3000 aanmeldingen is, denk ik, niet genoeg om passende matches te maken. Het is niet zo dat alle 3000 geschikt zijn om a. mee te doen en dan ook nog eens b. die bijzondere matches te vormen die men wil zien.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:51 schreef W00fer het volgende:
[..]
Maar wat is de check dan van RTL dat mensen niet meedoen om bekend te worden? Een vraag op een formuliertje waarbij je kunt antwoorden "nog geen idee"
Patrick zei eerder in de media dat er 3000 aanmeldingen waren. Dat is of onzin, of onbegonnen werk, of het is wel ietsjes meer dan jouw Rolodex
https://www.veronicasuper(...)%2Fwww.google.com%2F
Ergens zou RTL ook wel gek zijn om boer piet van de hoek te pakken want de advertentieinkomsten zijn waar de kurk op drijft en b, niet mals. Een adverteerder gaat voor mensen in de kritieke doelgroep 25-49 echt niet betalen voor Jantje Scheeftand uit Schubbekutteveen die totaal niets te vertellen heeft.
Al moet ik zeggen dat in de eerste seizoenen er wel meer your average neighbour in zaten voor mijn gevoel.
RTL zal een mix maken. Een paar Nicole en Martijn Olof en Femke types voor de smaakmakende scenes en wellicht 3 of 4 koppels voor het feelgood succesplaatje.
Het gaat er toch niet om wat ik vind?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:10 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er geen idee van hebt dat het gros van de mensen die vorm van Braddie-famous zijn niet schaart onder 'celeb' zijn.
Ik denk dat ze wel graag in die housewives-serie had gewild. Daar moet je Porsche voor rijden, denk ik.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
Kwam Femke daarom met haar Porsche bij het koppelsweekend? Ze was al aan het draaien voor een serie?
Persoonlijk gun ik het die lui en hun aanbidders van harte. Leef je leef!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het gaat er toch niet om wat ik vind?
Het gaat erom dat er een heel circuit is waarin stupid people famous zijn.
Het hele schnabbelcircuit sterft van de mensen waar bijna niemand ooit van heeft gehoord maar ze vreten er lekker van.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij geen idee hebt van het C-status braderiefame-wereldje. Daar nemen deze mensen prima genoegen mee. Het levert een boel (financieel en materieel) op en er zijn fans zát. Kijk voor de grap eens op de socials van ex-kandidaten. Hele hordes mensen die er in aanbidding achteraan sjouwen. Jaren later nog. En die op de kortingscodes duiken op supplementen/armbandjes/tassen, die deze ex-kandidaten 'mogen' uitdelen namens allerlei fabrikanten. Vraag me niet waarom die aanbidding er is, maar met je kop op TV is voor hele hordes volk genoeg om betoverd te raken of zo.
Die Femke verdient nu met een presentatie op een bedrijfsfeestje van een makelaarskantoor in Boekel al meer per uur dan jij en ik, vrees ik.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:09 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het hele schnabbelcircuit sterft van de mensen waar bijna niemand ooit van heeft gehoord maar ze vreten er lekker van.
Kijk maar naar lui als de Roelvinkjes ofzo, of al die kampernellie levensliedzangers uit de TROS-stal. De Sieneke’s van deze wereld.
Of ze hebben geen klik met die groep of geen zin in dat soort feestjes.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:59 schreef W00fer het volgende:
Wat me opvalt is dat de huidige MAFS deelnemers dan bij elkaar komen op een wijnfeest in Nijmegen en Olof Bram en Dennis zijn er dan niet.
Misschien omdat zij nogal zwart werden neergezet in de serie?
Dennis is toch juist van het socializen met wijn enzo? Zo'n Rayban bril op, hippe bodywarmer?quote:Op zondag 18 mei 2025 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of ze hebben geen klik met die groep of geen zin in dat soort feestjes.
Ik begreep Dennis wel dat hij destijds niet zin had in de polonaise door de kamer.
Ik denk ook niet dat hij een klik heeft met de meesten. (Vul ik dan even voor hem in.)quote:Op zondag 18 mei 2025 20:37 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dennis is toch juist van het socializen met wijn enzo? Zo'n Rayban bril op, hippe bodywarmer?
Ik snap dat carnaval of een polonaise niks voor hem is. Maar een wijnfeest toch wel?
Stefan gaf voor het ontmoeten al aan zich te verheugen op de roddels en drama van de rest van de groep.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:52 schreef Yesse het volgende:
Nouja, was toch wel duidelijk dat de groep vanaf minuut 1 meer met Stefan dan met Dennis had? Die is denk ik niet echt welkom meer bij de rest
Precies dit.En ik denk ook dat ze elkaar daar ook zijn kwijt geraakt. Stefan was bezig met het groepsgevoel en daar voelde Dennis zich niet bij thuis. En toen ging hij twijfelen aan de relatie. Jammer van de manier waarop want volgens mij had hij dit prima met Stefan kunnen bespreken. Maar hij ging gelijk in de zesde versnellingquote:Op zondag 18 mei 2025 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stefan gaf voor het ontmoeten al aan zich te verheugen op de roddels en drama van de rest van de groep.
Misschien is dat nou net het ene pluspunt van Dennis, dat het geen roddelnicht is.
Dat tegen Femke aan staan (van Stefan) was gewoon gênant bij dat etentje. En Femke maar blaten hoe hij haar zag.
Dennis zat toch juist te praten met Olof?quote:Op zondag 18 mei 2025 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stefan gaf voor het ontmoeten al aan zich te verheugen op de roddels en drama van de rest van de groep.
Misschien is dat nou net het ene pluspunt van Dennis, dat het geen roddelnicht is.
Dat tegen Femke aan staan (van Stefan) was gewoon gênant bij dat etentje. En Femke maar blaten hoe hij haar zag.
Als je elkaar kwijt raakt omdat de een meer de lachers op zijn hand heeft dan de andere op een verjaardag dan is je relatie niet gebaseerd op dun ijs, maar op een boterhamzakje. Dan klopt het hele gelul van "dit voelt al zo vertrouwd, ik zie A B C en D als mooie dingen in hem" helemaal niet. Dat is dan allemaal gewoon fake.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Precies dit.En ik denk ook dat ze elkaar daar ook zijn kwijt geraakt. Stefan was bezig met het groepsgevoel en daar voelde Dennis zich niet bij thuis. En toen ging hij twijfelen aan de relatie. Jammer van de manier waarop want volgens mij had hij dit prima met Stefan kunnen bespreken. Maar hij ging gelijk in de zesde versnelling
Dennis was dan ook een vermoeiend figuur dat altijd maar in de middelpunt van de belangstelling moet staan. En als het even niet om hem draait meteen met een lang gezicht in de hoek gaan zitten.quote:Op zondag 18 mei 2025 23:50 schreef W00fer het volgende:
[..]
Als je elkaar kwijt raakt omdat de een meer de lachers op zijn hand heeft dan de andere op een verjaardag dan is je relatie niet gebaseerd op dun ijs, maar op een boterhamzakje. Dan klopt het hele gelul van "dit voelt al zo vertrouwd, ik zie A B C en D als mooie dingen in hem" helemaal niet. Dat is dan allemaal gewoon fake.
Stukje narcisme.quote:Op maandag 19 mei 2025 07:38 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dennis was dan ook een vermoeiend figuur dat altijd maar in de middelpunt van de belangstelling moet staan. En als het even niet om hem draait meteen met een lang gezicht in de hoek gaan zitten.
Maar uiteraard ligt het altijd aan de anderen en niet aan Dennis
Dennis oogt ook wel jaloers en bezitterig. Daar wil je dan echt geen relatie mee. Jammer hoor, leek een leuke match in het begin.quote:Op maandag 19 mei 2025 07:38 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dennis was dan ook een vermoeiend figuur dat altijd maar in de middelpunt van de belangstelling moet staan. En als het even niet om hem draait meteen met een lang gezicht in de hoek gaan zitten.
Maar uiteraard ligt het altijd aan de anderen en niet aan Dennis
Sonny en Dylan waren veel gelijkwaardiger. Daar was niet 1 van beiden de dominante partij.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dennis oogt ook wel jaloers en bezitterig. Daar wil je dan echt geen relatie mee. Jammer hoor, leek een leuke match in het begin.
Geen nieuwe ‘Sonny en Dylan’.
Ja, het ging me ook alleen om een mannelijk koppel. En die twee waren zo leuk.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:37 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Sonny en Dylan waren veel gelijkwaardiger. Daar was niet 1 van beiden de dominante partij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |