abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217514787
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2025 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Peter vind ik niet leuk genoeg voor Mariska. :N
En die buik, ik zie alleen maar een jonge Frans Timmermans voor me. -O- Die buik, grijs haar en grijze bril. ;(
Oh, ik vind ze juist hartstikke lief met elkaar en respectvol. Denk dat zij er heel realistisch in gegaan zijn, zonder torenhoge eisen en verwachtingen en daardoor kan er ook veel makkelijker iets bloeien.

Die andere meiden snappen niet dat hun verwachtingen hun probleem zijn en niet van de man
pi_217515065
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 09:17 schreef totebel het volgende:

[..]
Oh, ik vind ze juist hartstikke lief met elkaar en respectvol. Denk dat zij er heel realistisch in gegaan zijn, zonder torenhoge eisen en verwachtingen en daardoor kan er ook veel makkelijker iets bloeien.

Die andere meiden snappen niet dat hun verwachtingen hun probleem zijn en niet van de man
Hinke is een pittige tante maar als het niks met Gio wordt ligt het niet aan haar, toch?
En de rest voelt de aantrekkingskracht ook niet. Dan houdt het op. Is geen torenhoog pakket. Vind ik.
Dat ze zelf saai (Marcella) of bitchy (Eva) zijn, staat er even los van.

Blind koppelen en succes verwachten kan natuurlijk niet. Dan was de hele wereld niet single meer als dit zo makkelijk was. :)

Alleen Femke en Olof vinden elkaar aantrekkelijk. Maar 2 ego’s gaan niet samen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_217515370
Volgens mij hadden we al geconcludeerd dat je op "wetenschappelijke" methode er hooguit een slag naar kan slaan, en daar soms iets moois uitkomt, maar dat de liefde toch ook weer niet 100% wetenschappelijk is te verklaren. Gelukkig maar O+
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
  vrijdag 2 mei 2025 @ 11:16:32 #54
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_217516131
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 09:37 schreef Pisces29 het volgende:
Alleen Femke en Olof vinden elkaar aantrekkelijk.
Svea en Joey niet denk je?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_217516346
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 11:16 schreef Gunner het volgende:

[..]
Ze heeft het over de stellen waarbij het niet soepel loopt, maar er wel aantrekkingskracht is.

Bij Mariska en Peter en Svea en Joey is die er uiteraard wel, maar die vallen niet in die categorie.
pi_217516844
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 11:16 schreef Gunner het volgende:

[..]
Oh ja, die ook. :)
  vrijdag 2 mei 2025 @ 13:11:33 #57
174940 W00fer
Maar echt
pi_217517181
Jeppe wil zich niet uitlaten over de breuk met Jantine gezien haar grote vriendengroep van oud kandidaten. Hij had toch ook veel vrienden met oud kandidaten? Hij geeft aan dat er ook RTL op zit en een mediateam.

Best een benauwende situatie. Je mag jarenlang, ook als het programma al lang en breed is afgelopen, niks zeggen.
Je bent een soort bezit van de tv wereld. Ik snap dat je geen modder gaat gooien via de media over je ex maar dit is toch wel weer een soort kliekje waar je in terecht komt.

De nadelen zijn bijna groter dan de voordelen. Jeppe verpatste zijn trouwring voor 100 euro trouwens.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_217517383
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 13:11 schreef W00fer het volgende:
Jeppe wil zich niet uitlaten over de breuk met Jantine gezien haar grote vriendengroep van oud kandidaten. Hij had toch ook veel vrienden met oud kandidaten? Hij geeft aan dat er ook RTL op zit en een mediateam.

Best een benauwende situatie. Je mag jarenlang, ook als het programma al lang en breed is afgelopen, niks zeggen.
Je bent een soort bezit van de tv wereld. Ik snap dat je geen modder gaat gooien via de media over je ex maar dit is toch wel weer een soort kliekje waar je in terecht komt.

De nadelen zijn bijna groter dan de voordelen. Jeppe verpatste zijn trouwring voor 100 euro trouwens.
Dan denk ik meteen dat het iets heel heftigs is. Want “we hadden vaak ruzie, te vaak een verschillende mening” zou je wel kunnen zeggen.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 14:09:57 #59
174940 W00fer
Maar echt
pi_217517799
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 13:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dan denk ik meteen dat het iets heel heftigs is. Want “we hadden vaak ruzie, te vaak een verschillende mening” zou je wel kunnen zeggen.
Ergens vind ik het ook wel weer apart. Waarom een vriendengroep met oud kandidaten. Als je de introductie ziet van de kandidaten hebben ze allemaal al een vriendengroep. Waarom zou je die mensen aan de kant zetten voor oud kandidaten die vaak erop uit zijn om shine te pakken?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_217520616
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 09:37 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hinke is een pittige tante maar als het niks met Gio wordt ligt het niet aan haar, toch?
En de rest voelt de aantrekkingskracht ook niet. Dan houdt het op. Is geen torenhoog pakket. Vind ik.
Dat ze zelf saai (Marcella) of bitchy (Eva) zijn, staat er even los van.

Blind koppelen en succes verwachten kan natuurlijk niet. Dan was de hele wereld niet single meer als dit zo makkelijk was. :)

Alleen Femke en Olof vinden elkaar aantrekkelijk. Maar 2 ego’s gaan niet samen.
Ik doel ook vooral op Marcella en Eva. Waslijst aan eisen, doen zelf geen enkele moeite. Zeker Eva lijkt een presenteerblaadje te verwachten
pi_217520868
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 20:25 schreef totebel het volgende:

[..]
Ik doel ook vooral op Marcella en Eva. Waslijst aan eisen, doen zelf geen enkele moeite. Zeker Eva lijkt een presenteerblaadje te verwachten
Ik weet niet of het lijstje vervalt als ze wel aantrekkingskracht zouden voelen. Ik denk het wel.

Grappig wel dat Eva tranen met tuiten zat te huilen, die had torenhoge verwachtingen van dit programma en ziet het straks niet gebeuren als ze weer aan het zoveelste wijntje op een terras zit.

Wat me opvalt aan Bram is dat ik zijn gezicht echt altijd gespannen vind. Het rijmt niet met wat voor werk hij (allemaal) doet.
Toen hij gister zei dat ze zelden met z’n tweeën zijn (geweest) viel het een beetje op z’n plek. Hij vindt die camera lastig. (Lijkt me ook lastig.)
pi_217521877
Eva en Marcella beginnen wel echt enorm vervelend te worden zeg :')
Ze willen diepgang van Bram en Bjorn, maar andersom doen ze zelf ook echt totaal geen moeite om dat aan hen te bieden. Als je in een spreekwoordenboek zoekt naar "de pot verwijt de ketel" staat er waarschijnlijk een pasfoto van die 2 bij :')

Hinke en Gio gaan dan weer een stuk beter dan ik verwacht had.

[ Bericht 0% gewijzigd door Irritatie100 op 03-05-2025 08:20:49 ]
pi_217521983
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 22:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Ze willen diepgang van Bram en Bjorn, maar andersom doen ze zelf ook echt totaal geen moeite om dat aan hen te bieden. Als je in een spreekwoordenboek zoekt naar "de pot verwijdt de ketel" staat er waarschijnlijk een pasfoto van die 2 bij :')

Ze hebben geen trek in die die jongens, dat kan maar ga niet proberen de schuld in hun schoenen te schuiven.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217522145
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 22:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Ze willen diepgang van Bram en Bjorn, maar andersom doen ze zelf ook echt totaal geen moeite om dat aan hen te bieden. Als je in een spreekwoordenboek zoekt naar "de pot verwijdt de ketel" staat er waarschijnlijk een pasfoto van die 2 bij :')

Dit :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_217523293
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 20:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik weet niet of het lijstje vervalt als ze wel aantrekkingskracht zouden voelen. Ik denk het wel.

Dat zou best kunnen. Vrouwen in dit soort programma's lijken vaak heel hoge verwachtingen te hebben.
Dat zou kunnen omdat ze het te rationeel benaderen; ze moeten natuurlijk vooraf aan de "experts" aangeven wat ze zoeken, dus hebben ze vantevoren een wensen(eisen-)lijstje gemaakt, maar het kan ook doordat de eerste aantrekking er niet is en ze daardoor compensatie zoeken in andere dingen.
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
  zaterdag 3 mei 2025 @ 09:03:27 #66
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217523333
Ik vind Stefan echt een van de leukste en prettigste mensen die ik de afgelopen tijd op tv heb gezien (voor zo ver dat te beoordelen is). Lijkt me een fijne man. Slim, eerlijk, evenwichtig, hartelijk.

[ Bericht 10% gewijzigd door Duderinnetje op 03-05-2025 13:35:25 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_217523408
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 14:09 schreef W00fer het volgende:

[..]
Ergens vind ik het ook wel weer apart. Waarom een vriendengroep met oud kandidaten. Als je de introductie ziet van de kandidaten hebben ze allemaal al een vriendengroep. Waarom zou je die mensen aan de kant zetten voor oud kandidaten die vaak erop uit zijn om shine te pakken?
Want mensen kunnen alleen onderdeel zijn van een vriendengroep met oud-kandidaten als ze de vriendengroep die ze al hadden aan de kant schuiven?

Interessante invullingen voor anderen weer.
pi_217523507
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 23:04 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze hebben geen trek in die die jongens, dat kan maar ga niet proberen de schuld in hun schoenen te schuiven.
Marcella had gewoon eerlijk moeten zijn dat ze het niet ziet zitten met Bjorn. Continu zeiken dat hij te weinig initiatief neemt of diepgang opzoekt maar uit haar komt ook niks, ze kijkt hem zelfs amper aan. En als hij wel initiatief neemt dan begint ze te klagen dat het ongemakkelijk is. Dan kan je het nooit goed doen en kan je er beter mee stoppen.

Er zullen tussen Bram en Eva vast van beide kanten dingen zijn misgegaan, maar ik vind haar erg onsympathiek en een nare persoonlijkheid hebben eigenlijk. Het is allemaal zijn schuld, nul zelfreflectie.
  zaterdag 3 mei 2025 @ 09:46:56 #69
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_217523655
Ach. Als je de pech hebt dat je d'r met iemand zit die je onaantrekkelijk vindt. Dan is 't gewoon een ongemakkelijke bende. En niemand wil zeggen "ik zie alleen maar die pratende aidsvlek" dus dan krijg je dit soort tv.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_217524371
-spoiler weggehaald :)

[ Bericht 84% gewijzigd door Pisces29 op 03-05-2025 14:12:33 ]
pi_217524379
Oh ja? Ik heb vooruit gekeken, maar ik zie de spoiler niet. Gewoon een algemene waarneming incl. stukje invulling die al vanaf de huwelijksreis gemaakt zou kunnen worden bij die twee.
pi_217524479
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 11:33 schreef Stepperoller het volgende:
Oh ja? Ik heb vooruit gekeken, maar ik zie de spoiler niet. Gewoon een algemene waarneming incl. stukje invulling die al vanaf de huwelijksreis gemaakt zou kunnen worden bij die twee.
Ze geven elkaar een hoog cijfer bij het diner. Hoezo moet ik nu denken dat het misloopt? :? Ja dat zal dan nu wel ja. :') Maar ze zijn bij het diner positiever dan tijdens de reis.

En iets een algemene waarneming noemen is gewoon flauw. En arrogant. Leuk al jullie vooruitkijkers. Hoef je het niet bewust te spoileren en dan nog “ja dat wist je toch al” te roepen.
  zaterdag 3 mei 2025 @ 13:35:00 #73
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217525117
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 11:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Good riddance? Je spoilert nu.
Oeh, ik haal 'm weg. Excuses.

Doe jij dat ook even met de quote? Thanks.

Ik heb overigens geen Videoland. Maar ik kan me voorstellen dat het een spoiler lijkt.

[ Bericht 8% gewijzigd door Duderinnetje op 03-05-2025 17:45:21 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  Miss 200.000.000! zondag 4 mei 2025 @ 08:05:40 #74
367000 roos94
pi_217531736
Bjorn woont vlakbij de efteling ga daar dan heen :(
  Miss 200.000.000! zondag 4 mei 2025 @ 21:18:12 #75
367000 roos94
pi_217539681
Juice over dennis

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')