Marcella zit met haar armen over elkaar en met een afkeurende blik te wachten totdat Bjorn (die inderdaad niet overloopt van spontaniteit) spontaan spontaan gaat worden. Ja, dat gaat dus niet werken.quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:51 schreef totebel het volgende:
Precies dat idd. Ze kijkt naar alles wat ZIJ mist, maar niet naar het totale gebrek aan empathie en, jawel, initiatief bij zichzelf. Je kunt toch verdorie ook gewoon proberen om iemand een beetje op zijn gemak te stellen
Een rapunzel in haar torentje maar ze laat haar haar niet naar beneden.quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:51 schreef totebel het volgende:
Precies dat idd. Ze kijkt naar alles wat ZIJ mist, maar niet naar het totale gebrek aan empathie en, jawel, initiatief bij zichzelf. Je kunt toch verdorie ook gewoon proberen om iemand een beetje op zijn gemak te stellen
De situatie is dat Marcella Bjorn niet moet, maar ze doet wel verongelijkt dat hij geen initiatief neemt. Maar als hij wel initiatief neemt, dan moet ze hem evengoed niet. Dus ze wil veroverd worden door een jongen die ze niet wil. Ja, hoe dan?quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:51 schreef totebel het volgende:
Das ook geen heel sympathieke insteek als je t mij vraagt, van Marcella dan he.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:04 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De situatie is dat Marcella Bjorn niet moet, maar ze doet wel verongelijkt dat hij geen initiatief neemt. Maar als hij wel initiatief neemt, dan moet ze hem evengoed niet. Dus ze wil veroverd worden door een jongen die ze niet wil. Ja, hoe dan?
Omdat ze, denk ik, hoopt(e) dat als hij wel initiatief had genomen, er wel gevoel vanuit haar was gekomen. Of iets had kunnen groeien.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:04 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De situatie is dat Marcella Bjorn niet moet, maar ze doet wel verongelijkt dat hij geen initiatief neemt. Maar als hij wel initiatief neemt, dan moet ze hem evengoed niet. Dus ze wil veroverd worden door een jongen die ze niet wil. Ja, hoe dan?
Ja, eens wel. Het was van beide kanten een mismatch, het heeft ook weinig zin om 1 iemand de schuld te geven verder.quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat ze, denk ik, hoopt(e) dat als hij wel initiatief had genomen, er wel gevoel vanuit haar was gekomen. Of iets had kunnen groeien.
Ik denk dat alle kandidaten wel weten dat ze iemand kunnen treffen die ze niet (enorm) aantrekkelijk vinden. En misschien vond ze zijn uiterlijk heel oke, maar de rest niet.
En ik denk dat het ergens ook dikke vette teleurstelling is. Ik ken ook weinig mannen die in hun eigen huis geen kop koffie/thee voor de gast maken.![]()
"Ja ontbijt doe ik niet aan" *rolt nog verder onderuit als een papzak in bed*
Het zijn vooral mensen die zelf geen initiatief nemen die klagen over anderen die geen initiatief nemenquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:03 schreef Gunner het volgende:
Wat zouden jullie verstaan onder "initiatief nemen" ? Je hoort het heel vaak maar willen ze de hele tijd ondervraagd worden over hele diepe gevoelens ofzo? Zo heb ik (het begin van) mijn relatie nooit ervaren.
Ja, ze verwachten dat "de wetenschap" hen koppelt aan de perfecte persoon, maar het zijn allemaal mensen die op een "normale" manier geen relatie kunnen vinden, dus allemaal mensen met een handleiding.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:02 schreef Perrin het volgende:
Veel kandidaten hebben gewoon veel te hoge verwachtingen.
Ja er melden zich 2000 mensen ofzo aan. Dus van het juiste geslacht, geaardheid en leeftijdscategorie zullen dat er misschien een paar honderd zijn waarmee gematcht kan worden. Dat is niet zo'n grote hele vijver waarin gevist wordt.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:07 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ja, ze verwachten dat "de wetenschap" hen koppelt aan de perfecte persoon, maar het zijn allemaal mensen die op een "normale" manier geen relatie kunnen vinden, dus allemaal mensen met een handleiding.
Naast uiteraard de mensen die alleen meedoen omdat ze graag op tv komen.....
Dit zeker.quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:50 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja, eens wel. Het was van beide kanten een mismatch, het heeft ook weinig zin om 1 iemand de schuld te geven verder.
Hij had best wat harder kunnen lopen en zij had al in een veel eerder stadium moeten aangeven dat de deur voor haar al dicht was. Al denk ik dat het pushen van de “experts” daar ook wel een rol in speelt. Ik denk dat zo’n Marcella in real life ook gewoon na 2 dates was afgehaakt.
Hij is een groot klein kind en zij een enorme diva. Maar wat interessant is, is dat er tussen Femke en Olof wel degelijk fysieke aantrekkingskracht lijkt te zijn. Alleen de botsende karakters maken dat een relatie tussen die 2 nooit kan werken.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit zeker.
Maar wat ik nog grappiger vind, is een Femke die met die dingen aan de slag gaat en gister weer helemaal ging uitleggen hoe ze het samen wederom gaan proberen om dit te laten slagen en wat er mis ging en wat ze van elkaar nodig hebben.
Die pakt haar 10 minutes of fame ook wel.Ze weet heel goed dat dit niet een man voor haar is.
Er wordt ook wel behoorlijk gestuurd heb ik het idee. Want qua leeftijden en persoonlijkheden is het altijd van alles wat. En er moet ook elk jaar minimaal 1 homokoppel in.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja er melden zich 2000 mensen ofzo aan. Dus van het juiste geslacht, geaardheid en leeftijdscategorie zullen dat er misschien een paar honderd zijn waarmee gematcht kan worden. Dat is niet zo'n grote hele vijver waarin gevist wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:27 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Er wordt ook wel behoorlijk gestuurd heb ik het idee. Want qua leeftijden en persoonlijkheden is het altijd van alles wat. En er moet ook elk jaar minimaal 1 homokoppel in.
Jeppe vertelde in de krant dat ze 6 vrouwen voor hem hadden, maar dat hem nooit is verteld waarom de experts juist voor Jantine gingen, en niet voor de anderen. En wie die anderen dan waren. Dat zijn best interessante vragen.
De “experts” doen de voorstellen maar uiteindelijk beslist de productie. Dus in hoeverre het dan nog wetenschap is?Ja dat 'wetenschap'-verhaal is natuurlijk grotendeels marketing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Iedereen die een wetenschappelijke opleiding heeft gedaan (waaronder ik), of überhaupt minimaal verstand heeft van wetenschap, weet dat de absolute basis is dat zodra je zaken gaat lopen sturen, er al geen sprake meer is van een zuiver experiment.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat 'wetenschap'-verhaal is natuurlijk grotendeels marketing.
Ik vind dit eigenlijk een hele goede vraag. Want volgens mij bedoelt ze iets totaal anders en dan ook nog iets wat ze zelf absoluut niet heeft.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:03 schreef Gunner het volgende:
Wat zouden jullie verstaan onder "initiatief nemen" ? Je hoort het heel vaak maar willen ze de hele tijd ondervraagd worden over hele diepe gevoelens ofzo? Zo heb ik (het begin van) mijn relatie nooit ervaren.
Een leuke one nighter die iets langer duurt door het format, maar meer ook nietquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Gio en Hinke. Hoe dan. Het blijft goed gaan.![]()
Svea en Joey geloof ik niet. Zij twijfelt. Hij ook denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |