Haha dat ken ik ja, soms zie ik het busje zelfs uitladen gewordenquote:Op maandag 28 april 2025 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om 17:30 was bij het pakketpunt om iets te versturen. Toen was mijn pakketje nog onderweg. Ik kijk om 18:09 in de app. Je kunt je pakket nu ophalen. (Pakketpunt sluit om 18 uur)
quote:Op maandag 28 april 2025 23:18 schreef Flory- het volgende:
Iemand de serie Dag & Nacht gezien toevallig?
Had er nooit van gehoord maar vind het goed![]()
Binnenkort tweede seizoen.Paar afleveringen gezien. Vond het ook best goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha kijk, echt het viel me zo meequote:Op maandag 28 april 2025 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar afleveringen gezien. Vond het ook best goed
Dat laatste heb ik sowieso al maanden last van.quote:Op dinsdag 29 april 2025 07:48 schreef Karzai het volgende:
allemaal ziekmelden vandaag en zeggen dat je hooikoorts hebt
Ik ben al maanden ziek gemeldquote:Op dinsdag 29 april 2025 07:48 schreef Karzai het volgende:
dat zou wel heel opeens zijnquote:Op dinsdag 29 april 2025 07:48 schreef Karzai het volgende:
Hier is het ook lekker warm.quote:Op dinsdag 29 april 2025 07:57 schreef bitterbal het volgende:
oh ja ik ga wel
Bekijk deze YouTube-video
ziet er erg mooi uit vandaag
@Dr_Flash, kom eens naar beneden johquote:Op een bouwplaats bij het Doctor Fadrhoncpark in Deventer is gisterenavond een man in een hijskraan geklommen. De politie kreeg rond 19.45 uur een melding en vannacht zit de man nog steeds in de kraan, zo'n veertig meter boven de grond.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ang-zitten-honderden
Ja, destijds ook al (2015).Was niet mijn meest scherpe dagquote:
33 graden en 80% luchtvochtigheid.quote:Op dinsdag 29 april 2025 07:57 schreef bitterbal het volgende:
oh ja ik ga wel
Bekijk deze YouTube-video
ziet er erg mooi uit vandaag
quote:Heat cramps or heat exhaustion likely, and heat stroke possible with prolonged exposure and/or physical activity
*sterftquote:Op dinsdag 29 april 2025 09:07 schreef Recce het volgende:
[..]
33 graden en 80% luchtvochtigheid.
[..]
quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:07 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Met die luchtvochtigheid is het alsof je boven een waterkoker staatquote:Op dinsdag 29 april 2025 09:10 schreef UitStraling het volgende:
33 graden tegenwoordig al superdodelijk?
Da's te ingewikkeld voor 'm.quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met die luchtvochtigheid is het alsof je boven een waterkoker staat
Lekker stoombadje om de pollen uit de holtes te krijgenquote:Op dinsdag 29 april 2025 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Föhn doorslikken en aanzetten.quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom ook stil liggenquote:Op dinsdag 29 april 2025 09:07 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Is de zee dan zo warm of is jouw douche zo koud.quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarom ook stil liggen
Het zee water is net zo warm als mijn douche
Ga je wel in de zon liggen dan?quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarom ook stil liggen
Jaquote:Op dinsdag 29 april 2025 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is de zee dan zo warm of is jouw douche zo koud.
Druk met mod zijn? Sterkte!quote:Op dinsdag 29 april 2025 08:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben al maanden ziek gemeld
Mara ik heb er goede redenen voor.
Iewquote:Op dinsdag 29 april 2025 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarom ook stil liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |