In Nederland lagen er ook een hele rits overheidssites er uit door Russische aanvallenquote:
quote:
quote:De stroomstoring begon kort na het middaguur. Onder meer luchthavens en hogesnelheidslijnen hebben er last van. Zo ligt het treinverkeer plat en rijden er geen metro's in Madrid. Verschillende metro's zijn ontruimd en in veel steden staan files doordat verkeerslichten het niet meer doen.
moet ik die halve mail door scrollen om te zien dat het de pudding isquote:Er is iets niet leverbaar
Hallo, bij het inpakken van je boodschappen ontdekten we dat een product niet op voorraad is in ons distributiecentrum. Sorry!
Ja dat is in Spanje, maar nu kun je hier ook niet meer de wasmachine aanzetten wanneer je thuiskomt.quote:
zo iets moet het wel zijn, een heel land gaat niet plat door een storing in een verdeelstation of centralequote:
waar voor heb jij 32 blikken bier nodig?quote:Op maandag 28 april 2025 13:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
man ik kreeg het even warm
ik heb bij de jumbo online besteld voor de boodschappen
want ik heb 32 blikken bier nodig deze week en geen zin om ze bij elkaar te zoeken
krijg ik een mail net
[..]
moet ik die halve mail door scrollen om te zien dat het de pudding is
Ik vind het ook vreselijk klinken...quote:Op maandag 28 april 2025 13:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Portugees is de minst sexy romantische taal
Surprised pikachu.quote:Dit komt doordat de vraag naar stroom de laatste jaren hard is gegroeid. Zo is elektrisch rijden populair en zijn veel woningen van het gas af, waardoor huishoudens meer elektriciteit verbruiken.
Daar komt bij dat op veel huizen zonnepanelen liggen. Die panelen leveren vaak meer stroom dan dat de panelenbezitters op dat moment verbruiken. Die overtollige stroom wordt teruggeleverd aan het net, waar het dus al druk is.
15 Noren helpen van schiphol naar hotelquote:Op maandag 28 april 2025 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar voor heb jij 32 blikken bier nodig?
quote:Op maandag 28 april 2025 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo iets moet het wel zijn, een heel land gaat niet plat door een storing in een verdeelstation of centrale
3 landen zelfs alquote:Onder andere in Madrid, Lissabon en een zuidelijk deel van Frankrijk viel de stroom uit.
Die merken het niet eens.quote:Op maandag 28 april 2025 13:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Frankrijk. Lekker boeiend..
en wat voor bier krijgen ze van je?quote:Op maandag 28 april 2025 13:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
15 Noren helpen van schiphol naar hotel
Kan zijn dat er een grote belangrijke lokale tak er helemaal uit vloog door overbelasting oid en dat het wegvallen van die tak op z'n beurt het totale netwerk heeft overbelast.quote:Op maandag 28 april 2025 13:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
sorry een heel land heeft een stroomstoring? en dan is het niet liechtenstein?
Dat die Spanjaarden het uberhaupt hebben gemerkt, het is nu toch siëstatijd?quote:
Ja dat kan heel goed.quote:Op maandag 28 april 2025 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan zijn dat er een grote belangrijke lokale tak er helemaal uit vloog door overbelasting oid en dat het wegvallen van die tak op z'n beurt het totale netwerk heeft overbelast.
Als je hier de Maaslandkering dicht gooit, kunnen de andere rivieren het water ook niet meer snel genoeg afvoeren.
Als ik ooit een huis koop (in m'n dromen) en zonnepanelen aanschaf, dan komt daar absoluut ook een batterij bij.quote:
Ik lees dat de kernreactoren in Spanje nu worden afgeschakeld omdat het netwerk niet functioneert. Dan gaat het wel even duren voordat iedereen weer stroom heeft.quote:Op maandag 28 april 2025 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan zijn dat er een grote belangrijke lokale tak er helemaal uit vloog door overbelasting oid en dat het wegvallen van die tak op z'n beurt het totale netwerk heeft overbelast.
Als je hier de Maaslandkering dicht gooit, kunnen de andere rivieren het water ook niet meer snel genoeg afvoeren.
Het kan ook een soort Godzilla zijn dat leeft van de elektriciteit en alles opslurpt.quote:
Zeg dat dan gelijk wat er niet is. In plaats van dat.quote:Op maandag 28 april 2025 13:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
man ik kreeg het even warm
ik heb bij de jumbo online besteld voor de boodschappen
want ik heb 32 blikken bier nodig deze week en geen zin om ze bij elkaar te zoeken
krijg ik een mail net
[..]
moet ik die halve mail door scrollen om te zien dat het de pudding is
zwaanzinnig (want ze komen met KLM, zwaan is beetje hun logodier ding)quote:Op maandag 28 april 2025 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en wat voor bier krijgen ze van je?
Dat noemen we datacentersquote:Op maandag 28 april 2025 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het kan ook een soort Godzilla zijn dat leeft van de elektriciteit en alles opslurpt.
Andorra heeft er geen last van?quote:
De laatste keer dat ik in Andorra was was het een soort Russische enclave geworden ...quote:Op maandag 28 april 2025 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Andorra heeft er geen last van?![]()
Verdacht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |