door de noedels klinkt eigenlijk best goed voor een beetje bite en wat extra zoutquote:Op maandag 28 april 2025 13:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dat was altijd goedkoop en wel lekker door de noodles heen ja, maar ik kocht het nooit bij de AH. Ik koop trouwens nooit iets bij de AH.
Ik zou zeggen saffraan maar ik heb het even opgezocht en dat blijkt even duur te zijn als in 2017quote:
Door de noodles is wel een goede jaquote:Op maandag 28 april 2025 13:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dat was altijd goedkoop en wel lekker door de noodles heen ja, maar ik kocht het nooit bij de AH. Ik koop trouwens nooit iets bij de AH.
quote:Op maandag 28 april 2025 13:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
door de noedels klinkt eigenlijk best goed voor een beetje bite en wat extra zoutik deed dit altijd tussen een broodje
Ik claim het eigendomsrecht hier niet op.quote:Op maandag 28 april 2025 18:26 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Door de noodles is wel een goede ja![]()
Ga ik volgende keer ook doen
Worden die dan niet slap en pratsjerig?quote:Op maandag 28 april 2025 13:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
Waar zoek je dat op?quote:Op maandag 28 april 2025 16:59 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen saffraan maar ik heb het even opgezocht en dat blijkt even duur te zijn als in 2017
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |