Wat is er met de gemiddelde taxichauffeur?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:04 schreef r_one het volgende:
Hou er rekening mee dat er zoiets komt als "de gemiddelde taxichauffeur"
Werkspot voor taxis ? Ken het alleen als een site voor klusjesmannenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:05 schreef r_one het volgende:
[..]
Collega's? Hij wordt ZZP-er via Werkspot.
Ik rijd vrijwillig mensen van en naar bepaalde bestemmingen. Daarvoor hoef je geen taxi pas te hebben.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:08 schreef borbit het volgende:
[..]
In het weekeind zijn dat soort "zorg" taxi's ook wel nodig denk ik hoor. Volgens mij kunnen sommige minder valide mensen ook met de regio taxi enzo. Of wil je liever een ander soort taxi rijden?
Wat moet ik mij voorstellen als vrijwillige rijder? Ook gewoon als taxi chauffeur? Dan moet je alsnog je diploma's e.d. hebben lijkt mij?
Het lijkt mij heel gaaf om af en toe een paar weken of maanden in een ander land als taxi chauffeur te werken. Vooral in de VS. Ik heb weleens gekeken maar schijnt allemaal nogal lastig te regelen zijn.
Dus je bent een soort onbetaalde snorder? Apart. Mag wel gewoon neem ik aan zolang je geen geld vraagt. Als je wel fooien aanneemt kan het twijfelachtig worden wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:17 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik rijd vrijwillig mensen van en naar bepaalde bestemmingen. Daarvoor hoef je geen taxi pas te hebben.
Zodra je betaald gaat rijden moet dit wel. Ook als je über wil rijden.
Je mag gewoon mensen van A naar B vervoeren, zelfs tegen betaling van een kilometervergoeding. Dat is niet illegaal in Nederland en valt niet onder taxivervoer of illegale snorders.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:28 schreef borbit het volgende:
[..]
Dus je bent een soort onbetaalde snorder? Apart. Mag wel gewoon neem ik aan zolang je geen geld vraagt. Als je wel fooien aanneemt kan het twijfelachtig worden wel.
Wat is dan nog het verschil tussen een illegale snorder en jou?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:33 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Je mag gewoon mensen van A naar B vervoeren, zelfs tegen betaling van een kilometervergoeding. Dat is niet illegaal in Nederland en valt niet onder taxivervoer of illegale snorders.
De gemiddelde illegale snorder heeft doorgaans geen WO Masterquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat is dan nog het verschil tussen een illegale snorder en jou?
Elke chauffeur die bij een centrale is aangesloten wordt als een volwaardig collega gezien, ongeacht het dienstverband. Loondienst, ZZp, het maak niet uit. Zelf reed ik in loondienst en 0 uren contract.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:05 schreef r_one het volgende:
[..]
Collega's? Hij wordt ZZP-er via Werkspot.
Daar zit 'm de cruxquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:45 schreef Sodeknetters het volgende:
Elke chauffeur die bij een centrale is aangesloten
Ik zeg doen. Weet je zeker dat je bij de eerste IL&T controle je pas weer kan inleveren.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:10 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Noodknop ?
Ik leg gewoon een knuppel voorin hoor. Ik heb geen noodknop nodig
Dan rijdt-ie gewoon verder onder een kloonquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik zeg doen. Weet je zeker dat je bij de eerste IL&T controle je pas weer kan inleveren.
Ja. Want met een WO kan dat.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:49 schreef r_one het volgende:
[..]
Dan rijdt-ie gewoon verder onder een kloon
En dit is dus waarom je geen chauffeur moet worden. Je reageert zo snel hahaha. Maar dat was eigenlijk mijn puntquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Lukte je vmbo kader wel goed? Of had je een één voor vuilprikken?
DM anders pedaalemmer even of hij je komt halen. Wel even afspreken vaste prijs of op de klok.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:52 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Ik zit bij de IKEA te wachten, en kan intussen even genieten van de nieuwste reacties in dit topic
Als het nog lang gaat duren daar bij die blauw/gele Zweed: FB / [request]User Title kado doen?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:52 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Ik zit bij de IKEA te wachten, en kan intussen even genieten van de nieuwste reacties in dit topic
0 euro want hij doet het gratis. Je krijgt er wel een portie road rage en wietlucht bijquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
DM anders pedaalemmer even of hij je komt halen. Wel even afspreken vaste prijs of op de klok.
Jammer van die wietlucht. Voor de roadrage zou ik zelfs betalen denk ik.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
0 euro want hij doet het gratis. Je krijgt er wel een portie road rage en wietlucht bij
Misschien krijg je wel iemand die een waterstof bom wil gooien op Duitslandquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jammer van die wietlucht. Voor de roadrage zou ik zelfs betalen denk ik.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:55 schreef r_one het volgende:
[..]
Als het nog lang gaat duren daar bij die blauw/gele Zweed: FB / [request]User Title kado doen?
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:56 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Ik ben voor! En ik wil TS wel als titel "bedenker van goede ideeën" cadeau doen <3
Verrek, zomaar gemistquote:
Hoe hoog is die kilometervergoeding? 21 cent ofzo? Je mag denk wel een keertje een vriend een ritje geven tegen wat benzinegeld. Maar als je structureel mensen vervoerd en daar geld voor vraagt lijkt het mij sterk dat je niet als snorder gezien wordt toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:33 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Je mag gewoon mensen van A naar B vervoeren, zelfs tegen betaling van een kilometervergoeding. Dat is niet illegaal in Nederland en valt niet onder taxivervoer of illegale snorders.
vervoerTquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:03 schreef borbit het volgende:
[..]
Hoe hoog is die kilometervergoeding? 21 cent ofzo? Je mag denk wel een keertje een vriend een ritje geven tegen wat benzinegeld. Maar als je structureel mensen vervoerd en daar geld voor vraagt lijkt het mij sterk dat je niet als snorder gezien wordt toch?
ik voel me nu minder eenzaam in mijn ongeletterdheidquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |