abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217580668
Svea en Joey, die Eveline zei het al, het is een vakantieliefde.
pi_217580777
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:33 schreef Spablauw214 het volgende:
Dat...en ik denk dat hij emotioneel gezien nog te onvolwassen is voor een serieuze relatie
  vrijdag 9 mei 2025 @ 01:55:19 #153
174940 W00fer
Maar echt
pi_217581885
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:33 schreef Spablauw214 het volgende:
Wanneer zei ze dat?
Friettent dikke Willie, met Willie
  vrijdag 9 mei 2025 @ 01:57:29 #154
174940 W00fer
Maar echt
pi_217581887
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2025 13:27 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Er wordt ook wel behoorlijk gestuurd heb ik het idee. Want qua leeftijden en persoonlijkheden is het altijd van alles wat. En er moet ook elk jaar minimaal 1 homokoppel in.

Jeppe vertelde in de krant dat ze 6 vrouwen voor hem hadden, maar dat hem nooit is verteld waarom de experts juist voor Jantine gingen, en niet voor de anderen. En wie die anderen dan waren. Dat zijn best interessante vragen.

De “experts” doen de voorstellen maar uiteindelijk beslist de productie. Dus in hoeverre het dan nog wetenschap is?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ze hebben Jeppe als typetje uitgekozen en daar 1 vd 6 bijgezocht?

Dan zou ik als ik hem was die andere 5 gaan bellen.
pi_217582097
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:42 schreef totebel het volgende:

[..]
Dat...en ik denk dat hij emotioneel gezien nog te onvolwassen is voor een serieuze relatie
Ik dacht eigenlijk dat hij (en zij) gewoon niet bijster intelligent is. Maar onvolwassen kan ook.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_217582612
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 01:55 schreef W00fer het volgende:

[..]
Wanneer zei ze dat?
Nu begin ik te twijfelen het kan ook Lennart zijn geweest. Hoe dan ook, tijdens de huwelijksreis was er een gesprek waarin de expert aangaf dat ze een verdiepende slag moesten gaan aanbrengen omdat het anders mogelijk in het stadium van vakantievriendje zou blijven hangen.
pi_217582911
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2025 13:27 schreef Spablauw214 het volgende:
Jeppe vertelde in de krant dat ze 6 vrouwen voor hem hadden, maar dat hem nooit is verteld waarom de experts juist voor Jantine gingen, en niet voor de anderen. En wie die anderen dan waren. Dat zijn best interessante vragen.
Dat is op geen enkele manier interessant, als we dat stuk (de selectie) ook weer moeten gaan kijken dan hebben we straks 40 uitzendingen.

Het concept van het programma is dat ze voor de beste match gaan en dat die trouwen, iedereen die afviel doet er niet meer toe.

Ze hebben daar, voor zover ik weet, 1 maal van afgeweken met Maurice uit seizoen 7. Dat was geen succes, was niet leuk en haalde het hele concept van het programma onderuit.
pi_217582996
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 09:02 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Dat is op geen enkele manier interessant, als we dat stuk (de selectie) ook weer moeten gaan kijken dan hebben we straks 40 uitzendingen.

Het concept van het programma is dat ze voor de beste match gaan en dat die trouwen, iedereen die afviel doet er niet meer toe.

Ze hebben daar, voor zover ik weet, 1 maal van afgeweken met Maurice uit seizoen 7. Dat was geen succes, was niet leuk en haalde het hele concept van het programma onderuit.
Ik hoef het ook niet te zien. Maar als ik hem was had ik (achteraf) ook wel willen weten op basis waarvan ze juist voor Jantine kozen en wie de anderen waren, zodat ik buiten de uitzendingen om nog had kunnen kijken of daar potentieel relatiemateriaal tussen zat.
pi_217583141
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 09:19 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik hoef het ook niet te zien. Maar als ik hem was had ik (achteraf) ook wel willen weten op basis waarvan ze juist voor Jantine kozen en wie de anderen waren, zodat ik buiten de uitzendingen om nog had kunnen kijken of daar potentieel relatiemateriaal tussen zat.
Sorry, maar dan ga je maar gewoon naar de kroeg of op Tinder zitten. Dit soort gestalk zit toch niemand op te wachten?
pi_217583633
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 07:27 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik dacht eigenlijk dat hij (en zij) gewoon niet bijster intelligent is. Maar onvolwassen kan ook.
Dat denk ik eerlijk gezegd van het gros van de kandidaten :@
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_217583717
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 11:00 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Dat denk ik eerlijk gezegd van het gros van de kandidaten :@
Waarom doe je anders mee he. Want uiteindelijk is het gewoon een blind date van 2 weken waarbij toevallig ook getrouwd wordt.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 18:41:14 #162
174940 W00fer
Maar echt
pi_217587585
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 09:02 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Dat Second Chances ofzo was een flop. Daar keek bijna niemand naar.

MAFS heeft ook nog een seizoen gehad met Match or Mistake maar ik begreep uit het topic hier dat iedereen dat maar een soort fake poppenkast vond met acteurs.

Alleen de echte MAFS blijft.
pi_217587660
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 18:41 schreef W00fer het volgende:

[..]
Dat Second Chances ofzo was een flop. Daar keek bijna niemand naar.

MAFS heeft ook nog een seizoen gehad met Match or Mistake maar ik begreep uit het topic hier dat iedereen dat maar een soort fake poppenkast vond met acteurs.

Alleen de echte MAFS blijft.
Er is genoeg op aan te merken maar MAFS voelt onderaan de streep nog steeds een stuk minder in scène gezet aan dan BBVL. Maar daar kijk ik inmiddels ook niet meer naar. Te fake.
pi_217588171
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 18:53 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Er is genoeg op aan te merken maar MAFS voelt onderaan de streep nog steeds een stuk minder in scène gezet aan dan BBVL. Maar daar kijk ik inmiddels ook niet meer naar. Te fake.
Bij B&B vol liefde gaan mensen nooit met zoveel haat en ruzie uit elkaar zoals je gister bijvoorbeeld hebt kunnen zien.
Mijn lievelings. Inclusief die buitenlandse locaties. Genot. O+

Oh wel die zomereditie trouwens.
5 weken sneeuw heb ik niks mee. :7
pi_217588207
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 19:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Bij B&B vol liefde gaan mensen nooit met zoveel haat en ruzie uit elkaar zoals je gister bijvoorbeeld hebt kunnen zien.

Nee, saaie B&B's in regenachtig Frankrijk in het voorseizoen zijn veel leuker ;)
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_217588219
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 20:00 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Nee, saaie B&B's in regenachtig Frankrijk in het voorseizoen zijn veel leuker ;)
Frankrijk is nou net die ene uitzondering. :D
Altijd zielloze boerderijen. Altijd grijs. En sowieso Frankrijk. Maar wel vaak leuke B&B eigenaren. :)
pi_217588666
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 19:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ach ja bij BBVL doen ze er ook niet geheimzinnig over dat de helft van de deelnemers gewoon is gecast of in ieder geval actief benaderd om mee te doen door RTL. Het is puur vermaak alleen dan in de vorm van een datingshow, maar er doen zulke idiote lui aan mee dat het amper serieus te nemen is. Het is elk jaar weer een bonte optocht van paradijsvogels, gekkies en mentaal niet even stabiele mensen.

Daarmee is de insteek toch anders dan MAFS, wat wordt verkocht als “wetenschappelijk experiment”.
pi_217588699
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 20:02 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Frankrijk is nou net die ene uitzondering. :D
Altijd zielloze boerderijen. Altijd grijs. En sowieso Frankrijk. Maar wel vaak leuke B&B eigenaren. :)
Die lui die naar Frankrijk verkassen gaan ook vrijwel zonder uitzondering naar de meest troosteloze, leeggelopen streken, zoals Normandië, de Auvergne of de Limousin ofzo. Dat zie je ook bij Ik Vertrek als er ergens de zoveelste sjambre dood wordt geopend.
pi_217588869
Even ontopic nog: als we dit seizoen 2 of 3 successen hebben, is dat dan het hoogste aantal van alle seizoenen, weet iemand dat? :)

Voor mij kanshebbers:
Mariska en Peter
Gio en Hinke
Dennis en Stefan
pi_217589084
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Even ontopic nog: als we dit seizoen 2 of 3 successen hebben, is dat dan het hoogste aantal van alle seizoenen, weet iemand dat? :)

Voor mij kanshebbers:
Mariska en Peter
Gio en Hinke
Dennis en Stefan
Ik ga niet lopen spoileren over dit seizoen maar volgens mij zijn er ook wel seizoenen geweest waar 4-5 stellen getrouwd bleven, maar uiteindelijk iedereen alsnog ging scheiden. Was dat seizoen met die oudere man die overal cadeautjes vandaan toverde.
pi_217589091
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 20:45 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Die lui die naar Frankrijk verkassen gaan ook vrijwel zonder uitzondering naar de meest troosteloze, leeggelopen streken, zoals Normandië, de Auvergne of de Limousin ofzo. Dat zie je ook bij Ik Vertrek als er ergens de zoveelste sjambre dood wordt geopend.
sjambre dood is een mooie benaming, ja! :D

Overigens is er niks mis met Normandië!
pi_217589175
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 21:19 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
sjambre dood is een mooie benaming, ja! :D

Overigens is er niks mis met Normandië!
Gevleugelde uitspraak in het ik vertrek topic :P

Zeker niks mis met Normandië maar wel vaak guur weer. Ik zou toch voor de Provence kiezen denk ik.
pi_217593413
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 20:57 schreef Pisces29 het volgende:

Voor mij kanshebbers:
Mariska en Peter
Gio en Hinke
Dennis en Stefan
Dat soort info vind je eenvoudig op https://nl.wikipedia.org/wiki/Married_at_First_Sight

Maar als je nog niet klaar bent met dit seizoen zou ik opletten, er staan spoilers op.
pi_217594616
Ik vind Svea en Joey zo'n leuk stel
  maandag 12 mei 2025 @ 02:11:59 #175
174940 W00fer
Maar echt
pi_217606353
Kijkje achter de schermen van het koppelsweekend. Geen spoilers.

https://www.tubantia.nl/h(...)n-zenderen~adc4cbbc/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')