Ik ben 5 jaar ouder dan mijn broertje. Als ik aan het verliezen was viel plots het dambord van tafel. Verder won ik altijd op miraculeuze van m'n geweldige opa. Ik sloeg op het eind wel 5 dammen. Ook een kunst om dat te kunnen. Mijn opa was dan ook een selfmade kunstenaar.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat heeft de kleine hier ook niet. Vindt het net zo leuk als een ander wint als dat ze het zelf wint
Vind dat wel een mooie eigenschap
Wij laten haar ook nooit express winnen.
Dat is minder. Ik begon met de Monkees.quote:
Het is een rampquote:Op donderdag 1 mei 2025 18:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is minder. Ik begon met de Monkees.
O ja dan komt er ook geen pakketje. Hier waren het cadeautjesquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb ook niks besteld, wil liever wat kwijt dan nog meer spullen in huis. Behalve dan wat echt nodig is.
Zo verloor je nooit. Wat een held 🤣quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben 5 jaar ouder dan mijn broertje. Als ik aan het verliezen was viel plots het dambord van tafel. Verder won ik altijd op miraculeuze van m'n geweldige opa. Ik sloeg op het eind wel 5 dammen. Ook een kunst om dat te kunnen. Mijn opa was dan ook een selfmade kunstenaar.
Ik ga hem ook niet kopen.quote:
Morguh Pullupquote:
O jee, maar nog vervelender voor jou, blijft de troep liggenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:03 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. M'n stofzuiger is kapot. Vervelend voor de hulp in de huishouding. Ik hoop dat ze het weet te verwerken.
Ach, komt stoffer en blik, ook eens uit de kast.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, maar nog vervelender voor jou, blijft de troep liggen
Weer eens wat anders. En weer op zoek naar een nieuwe stofzuiger dusquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, komt stoffer en blik, ook eens uit de kast.
Yep, ff rondkijken.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weer eens wat anders. En weer op zoek naar een nieuwe stofzuiger dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |