Kees!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Misschien krijg je wel iemand die een waterstof bom wil gooien op Duitsland
Je mag bijvoorbeeld niet bij het sttion gaan staan wachten en gaan roepen 'TAXI TAXI' en dan mensen voor 50 euro naar het volgende station vervoeren omdat de trein is uitgevallen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat is dan nog het verschil tussen een illegale snorder en jou?
Ach hier in de omgeving is het ook niet heel crimineel, maar als je naar Den Haag of Amsterdam moet moet je jezelf natuurlijk wel kunnen beschermen. Je kan de noodknop indrukken maar dan duurt het nog even voordat ze er zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik zeg doen. Weet je zeker dat je bij de eerste IL&T controle je pas weer kan inleveren.
Wat heeft dat te maken met taxi rijden naast een bestaande baan dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
En dit is dus waarom je geen chauffeur moet worden. Je reageert zo snel hahaha. Maar dat was eigenlijk mijn punt
Je mag best elke week opa naar de bingo brengen en weer terug, ook als opa jou daarvoor betaalt hoor.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:03 schreef borbit het volgende:
[..]
Hoe hoog is die kilometervergoeding? 21 cent ofzo? Je mag denk wel een keertje een vriend een ritje geven tegen wat benzinegeld. Maar als je structureel mensen vervoerd en daar geld voor vraagt lijkt het mij sterk dat je niet als snorder gezien wordt toch?
Meer met je andere topic + deze en dat je net zo goed het geschikt/ongeschikt dingetje van defensie kan pakken.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:03 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met taxi rijden naast een bestaande baan dan?
Wat heeft een bijbaantje als taxichauffeur nou weer te maken met defensiequote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Meer met je andere topic + deze en dat je net zo goed het geschikt/ongeschikt dingetje van defensie kan pakken.
Ik dacht dat jij slim wasquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:24 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Wat heeft een bijbaantje als taxichauffeur nou weer te maken met defensie![]()
Op basis waarvan? Waarvoor ongeschikt?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij slim was
[ afbeelding ]
Denk er even over naquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:33 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Op basis waarvan? Waarvoor ongeschikt?
Waarom zou ik? Jij beweert iets, als je dit niet duidelijk formuleert doen we er verder niets mee.quote:
Hij snapt dit niet. Ik denk dat je het 'm letterlijk voor moet kauwenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:20 schreef Friday12 het volgende:
het geschikt/ongeschikt dingetje van defensie
quote:
Hahha ja 1 van die 2 geloof ikquote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:02 schreef r_one het volgende:
[..]
Hij snapt dit niet. Ik denk dat je het 'm letterlijk voor moet kauwen![]()
(WO Master en autistisch)
[..]![]()
.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:06 schreef Jahr00n het volgende:
Ik wil dit ook gaan doen met de lease tesla.
Alsof jij dat kan betalen. Dat wordt bus 62 naar schubbekutteveen de laatste vertrekt om 10 voor 12 rennen pikquote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:56 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
En, weekend! Tijd voor een lekker drankje, en dan met de taxi naar huis
Alsof jij dat kan betalen. Dat wordt bus 62 naar schubbekutteveen de laatste vertrekt om 10 voor 12 rennen pikquote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:56 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
En, weekend! Tijd voor een lekker drankje, en dan met de taxi naar huis
Hoezo zou iemand met autisme geen WO master kunnen halen ?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:02 schreef r_one het volgende:
[..]
Hij snapt dit niet. Ik denk dat je het 'm letterlijk voor moet kauwen![]()
(WO Master en autistisch)
[..]![]()
Waarom reageer je er dan zelf wel op ?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:07 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Bwahahahahahahahahahaha
O wacht, dit is een troll. Niet op reageren.
Bwahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Heerlie de peerliequote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:35 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Zo, lekker glaasje wijn, vanavond niet meer rijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |