel was te voorspellen.
Ik denk dat jij geen idee hebt van het C-status braderiefame-wereldje. Daar nemen deze mensen prima genoegen mee. Het levert een boel (financieel en materieel) op en er zijn fans zát. Kijk voor de grap eens op de socials van ex-kandidaten. Hele hordes mensen die er in aanbidding achteraan sjouwen. Jaren later nog. En die op de kortingscodes duiken op supplementen/armbandjes/tassen, die deze ex-kandidaten 'mogen' uitdelen namens allerlei fabrikanten. Vraag me niet waarom die aanbidding er is, maar met je kop op TV is voor hele hordes volk genoeg om betoverd te raken of zo.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:37 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die vrouw heeft niks interessants of wat dan ook om ernaar te kijken. Zij gaat echt geen celeb worden hoor.
Maar wat is de check dan van RTL dat mensen niet meedoen om bekend te worden? Een vraag op een formuliertje waarbij je kunt antwoorden "nog geen idee"quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is daar markt voor, dat is het zorgwekkende van de hele 'kwestie'.
Da's wat ik de hele tijd probeer te zeggen: het is lucratief om met verborgen agenda aan dit soort shows mee te doen. Er is een hele wereld aan schnabbels en andere onzin - die wij in onze bubbel misschien niet kennen.
En hoewel de producenten van MAFS vorig jaar nog hebben bezworen beter te gaan screenen op (/tegen) die wensen 'beroemd' te worden middels deelname, werken ze het zelf in de hand. Een format als MAFS is in de eerste inzet onmogelijk. Je komt er niet met de aanmeldingen alleen. Niet in voldoende geschikt match-materiaal en niet in kijkcijferkanon-gehalte. Dus keren ze weer kaartenbakken van agency's om.
Elke keer bij MAFS en BBVL etc. is er op Twitter wel iemand die de moeite doet iedereen na te pluizen op eerdere deelname aan shows/figuratie etc. en telkens blijkt weer dat er veel mensen tussen zitten die zo uit een rolodex zijn gerold. En elk seizoen komt er wel weer iets naar buiten over 'uitgenodigd zijn zich aan te melden'. Femke en Olof stonden beiden ook ingeschreven bij een castingbureau, zo las ik laatst al weer. Dan wéét je wat voor soort lui je in huis haalt.
Leuk voor de sensatie en kijkcijfers misschien.
Maar het zou ook leuk zijn als MAFS meer voor de Gio's en Hinkes werd. Minder reuring alleen, dat wel. En misschien wordt het met lieve en schattige mensen met goede intenties dan ook te veel Boerzoektvrouw.
Ik denk dat jij er geen idee van hebt dat het gros van de mensen die vorm van Braddie-famous zijn niet schaart onder 'celeb' zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij geen idee hebt van het C-status braderiefame-wereldje. Daar nemen deze mensen prima genoegen mee. Het levert een boel (financieel en materieel) op en er zijn fans zát. Kijk voor de grap eens op de socials van ex-kandidaten. Hele hordes mensen die er in aanbidding achteraan sjouwen. Jaren later nog. En die op de kortingscodes duiken op supplementen/armbandjes/tassen, die deze ex-kandidaten 'mogen' uitdelen namens allerlei fabrikanten. Vraag me niet waarom die aanbidding er is, maar met je kop op TV is voor hele hordes volk genoeg om betoverd te raken of zo.
Die Femke verdient nu met een presentatie op een bedrijfsfeestje van een makelaarskantoor in Boekel al meer per uur dan jij en ik, vrees ik.
Vergeet niet dat een aanzienlijk deel van de mensen niet onder de hoogopgeleiden valt.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:10 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er geen idee van hebt dat het gros van de mensen die vorm van Braddie-famous zijn niet schaart onder 'celeb' zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |