Daarom vervangbare accuquote:Op maandag 28 april 2025 13:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beetje raar wel
Een nieuwe telefoon willen als belangrijke functionaliteiten niet meer goed werken :’)
Misschien liggen ze bij de Kruidvat welquote:
Zie, die van de kassa WIST gewoon dat je meer nodig had.quote:
Nee want die man heeft dan pas tijd zei die vrouw net.quote:Op maandag 28 april 2025 13:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel dat als op de foto blijkt dat het verder moet ofzo, dat er meer aan de hand is. Dan bellen ze echt wel.
Dus dan weet je toch nu ook al waar je aan toe bent, behalve een datum?of snap ik je niet
Binnenkort weer standaardquote:
Classic noemen we dat.quote:
Retroquote:
Zoiets heb ik ook, had er zelf al eentje gekocht voor Napels maar kreeg er daar eentje met resistence logo.quote:Op maandag 28 april 2025 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Ga denk ik deze bestellen
https://nl.aliexpress.com/item/1005005929242412.html
Ja, EU wetgeving dat het makkelijker moet worden om zelf te repareren.quote:
Top wel al die wetgeving, hebben bepaalde leveranciers weer meer kans en ruimte om hun toestellen x bedrag omhoog te gooien.quote:Op maandag 28 april 2025 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, EU wetgeving dat het makkelijker moet worden om zelf te repareren.
Deze vrouw weet.quote:
Doen ze toch wel.quote:Op maandag 28 april 2025 13:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Top wel al die wetgeving, hebben bepaalde leveranciers weer meer kans en ruimte om hun toestellen x bedrag omhoog te gooien.
Neuh ga liever ergens anders naartoe.quote:Op maandag 28 april 2025 13:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
wie gaat er mee naar Memphis, Tennessee?
We gaan midden in de nacht in de achterbuurten Frank Sinatra karaoke doen!
Interesse? @:CherryLips
Daar wil ik wel heen, want ik vond Phoenix @Haagsquote:Op maandag 28 april 2025 13:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
wie gaat er mee naar Memphis, Tennessee?
We gaan midden in de nacht in de achterbuurten Frank Sinatra karaoke doen!
Interesse? @:CherryLips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |