Lekker eerst met de poten in de kattenbak en dan de klontjes over de tafel smeren.quote:
Als hij eindelijk wordt weggejaagd, mag hij alsnog op de hoek van de tafel zitten. Eet smakelijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lekker eerst met de poten in de kattenbak en dan de klontjes over de tafel smeren.
Ja die twee zijn helemaal niks.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Marcella en Bjorn zijn allebei stil. Allebei vrij leeg. En allebei zoeken ze niet wat ze zelf zijn. Lol.
https://lovereality.nl/ma(...)p-alles-geblokkeerd/quote:Op maandag 5 mei 2025 19:19 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Hij blijft vaag over wat nou concreet de aanleiding was, hij houdt het algemeen met “we verschilden teveel”. Ja waarin dan? Al kan dat natuurlijk ook aan de interviewer liggen die wellicht gewoon geen kritische vragen heeft gesteld.
Verhuisbereidheid kan je toch gewoon vooraf vragen? Iemand die verknocht is aan Friesland ofzo laten verhuizen naar Zeeland is bij voorbaat kansloos maar er zijn er ook genoeg die minder honkvast zijn. Wat me wel opvalt is dat er geen deelnemers met echt sterke, overheersende accenten meer zijn.
Ze kennen elkaar 2 weken hè? Volgens mij zijn de andere stellen ook redelijk terughoudend qua intimiteit. Behalve Svea en Joey dan.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Is Stefan zo voorzichtig met sex omdat de gay scène altijd zo vlug gaat? Dan snap ik het wel.
Al snap ik Dennis ook.
Je bent getrouwd. Je bent op reis geweest. Je woont samen.
En dan nu is het elke dag een knuffel en kus. Tja…
Die tuin moet ik dan nog maar eens terugkijkenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als hij eindelijk wordt weggejaagd, mag hij alsnog op de hoek van de tafel zitten. Eet smakelijk.
En dat uitzicht op de tuin ook vanaf die eettafel. Wat een slons die Bjorn.
Het was een teringbende. Maar dat hele huis leek een bij elkaar geraapt zooitje qua inrichting. Het zag er ook helemaal niet gezellig uit. Erg studentikoos allemaal.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:31 schreef W00fer het volgende:
[..]
Die tuin moet ik dan nog maar eens terugkijken
Kom op zeg, het zijn geen maagdelijke pubers meer. De lichamelijke aantrekkingskracht is er wel of niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:45 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ze kennen elkaar 2 weken hè? Volgens mij zijn de andere stellen ook redelijk terughoudend qua intimiteit. Behalve Svea en Joey dan.
Is dat niet gewoon de sleutel van een relatie?quote:Op woensdag 7 mei 2025 02:20 schreef W00fer het volgende:
Is dat nou echt de sleutel van dit programma? Stellen die elkaar accepteren, in de waarde laten en luisteren?
Het lijkt me allemaal een beetje te makkelijk als het zo werkt.
Maar heel eerlijk, dat mama uit zichzelf kwam schoonmaken en hij eruit zag alsof ie nog niet wist waar je een afwasborstel voor hebt..dat maakt m in mijn ogen wel heel erg een gepamperd mama's kindje en dat is gewoon zo niet sexy. Geen wonder dat hij niet kan bedenken wat leuk is om te doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:32 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het was een teringbende. Maar dat hele huis leek een bij elkaar geraapt zooitje qua inrichting. Het zag er ook helemaal niet gezellig uit. Erg studentikoos allemaal.
Soort vanquote:Op woensdag 7 mei 2025 08:20 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon de sleutel van een relatie?
Ik vond het bij het etentje raar dat Stefan meteen eager was voor juicequote:Op woensdag 7 mei 2025 19:08 schreef DKUp het volgende:
Lekker met de meiden aflevering aan de teaser van vanavond te zien.
Zeiken over de mannen.
Olof en Femke vond ik allebei maar raar gisteren.
Grappig dat je dat zo ziet. Ik zie juist dat er vanuit Marcella niks komt, ze begint geen gesprek, geen enkele aanraking, ze kijkt hem zelfs amper aan. Maar wel continu klagen en blijven afwachten.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft Bjorn überhaupt wel eens een relatie gehad? Er zit niks in die jongen. Hij snapt en ziet het niet.
Nou daar zeg je idd wat.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:15 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zo ziet. Ik zie juist dat er vanuit Marcella niks komt, ze begint geen gesprek, geen enkele aanraking, ze kijkt hem zelfs amper aan. Maar wel continu klagen en blijven afwachten.
Ik denk dat jullie alletwee gelijk hebben, plus dat Marcella hem gewoon niet aantrekkelijk vindt.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:15 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zo ziet. Ik zie juist dat er vanuit Marcella niks komt, ze begint geen gesprek, geen enkele aanraking, ze kijkt hem zelfs amper aan. Maar wel continu klagen en blijven afwachten.
Het gaat me niet om het gelijk hebben verder hoor. Maar wat je zegt klopt, het is gewoon een mismatch. Ze vindt hem niet aantrekkelijk, maar tegelijk denk ik dat Marcella veel te weinig invoelend is voor Bjorn. Hij voelt zich niet op z’n gemak. Want je ziet dat als hij bij z’n vrienden is, het wel gewoon een sociale gozer is.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:31 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie alletwee gelijk hebben, plus dat Marcella hem gewoon niet aantrekkelijk vindt.
Nu is Bjorn wel enigszins een mama's kindje vind ik (althans.. zn moeder moet m wat minder pamperen en meer afstand houden) en hij is op zn zachtst onhandig met vrouwen, maar zij doet ook echt jullie moeite..en ze noemt dat initiatief nemen, maar wat ze eigenlijk bedoelt is: hij moet maar zorgen dat het werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |