abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217697255
Je ziet vooral dat Dennis elke zelfreflectie mist. Ook heeft hij de drang dat alles om hem moet draaien. In de echte wereld blijkt dat niet zo te werken. Het is triest voor Stefan dat de "experts" dit niet gezien hebben (of nog triester, dit bewust zo gekozen hebben). Een type als Dennis moet je iemand van gelijke waarde tegenover zetten, niet een onzekere jonge man van +/- 12 jaar jonger.

Bij Hinke en Gio zie je dat het ook anders kan lopen. In het begin had ik het idee dat Hinke in volle vaart over Gio heen ging (neehee, niet seksistisch bedoeld) walsen. Gelukkig bleek Hinke zich goed te kunnen inleven en heeft Gio zijn beslissing kunnen uitvoeren om meer mans te worden. Dat zorgde al snel voor een evenwicht, waarbij het nog steeds wel opletten blijft voor Gio om niet terug te vallen in het oude patroon. Voor Hinke is de grootste valkuil dat ze wel realistisch moet blijven, Gio zal nooit de "gorilla op de rots worden" die op zijn borst slaat en de groep aanstuurt. Ergens moeten ze wel een balans gaan vinden, en dat is echt niet makkelijk. Maar het is goed om te zien dat ze het een serieuze kans gegeven hebben en nog steeds geven, langzaam groeit dat naar elkaar toe is mijn hoop.
  dinsdag 20 mei 2025 @ 13:28:10 #252
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217697392
Ik vind het wel jammer dat we Hinke niet in de vriendengroep van Gio hebben gezien. Andersom waren er wel ontmoetingen (op camera). Ben wel benieuwd wat Gio's vrienden vinden van zijn transformatie. Het was een vrij hechte groep volgens mij. Ik hoop niet dat Gio daar nu helemaal buiten komt te staan.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 20 mei 2025 @ 13:37:57 #253
174940 W00fer
Maar echt
pi_217697519
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 13:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het wel jammer dat we Hinke niet in de vriendengroep van Gio hebben gezien. Andersom waren er wel ontmoetingen (op camera). Ben wel benieuwd wat Gio's vrienden vinden van zijn transformatie. Het was een vrij hechte groep volgens mij. Ik hoop niet dat Gio daar nu helemaal buiten komt te staan.
Er zijn vier afleveringen minder dan andere jaren dus er is een hoop niet gefilmd.
Friettent dikke Willie, met Willie
  Miss 200.000.000! dinsdag 20 mei 2025 @ 13:38:39 #254
367000 roos94
pi_217697528
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 13:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Gio heeft eindelijk een chickie, die is waarschijnlijk de Chad van de groep nu en loopt rond als een pauw
pi_217697930
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 13:15 schreef GereDathan het volgende:
Bij Hinke en Gio zie je dat het ook anders kan lopen. In het begin had ik het idee dat Hinke in volle vaart over Gio heen ging (neehee, niet seksistisch bedoeld) walsen. Gelukkig bleek Hinke zich goed te kunnen inleven en heeft Gio zijn beslissing kunnen uitvoeren om meer mans te worden. Dat zorgde al snel voor een evenwicht, waarbij het nog steeds wel opletten blijft voor Gio om niet terug te vallen in het oude patroon. Voor Hinke is de grootste valkuil dat ze wel realistisch moet blijven, Gio zal nooit de "gorilla op de rots worden" die op zijn borst slaat en de groep aanstuurt. Ergens moeten ze wel een balans gaan vinden, en dat is echt niet makkelijk. Maar het is goed om te zien dat ze het een serieuze kans gegeven hebben en nog steeds geven, langzaam groeit dat naar elkaar toe is mijn hoop.
Hinke gaf aan het begin ook vrij duidelijk aan dat ze een lieve, zorgzame man zocht en niet per se een alfamannetje. Dus ik denk dat het wel goed zit. Ik vermoed dat Gio voor haar door het vuur gaat eigenlijk.
pi_217698216
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 14:18 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Hinke gaf aan het begin ook vrij duidelijk aan dat ze een lieve, zorgzame man zocht en niet per se een alfamannetje. Dus ik denk dat het wel goed zit. Ik vermoed dat Gio voor haar door het vuur gaat eigenlijk.
Vond Hinke daarin tegenstrijdig, ze vroeg om de lieve zorgzame man maar was niet blij met de Gio die ze kreeg. Denk wel dat ze dat op tijd heeft ingezien en zich heeft opengesteld voor de Gio van dat moment die aangaf ook bepaalde sturing en aansporing te willen krijgen. Vond dat zelf heel mooi om te zien hoe dat gebeurde.

En zeker, ik denk dat je aan Gio een gouden vent hebt als vrouw. En denk dat voor Gio juist geldt dat hij bij Hinke precies krijgt wat hij zoekt. 1 van de krachten van Gio is dat hij openstaat voor verandering.

Hoop echt oprecht dat ze net als Rowan en Astleigh mogen eindigen, die zien er zo heerlijk gelukkig uit op de socials O+
  dinsdag 20 mei 2025 @ 20:19:58 #257
174940 W00fer
Maar echt
pi_217701719
Misschien zal ik de party pooper zijn maar vriendinnen zijn toch een grote invloed op de vrouw. Als zij Gio niet meer zien zitten dan kan hij zijn borst natmaken.

Misschien was dat bij Svea ook wel zo, dat ze dachten leuk joh die Joey die met zijn fiets in het water rijdt maar het wordt tijd voor een serieuzere stap.
pi_217701808
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 20:19 schreef W00fer het volgende:
Misschien zal ik de party pooper zijn maar vriendinnen zijn toch een grote invloed op de vrouw. Als zij Gio niet meer zien zitten dan kan hij zijn borst natmaken.

Misschien was dat bij Svea ook wel zo, dat ze dachten leuk joh die Joey die met zijn fiets in het water rijdt maar het wordt tijd voor een serieuzere stap.
Hinke is dominant en heeft wel een persoonlijkheid. Die maakt haar eigen keuzes en zal, als je het mij vraagt, echt niet wakker liggen wat die vriendinnen vinden.

Svea komt nogal dom en leeg over. Giechelt maar wat. Zit weinig in. Die is misschien wat meer beïnvloedbaar.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 20 mei 2025 @ 20:33:09 #259
174940 W00fer
Maar echt
pi_217701892
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 20:25 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hinke is dominant en heeft wel een persoonlijkheid. Die maakt haar eigen keuzes en zal, als je het mij vraagt, echt niet wakker liggen wat die vriendinnen vinden.

Svea komt nogal dom en leeg over. Giechelt maar wat. Zit weinig in. Die is misschien wat meer beïnvloedbaar.
Het kan natuurlijk ook hetzelfde zijn als bij Jeffrey en Jerney vorig jaar, dat Jeffrey deed alsof hij gevoelens had. Jerney is gelukkig een sterke moeder maar had er wel een nare tijd van. Er ging toen nog het gerucht dat Jeffrey meedeed om zijn zangcarrière te boosten, maar inmiddels horen we daar ook weinig tot niks meer van. Net als eerdere zangers zoals Henk.
pi_217701955
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 20:33 schreef W00fer het volgende:

[..]
Het kan natuurlijk ook hetzelfde zijn als bij Jeffrey en Jerney vorig jaar, dat Jeffrey deed alsof hij gevoelens had. Jerney is gelukkig een sterke moeder maar had er wel een nare tijd van. Er ging toen nog het gerucht dat Jeffrey meedeed om zijn zangcarrière te boosten, maar inmiddels horen we daar ook weinig tot niks meer van. Net als eerdere zangers zoals Henk.
Sowieso hoop ik heel erg dat Gio ook nog zichzelf blijft en achter dit alles staat. Want als 15 man complimenten uitdeelt, dan kun je weinig anders dan meevaren…
Hij is lief en erg geduldig, maar bij de laatste aflevering had ik toch ergens 1% moeite met de beelden.
Als het alleen het volwassen worden is, dan is het prima als dat het stukje verandering is. Maar hij is toch ook nog Gio van voor het huwelijk. Ergens.
  dinsdag 20 mei 2025 @ 20:48:16 #261
174940 W00fer
Maar echt
pi_217702031
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 20:40 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Sowieso hoop ik heel erg dat Gio ook nog zichzelf blijft en achter dit alles staat. Want als 15 man complimenten uitdeelt, dan kun je weinig anders dan meevaren…
Hij is lief en erg geduldig, maar bij de laatste aflevering had ik toch ergens 1% moeite met de beelden.
Als het alleen het volwassen worden is, dan is het prima als dat het stukje verandering is. Maar hij is toch ook nog Gio van voor het huwelijk. Ergens.
Misschien zal ik wel de enige zijn maar ik mis een beetje de Gio van voor het huwelijk. Iedereen zal wel zeggen dat hij nog een jongen was van wie zijn moeder zijn brood smeerde, maar er zijn tientallen van zulke mannen voorbij gekomen bij Boer Zoekt Vrouw. Werkten had, deden niemand kwaad en er was nooit gedoe over.

Vrouwen willen dat de man veranderd maar nemen zelf geen spiegel.

Hij wordt nu groot getrokken of gedwongen in een situatie waar hij misschien niet in wil zitten. Dat kan je een tijdje vol houden in zo'n bubbel als MAFS op tv maar op den duur blijf je zoals je bent. Ieder vogeltje zingt zoals hij gebekt is en een achterstand in je ontwikkeling zomaar inlopen op een onnatuurlijke manier... Ik ben geen ontwikkelingspsycholoog maar kan me voorstellen dat het kwartje een keer gaat vallen en dan kun je ook onzeker worden. Zijn genoeg kindsterren op tv geweest die zwaar aan de pillen, drugs of alcohol gingen omdat er van alles van ze verwacht werd en ze dat niet vol konden houden.
pi_217702114
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 20:48 schreef W00fer het volgende:

[..]
Misschien zal ik wel de enige zijn maar ik mis een beetje de Gio van voor het huwelijk. Iedereen zal wel zeggen dat hij nog een jongen was van wie zijn moeder zijn brood smeerde, maar er zijn tientallen van zulke mannen voorbij gekomen bij Boer Zoekt Vrouw. Werkten had, deden niemand kwaad en er was nooit gedoe over.

Hij wordt nu groot getrokken of gedwongen in een situatie waar hij misschien niet in wil zitten. Dat kan je een tijdje vol houden in zo'n bubbel als MAFS op tv maar op den duur blijf je zoals je bent. Ieder vogeltje zingt zoals hij gebekt is en een achterstand in je ontwikkeling zomaar inlopen op een onnatuurlijke manier... Ik ben geen ontwikkelingspsycholoog maar kan me voorstellen dat het kwartje een keer gaat vallen en dan kun je ook onzeker worden. Zijn genoeg kindsterren op tv geweest die zwaar aan de pillen, drugs of alcohol gingen omdat er van alles van ze verwacht werd en ze dat niet vol konden houden.
Eens. :) Al had hij misschien voorheen niet de mensen om zich heen om bepaalde activiteiten te doen en vindt hij het nu oprecht allemaal leuk.
Maar ik twijfel ook of dit na de bubbel nog zo blijft. Maar het is zo’n man met een gouden randje dat ik nog vrees dat hij het extra lang vol gaat houden zelfs als hij het niet meer leuk vindt.
  dinsdag 20 mei 2025 @ 21:49:50 #263
174940 W00fer
Maar echt
pi_217702577
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 20:57 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Eens. :) Al had hij misschien voorheen niet de mensen om zich heen om bepaalde activiteiten te doen en vindt hij het nu oprecht allemaal leuk.
Maar ik twijfel ook of dit na de bubbel nog zo blijft. Maar het is zo’n man met een gouden randje dat ik nog vrees dat hij het extra lang vol gaat houden zelfs als hij het niet meer leuk vindt.
Niemand kan toveren. Gio houdt van gamen, lekker een biertje drinken en allemaal niet te moeilijk. Hinke houdt van de moderne manier van omgaan, veel praten, allerlei (oppervlakkige) contacten en een bepaalde lifestyle.
In hoeverre gaat dat werken?

Je kan iets leuk vinden maar je bent niet zomaar van kind een ander mens. Zelfs niet als je je racestoeltje aan de kant zet. Hinke zoekt naar iets wat er niet is en ze kan 3 dingen doen: of pushen of accepteren, of wegrennen.
Het irriteert me nog steeds dat zij weinig tot niets hoeft te veranderen.
pi_217702715
quote:

[..]

Precies dit. Gio was prima zoals hij was. Ze was vooral blij dat hij zich vormeloze ruitjesgewaden en vreemde vestjes liet aansmeren in de winkel, zoals zij zelf draagt. Ik vond hem er niet van opknappen.
  dinsdag 20 mei 2025 @ 22:10:50 #265
174940 W00fer
Maar echt
pi_217702727
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 22:09 schreef Snaky het volgende:

[..]
Precies dit. Gio was prima zoals hij was. Ze was vooral blij dat hij zich vormeloze ruitjesgewaden en vreemde vestjes liet aansmeren in de winkel, zoals zij zelf draagt. Ik vond hem er niet van opknappen.
Dat hij het leuk en mooi vond kan ook onder druk van de sponsor gezegd zijn natuurlijk.
  woensdag 21 mei 2025 @ 10:53:59 #266
174940 W00fer
Maar echt
pi_217706135
Bram zegt tegen de Telegraaf dat hij het niet aan zag komen?

Zag hij niet hoe vinnig ze tegen hem deed tijdens de samenwoonfase dan? Waar was de affectie?

https://lovereality.nl/ma(...)oq4WMQXERIkJA0F54k5g

Bekijk deze YouTube-video
pi_217707070
quote:

[..]
Deze vind ik deze wel heel erg generaliserend.

Maar als je bovenstaande bij Hinke ziet dan heb je niet echt opgelet volgens mij. Ook Hinke is veranderd, ze heeft haar wensen en eisen aangepast. Daar waar je bij veel koppels bij MAFS ziet dat 1 van de 2 de handdoek direct in de ring gooit als de partner niet 200% bevalt en in hun straatje past zie je bij Hinke juist het omgekeerde.

Dus ben het niet met je eens, Hinke heeft zichzelf echt wel een spiegel voorgehouden en ook absoluut groei doorgemaakt. Of het allemaal voldoende is, dat moet de toekomst uitwijzen. Maar tot op heden houden ze het toch al een poosje vol samen.
pi_217707462
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 12:32 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Maar als je bovenstaande bij Hinke ziet dan heb je niet echt opgelet volgens mij. Ook Hinke is veranderd, ze heeft haar wensen en eisen aangepast. Daar waar je bij veel koppels bij MAFS ziet dat 1 van de 2 de handdoek direct in de ring gooit als de partner niet 200% bevalt en in hun straatje past zie je bij Hinke juist het omgekeerde.

Dus ben het niet met je eens, Hinke heeft zichzelf echt wel een spiegel voorgehouden en ook absoluut groei doorgemaakt. Of het allemaal voldoende is, dat moet de toekomst uitwijzen. Maar tot op heden houden ze het toch al een poosje vol samen.
Ze is niet veranderd. Ze heeft geduld gehad. Niet helemaal hetzelfde. (Al is het tof dat ze veel geduld heeft gehad, zeker. :) )
  woensdag 21 mei 2025 @ 21:21:20 #269
174940 W00fer
Maar echt
pi_217711697
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 12:32 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Nee man ze heeft veel lopen pushen en Gio ging steeds harder lopen en Bjorn niet.
  donderdag 22 mei 2025 @ 04:05:23 #270
174940 W00fer
Maar echt
pi_217713172
Youp vond dat wij allemaal gestoorden zijn omdat we MAFS kijken

https://www.mediacourant.(...)-rug-van-gestoorden/
  donderdag 22 mei 2025 @ 10:06:37 #271
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217714327
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 04:05 schreef W00fer het volgende:

Ergens heeft hij een punt maar dat is met al dat soort programma's :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217720641
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 04:05 schreef W00fer het volgende:

Youp is een zure boomer die lekker van z’n pensioen moet gaan genieten.
  donderdag 22 mei 2025 @ 22:13:01 #273
174940 W00fer
Maar echt
pi_217720793
Eigenlijk ben ik wel benieuwd waarom er bij Temptation Island wel geklaagd wordt (met succes) over het gebrek aan nazorg en bij MAFS niet, terwijl Martijn aangaf "welke begeleiding?" en de deelnemers van MAFS nu Miriam Pieneman aangeven, die al meerdere seizoenen achter de schermen de deelnemers coacht.

Dat is dan ook een beetje een rammelend verhaal?
  vrijdag 23 mei 2025 @ 02:06:45 #274
174940 W00fer
Maar echt
pi_217722277
Interview Olof

https://www.ed.nl/eindhov(...)aan-gedaan~a59deacc/

Hij wilde Eveline (grapje) maar nu zegt hij Eveline en de andere experts hadden me nooit aan Femke moeten koppelen?

https://www.ed.nl/eindhov(...)aan-gedaan~a59deacc/
  vrijdag 23 mei 2025 @ 09:58:50 #275
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217723783
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 22:00 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Youp is een zure boomer die lekker van z’n pensioen moet gaan genieten.
Hij heeft gewoon een punt , en dat staat los van zijn pensioen :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')