Het is niet het meest ethische format nee, maar er wordt niemand voor lul gezet en mensen schrijven zichzelf in. En die weten ook wel dat de kans op succes statistisch gezien belabberd is. Maar het is ook geen Temptation Island of EOTB.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een punt , en dat staat los van zijn pensioen
Los daarvan mag een ieder daar wat van vinden en Youp vindt er wat vanquote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:35 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het is niet het meest ethische format nee, maar er wordt niemand voor lul gezet en mensen schrijven zichzelf in. En die weten ook wel dat de kans op succes statistisch gezien belabberd is. Maar het is ook geen Temptation Island of EOTB.
Mensen uitlokken, provoceren en aanmoedigen om vreemd te gaan gaat qua perversheid wel een paar straten verder dan MAFS.
Er bestaat niets waar Youp geen mening over heeft. En hij is ook nooit te beroerd om die op niet-subtiele wijze te ventilerenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Los daarvan mag een ieder daar wat van vinden en Youp vindt er wat van
Nee preciesquote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:38 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Er bestaat niets waar Youp geen mening over heeft. En hij is ook nooit te beroerd om die op niet-subtiele wijze te ventileren
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:42 schreef Perrin het volgende:
En als ie ergens van walgt dan zijn het wel 'gewone mensen'
Ja. Al blijft dat Buckler-verhaal wel puur goud. Een compleet product bij de enkels afgezaagd en om zeep geholpen door 1 man. Er zijn er weinig die zoiets gelukt is.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:42 schreef Perrin het volgende:
En als ie ergens van walgt dan zijn het wel 'gewone mensen'
Ja dat heeft de opkomst van alcoholvrij bier zeker een decennium vertraagd.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:45 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja. Al blijft dat Buckler-verhaal wel puur goud. Een compleet product bij de enkels afgezaagd en om zeep geholpen door 1 man. Er zijn er weinig die zoiets gelukt is.
Er wij mogen er weer wat van vinden wat Youp daarvan vindt, en vice versa, et ceteraquote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Los daarvan mag een ieder daar wat van vinden en Youp vindt er wat van
Helemaal waar en ik vind dat hij een punt heeftquote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:44 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Er wij mogen er weer wat van vinden wat Youp daarvan vindt, en vice versa, et cetera
Uiteraard. En wij zijn vrij om onbenullige tv te kijken als we daar zin in hebben!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Helemaal waar en ik vind dat hij een punt heeft
Dat staat toch los van wat iemand er van vindt?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:03 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Uiteraard. En wij zijn vrij om onbenullige tv te kijken als we daar zin in hebben!
Ga vooral je gangquote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:13 schreef Chanel5 het volgende:
Iets wat je vindt mot je naar de pliesie brengen
Ik kijk voor de ware romantiek.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:03 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Uiteraard. En wij zijn vrij om onbenullige tv te kijken als we daar zin in hebben!
Ik kijk om dat het geweldig is al die relaties te analyseren (en natuurlijk bekritiseren) met mijn echtgenote.quote:
Olof en Dennis zijn online wel bekritiseerd, maar Eva was bij Bram toch de minder sympathieke?quote:Op zondag 25 mei 2025 21:05 schreef W00fer het volgende:
Volgens het juicechannel RealityFBI wil kamp Bram/Olof/Dennis niks meer met de rest te maken hebben en andersom. Waarom dat dan? Er is toch niemand vermoord?
Kennelijk hebben de vrouwen kamp Eva gekozen, omdat het écht niet kon wat hij zei. Als man hoeft het niet waar te zijn, als je de publieke opinie tegen je hebt dan is het klaar. Kijk maar naar Johnny Depp. Verguisd. Het was niet waar maar zijn carrière is naar de kloten.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Olof en Dennis zijn online wel bekritiseerd, maar Eva was bij Bram toch de minder sympathieke?
Aparte groep.
Ja dat is altijd makkelijk, je geeft de montage de schuldquote:Online krijgt de brunette nog weleens een negatieve reactie, al probeert ze zich daar zo min mogelijk van aan te trekken. Vooral de momenten waarin ze voor de camera van Married at First Sight haar twijfels uitspreekt, leiden tot kritiek van kijkers. "Ze zeggen dat ik zelf ook niet voldoende initiatief toonde en een ijskonijn ben, maar zo voel ik me niet."
Toch begrijpt ze wel waar die reacties vandaan komen. "Je ziet mij op de beelden de diepgang niet opzoeken, terwijl ik dit wel heb gedaan. Er worden natuurlijk maar stukjes uitgezonden en niet het complete beeld", vertelt ze in het AD.
Misschien viel het heel erg tegen?quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:21 schreef W00fer het volgende:
https://lovereality.nl/ma(...)-het-mis-met-dennis/
Dennis heeft dus toch nog seks gehad met Stefan?!
Mooie woordkeuzequote:Op donderdag 29 mei 2025 10:39 schreef Magica het volgende:
[..]
Misschien viel het heel erg tegen?![]()
Nee maar dan snap ik wel dat Stefan zich genaaid voelde
Wel bizar, je bent dus boos, denkt waarschijnlijk: dan ga ik er voor want als hij het afwijst dan kap ik er mee? Viel tegen en klaar?quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:39 schreef Magica het volgende:
[..]
Misschien viel het heel erg tegen?![]()
Nee maar dan snap ik wel dat Stefan zich genaaid voelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |