quote:Op maandag 28 april 2025 20:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Je weet waar ik woon en ze loopt veel buiten dus zo moeilijk is het niet.
quote:Op maandag 28 april 2025 20:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De kattenmepper in je komt er eindelijk uit
Alsof Etto ooit doet wat ie hier zegt...quote:
Nou, gewoon zijn danquote:Op maandag 28 april 2025 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi. Eigenlijk een dag waar ik behoorlijk tevreden over mag zijn. Maar ja. Welterusten
Ik vind 1 huis al wel genoeg werkquote:Op maandag 28 april 2025 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je in de voetsporen van bal treden en huisjesmelker worden
Dat hij weet waar je huis woontquote:
Etto in horto ambulat. Papilionem videt.quote:Op maandag 28 april 2025 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
heb liefdesgedichten geschreven voor Vlinder.. in Latijn
Rosae rubrae suntquote:Op maandag 28 april 2025 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
'In Latijn is vlinder ook heel fijn'quote:Op maandag 28 april 2025 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kumar heeft z'n script op de verkeerde pagina opengeslagen denk ik.quote:Op maandag 28 april 2025 21:00 schreef LTVDK het volgende:
Als ik het bij Amazon India bestel zegt ie dat ik het morgen in huis heb
Het moet wel een beetje rijmen he.quote:Op maandag 28 april 2025 21:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Etto in horto ambulat. Papilionem videt.
Mensen betalen jou dan om voor jouw huis te zorgenquote:
Oh en dan log je in en dan kan er opeens helemaal niks worden verstuurdquote:Op maandag 28 april 2025 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kumar heeft z'n script op de verkeerde pagina opengeslagen denk ik.
Mocht je je nog verder vervelen, ik heb net een vlizotrap bij de praxis gehaald, die moet nog geïnstalleerd wordenquote:Op maandag 28 april 2025 21:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Aangezien ontspannen voor de doden is ga ik nog even een stuk muur schilderen en een poging doen tot ongeveer meten hoeveel plintjes ik nog nodig heb
Ik vind stijf niet echt een ontspannen houding....quote:Op maandag 28 april 2025 21:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Aangezien ontspannen voor de doden is ga ik nog even een stuk muur schilderen en een poging doen tot ongeveer meten hoeveel plintjes ik nog nodig heb
Je kent me genoeg om beter te moeten weten dat dat nog best lastig is.quote:Op maandag 28 april 2025 20:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Andere rare mensen vinden zodat je zelf iets normaler lijkt?
Contacteer uw huisarts als de rigor mortis langer dan drie dagen aanhoudt.quote:Op maandag 28 april 2025 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind stijf niet echt een ontspannen houding....
"Ik merkte er niks van," zei zijn vrouw, "want zo lag hij er altijd erbij."quote:Op maandag 28 april 2025 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Contacteer uw huisarts als de rigor mortis langer dan drie dagen aanhoudt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |