Same.quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:58 schreef GereDathan het volgende:
Ik ben er allang doorheen, dus kan niet teveel zeggen hier
Het Eurovisie Songfestival was gisteravond.quote:
Alleen MAFS AUS en die hebben we ook alweer afgekeken.quote:
Die is ook veel leukerquote:Op woensdag 14 mei 2025 11:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Alleen MAFS AUS en die hebben we ook alweer afgekeken.
En Hoeveel daarvan zijn bejaarden die niet snappen hoe streaming werkt?quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:24 schreef W00fer het volgende:
[..]
1.6 miljoen kijkers kijken lineair naar MAFS elke week.
Maakt dat uit? Laten we het hebben over de serie zelf.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
En Hoeveel daarvan zijn bejaarden die niet snappen hoe streaming werkt?
Haha daar hou ik je aan!quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben de aflevering van gister aan het terugkijken. Als straks blijkt dat Gio en Hinke bij elkaar blijven dan eet ik m’n schoen op.Hoe leuk zou dat zijn.
Als dat de rest van je leven zwaar blijft voelen, dan ken je geen problemen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:01 schreef W00fer het volgende:
Eigenlijk ook wel jammer dat als je dus op zo'n buitenplaats Sparrendaal trouwt, dat je voor de rest van je leven erlangs rijdt of eraan denkt van shit ik werd hier dus gekoppeld aan een draak van een match, het kwam voor miljoenen mensen op tv en het werd helemaal niks.
Nouja voor sommige mensen trouw je maar 1x he.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als dat de rest van je leven zwaar blijft voelen, dan ken je geen problemen.
Ik denk dat mensen er luchtig genoeg in staan. Als het zo heilig was, trouwde je niet met een vreemde.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:13 schreef W00fer het volgende:
[..]
Nouja voor sommige mensen trouw je maar 1x he.
Echt hè. I just cant handle. Wauw.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:05 schreef totebel het volgende:
Nou, ik voel mijn eten van de complete vorige week naar boven komen van die selfrighteous, totaal niet op de realiteit geënte verbale diarree van die kapper...Diarree-Dennis
Ja daar zit geen greintje gevoel voor anderen in. We wereld draait om Dennis en anderen zijn gebruiksvoorwerpen.quote:
Die Dennis heeft op zijn minst een, vriendelijk gezegd,plaat staal voor zn kop van een kwaliteit waar menig tank jaloers op zou zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2025 07:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja daar zit geen greintje gevoel voor anderen in. We wereld draait om Dennis en anderen zijn gebruiksvoorwerpen.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:05 schreef totebel het volgende:
Nou, ik voel mijn eten van de complete vorige week naar boven komen van die selfrighteous, totaal niet op de realiteit geënte verbale diarree van die kapper...Diarree-Dennis
Weten we al zeker dat Olof geen typetje is van Jeroen van Koningsbrugge.quote:Op donderdag 15 mei 2025 02:49 schreef W00fer het volgende:
Olof komt bij Andy vd Meijde in de auto (volgens zijn Instagram).
quote:Op donderdag 15 mei 2025 02:49 schreef W00fer het volgende:
Olof komt bij Andy vd Meijde in de auto (volgens zijn Instagram).
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |