dat is best wel slim dat stuk over naar dagbesteding rijden, dan krijgt TS meteen betaald voor het ritje wat hij toch al moet maken...quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:26 schreef borbit het volgende:
[..]
In de post waar ik reageerde stond dit ''Find a way to make money while you sleep, or you will stay poor forever.'' Dat is taxi rijden zeker niet. Maar niets mis met werken hoor!
Kun je niet beter van die autisten naar school / dagbesteding rijden? Of in een regiotaxi met gehandicapten / bejaarden enzo. Lijkt mij relaxter dan te gaan uberen. Gebruik je ook gewoon auto/busje van de zaak. Als je zzp chauffeur bent moet je denk bijna wel 's nachts in het weekeind dronken mensen gaan vervoeren om rond te kunnen komen.
Dan zou ie dus gewoon in dienst zijn bij een bedrijf als Noot. Dan krijg je gewoon per uur of per dag betaald. Het zijn vaak sowieso part time functies dus ik denk dat ze er wel voor openstaan als je dit naast je kantoorbaan doet als je huidige werkgever er ook oke mee is.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:31 schreef freak1 het volgende:
[..]
dat is best wel slim dat stuk over naar dagbesteding rijden, dan krijgt TS meteen betaald voor het ritje wat hij toch al moet maken...
fixed it for yaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:41 schreef borbit het volgende:
[..]
Dan zou ie dus gewoon in dienst zijn bij een bedrijf als Noot. Dan krijg je gewoon per uur of per dag betaald. Het zijn vaak sowieso part time functies dus ik denk dat ze er wel voor openstaan als je dit naast je kantoorbaan dagbesteding doet als je huidige werkgever er ook oke mee is.
https://nl.indeed.com/vie(...)m=shareddesktop_copy Zoiets. Ik neem aan dat ze het prima vinden als je enkel de ochtend dienst kan draaien. Die is van 7 tot 10. Als je nu normale kantoortijden dagbestedingstijden draait en je kan daar ipv 9-5 naar 10:30 tot 18:30 kun je het beiden doen en heb je nog een beetje avond over. En het bedrijf betaald voor je taxi pas e.d.
Als je niet duidelijk opschrijft wat je bedoelt kan je natuurlijk krijgen dat je boodschap niet goed overkomt.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee. Je leest slecht of selectief.
Ik ben een jaar lang "user die het meest klaagt " geweest ooit dus dat kan.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:45 schreef freak1 het volgende:
2 observaties en een vraag;
1)dat abbo om mensen te blokkeren, wat een godszegen. wel jammer dat je nog steeds mensen in quotes ziet en je kan zien dat iemand wel gepost heeft, maar alleen hetgene wat gepost is verborgen wordt maar het scheelt al in de dosis debiteit die van het scherm afspat.
2)zo;n dorpsgek op een forum heeft toch ook zijn charme
vraag
zou je een ander een user title kado kunnen doen? ik ga maar eens een request maken want dat lijkt me een mooie neveninkomsten.
Van iemand die claimt een WO opleiding genoten te hebben zou je mogen verwachten dat die verbanden kan leggen uit beschikbare informatie. Lees, posts van users in je topics. Dat lukt je dus ook al niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:08 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Als je niet duidelijk opschrijft wat je bedoelt kan je natuurlijk krijgen dat je boodschap niet goed overkomt.
De zaken die jij beschrijft vallen in Nederland ook onder taxivervoer. Taxivervoer kan alles zijn van autistische broeders WMO vervoeren naar de sociale werkplaats tot 's nachts dronken doorgesnoven ieren oppikken in Amsterdam Centrum die vervolgens je auto onder kotsen en alles ertussenin. Ook Uber valt onder taxivervoer.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:26 schreef borbit het volgende:
[..]
In de post waar ik reageerde stond dit ''Find a way to make money while you sleep, or you will stay poor forever.'' Dat is taxi rijden zeker niet. Maar niets mis met werken hoor!
Kun je niet beter van die autisten naar school / dagbesteding rijden? Of in een regiotaxi met gehandicapten / bejaarden enzo. Lijkt mij relaxter dan te gaan uberen. Gebruik je ook gewoon auto/busje van de zaak. Als je zzp chauffeur bent moet je denk bijna wel 's nachts in het weekeind dronken mensen gaan vervoeren om rond te kunnen komen.
Dat lukt me een stuk beter dan jou, een ongeschoolde.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Van iemand die claimt een WO opleiding genoten te hebben zou je mogen verwachten dat die verbanden kan leggen uit beschikbare informatie. Lees, posts van users in je topics. Dat lukt je dus ook al niet.
Ik zal eens kijken maar ik denk dat ik te veel uren maak bij mijn kantoorbaan om dit in te passen. Weekend komt beter uit.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:41 schreef borbit het volgende:
[..]
Dan zou ie dus gewoon in dienst zijn bij een bedrijf als Noot. Dan krijg je gewoon per uur of per dag betaald. Het zijn vaak sowieso part time functies dus ik denk dat ze er wel voor openstaan als je dit naast je kantoorbaan doet als je huidige werkgever er ook oke mee is.
https://nl.indeed.com/vie(...)m=shareddesktop_copy Zoiets. Ik neem aan dat ze het prima vinden als je enkel de ochtend dienst kan draaien. Die is van 7 tot 10. Als je nu normale kantoortijden draait en je kan daar ipv 9-5 naar 10:30 tot 18:30 kun je het beiden doen en heb je nog een beetje avond over. En het bedrijf betaald voor je taxi pas e.d.
Hij gaat altijd meteen lekker de beledigingen in maar is zelf te dom om te schijten als ik het topic zo leesquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Van iemand die claimt een WO opleiding genoten te hebben zou je mogen verwachten dat die verbanden kan leggen uit beschikbare informatie. Lees, posts van users in je topics. Dat lukt je dus ook al niet.
Lukte je vmbo kader wel goed? Of had je een één voor vuilprikken?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hij gaat altijd meteen lekker de beledigingen in maar is zelf te dom om te schijten als ik het topic zo lees
Klopt.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hij gaat altijd meteen lekker de beledigingen in maar is zelf te dom om te schijten als ik het topic zo lees
Wat heeft dit te maken met taxi rijden naast een bestaande baan?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Klopt.
En zodra hij geen antwoord meer kan geven probeert hij te beledigen.
Dat is ook niet zo moeilijk als je zelf een WO Master op 'zak' (pun intended) hebt. Ik vind het eerder een chronisch gebrek aan steekhoudende argumenten om normaal een discussie te kunnen voeren.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Klopt.
En zodra hij geen antwoord meer kan geven probeert hij te beledigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Nou, het geeft een mooi inkijkje in je mentale geschiktheid om taxichauffeur te worden. Geloof me, in een taxi krijg je wel meer naar je kop. Als je dan steeds reageert als in dit en andere topics, zul je een frequent noodknopgebruiker gaan worden.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:57 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Wat heeft dit te maken met taxi rijden naast een bestaande baan?
Collega's? Hij wordt ZZP-er via Werkspot.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nou, het geeft een mooi inkijkje in je mentale geschiktheid om taxichauffeur te worden. Geloof me, in een taxi krijg je wel meer naar je kop. Als je dan steeds reageert als in dit en andere topics, zul je een frequent noodknopgebruiker gaan worden.
Als collega's dan voor de zoveelste keer onnodig naar je toe rijden zullen ze je al snel aardig zat worden.
In het weekeind zijn dat soort "zorg" taxi's ook wel nodig denk ik hoor. Volgens mij kunnen sommige minder valide mensen ook met de regio taxi enzo. Of wil je liever een ander soort taxi rijden?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:46 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken maar ik denk dat ik te veel uren maak bij mijn kantoorbaan om dit in te passen. Weekend komt beter uit.
Ondertussen rijd ik ook rond op vrijwillige basis overigens.
Deze user niet dat is een medisch wonder die wo master is en we hier op fok niet in twijfel moeten trekken vanwege zijn hoogeleidheid.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Hou er rekening mee dat Cannabis ongeveer een maand na gebruik nog aantoonbaar is in je urine/bloed, dus een drugstest ga je snel falen.
Noodknop ?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nou, het geeft een mooi inkijkje in je mentale geschiktheid om taxichauffeur te worden. Geloof me, in een taxi krijg je wel meer naar je kop. Als je dan steeds reageert als in dit en andere topics, zul je een frequent noodknopgebruiker gaan worden.
Als collega's dan voor de zoveelste keer onnodig naar je toe rijden zullen ze je al snel aardig zat worden.
Ok meneer laaggeletterdquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Deze user niet dat is een medisch wonder die wo master is en we hier op fok niet in twijfel moeten trekken vanwege zijn hoogeleidheid.
De forum regels geven aan dat je on topic dient te reageren. Doe dat dan ook. Anders verbant @yvonne jequote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:00 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk als je zelf een WO Master op 'zak' (pun intended) hebt. Ik vind het eerder een chronisch gebrek aan steekhoudende argumenten om normaal een discussie te kunnen voeren.
Ja zak, kom er maar weer in met je denigrerende classificaties![]()
Of met je "Wat heeft dit te maken met [insert onderwerp]?", ook al zo'n zwaktebod dooddoener als je met je eigen offtopic gelul bent vastgeluld![]()
Na het roken van één jointje blijft het nog een maand in je bloed ?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Hou er rekening mee dat Cannabis ongeveer een maand na gebruik nog aantoonbaar is in je urine/bloed, dus een drugstest ga je snel falen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |