quote:Op zondag 4 mei 2025 21:18 schreef roos94 het volgende:
Juice over dennisWat een figuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 mei 2025 21:18 schreef roos94 het volgende:
Juice over dennisMet name dat eerste stuk verbaast me niet nadat ik 'm hier in actie zieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Bij Dennis draait het allemaal om de buitenkant, dat was meteen al duidelijk. Met zijn geborrel en “ons soort mensen”-vrienden.quote:Op zondag 4 mei 2025 23:38 schreef W00fer het volgende:
Dennis is een kapper maar woont in grote huizen?
Verdienen kappers zo goed?
Je hebt wel van die exclusieve kappers en het zou mij niet verbazen als hij er zo eentje probeert te zijn.quote:Op zondag 4 mei 2025 23:38 schreef W00fer het volgende:
Dennis is een kapper maar woont in grote huizen?
Verdienen kappers zo goed?
"Een nicht als een kathedraal maar hij toupeert als een god"quote:Op maandag 5 mei 2025 08:10 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Je hebt wel van die exclusieve kappers en het zou mij niet verbazen als hij er zo eentje probeert te zijn.
Types zoals Olof en Dennis zorgen natuurlijk ook dat er over het programma wordt geluld bij de koffieautomaat. Als er alleen maar Bjorns en Marcella’s meededen dan zou dat een stuk minder zijn. Stukje #ophef creëren.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:34 schreef W00fer het volgende:
Ik mag hopen dat er bij MAFS een keer een ons soort mensen filter komt. Maarja dan wordt het een kneuterig boer zoekt vrouw met een broodtrommeltje met kaas en mensen van 3 hoog achter en dat wil RTL niet.
Maar wat wil hij dan over Jantine zeggen dat hij bang is dat hij in de gezamenlijke vriendengroep zoveel reacties terug zal krijgen? Er zijn wel meer mensen die uit elkaar gaan en dezelfde vrienden hebben. Mag je toch wel gewoon bespreken.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:43 schreef Spablauw214 het volgende:
In het AD staat een interview met Jeppe. Tldr: toen de camera’s weg waren bleken er meer verschillen dan overeenkomsten te zijn. Hij wou scheiden en zij niet.
https://www.ad.nl/hengelo(...)ntact-meer~a5e0d05f/
Eigenlijk hetzelfde wat je bij het gros van de koppels ziet die na afloop niet direct gaan scheiden, dus.
Hij blijft vaag over wat nou concreet de aanleiding was, hij houdt het algemeen met “we verschilden teveel”. Ja waarin dan? Al kan dat natuurlijk ook aan de interviewer liggen die wellicht gewoon geen kritische vragen heeft gesteld.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wat wil hij dan over Jantine zeggen dat hij bang is dat hij in de gezamenlijke vriendengroep zoveel reacties terug zal krijgen? Er zijn wel meer mensen die uit elkaar gaan en dezelfde vrienden hebben. Mag je toch wel gewoon bespreken.
Of is het de dwang van RTL, die de andere deelnemers in die vriendengroep erg belangrijk vinden en Jeppe dus een stuk minder.
Ik vond destijds de ouders heel verschillend. Niet dat uit hoeft te maken. Maar de nette ouders van Jeppe. En volkstype (met bijbehorende grapjes) ouders van Jantine.
Op de reis leek het eerder of hij het meer zag zitten dan Jantine, maar dat zegt vrij weinig na een paar dagen.
En die afstand is ook elk jaar een ding. Want iemand moet z’n plaats opgeven. Eigenlijk zouden ze ook echt moeten matchen op provincie.![]()
Het halve programma heeft dit seizoen een zachte g.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:19 schreef Spablauw214 het volgende:
Verhuisbereidheid kan je toch gewoon vooraf vragen? Iemand die verknocht is aan Friesland ofzo laten verhuizen naar Zeeland is bij voorbaat kansloos maar er zijn er ook genoeg die minder honkvast zijn. Wat me wel opvalt is dat er geen deelnemers met echt sterke, overheersende accenten meer zijn.
Ja ok maar er zijn in het verleden ook deelnemers uit Twente of Zuid-Limburg geweest met dito accent, waar de partner dan in de trouwzaal al op afknapte. Dat is nu niet meer zo erg.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het halve programma heeft dit seizoen een zachte g.Ik vind het vaak overheersend en soms ook onverstaanbaar.
Wat is die man door de mand gevallen. Hij deed op tv alsof hij haar erg leuk vond, lief vond. De final vows en alles leek een sprookje. En dan nu zeggen ze was mijn type niet en naderhand hield ik de schijn op. Echt leuk vind ik het niet. En waar waren de experts dan toen hij ruzie met haar kreeg? Ik zie in andere seizoenen dat er nog gesprekken waren met Eveline, of dat ze naderhand nog met Dirk gepraat hebben. Die nazorg na het eindgesprek met Carlo lijkt me essentieel.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:43 schreef Spablauw214 het volgende:
In het AD staat een interview met Jeppe. Tldr: toen de camera’s weg waren bleken er meer verschillen dan overeenkomsten te zijn. Hij wou scheiden en zij niet.
https://www.ad.nl/hengelo(...)ntact-meer~a5e0d05f/
Eigenlijk hetzelfde wat je bij het gros van de koppels ziet die na afloop niet direct gaan scheiden, dus.
Kan alleen zelf geen bed opmaken.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
En dan die vreselijke luiken die zo lekker typisch voor het zuiden zijn.
Wat een huis heeft die Bjorn. Die tuin. Voor een dertiger.
Dat beige overhemd en ding met ruitjes staan hem wel erg leuk. Hij geniet echt van haar aanwezigheid en de dingen zie de doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:05 schreef F_r het volgende:
Hinke die gio van alles laat passen. Want te saai. Heeft zelf een zwart t-shirt aan en broek die haar niet flatteert.
Marcella en Bjorn zijn allebei stil. Allebei vrij leeg. En allebei zoeken ze niet wat ze zelf zijn. Lol.quote:
Hinke gedraagt zich als een persoonlijk begeleider die met cliënt op stap gaatquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:05 schreef F_r het volgende:
Hinke die gio van alles laat passen. Want te saai. Heeft zelf een zwart t-shirt aan en broek die haar niet flatteert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |