Die bestel ik er weleens bij als ik zo'n hot bowl neem. Geweldig is anders.quote:Op maandag 28 april 2025 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou zo van yakitori. Yakitori is leven.
Nope want het moet eraf als mijn bot ontstoken is en ik krijg nu eerst antibiotica voor mijn gewricht wat ook nog ontstoken is.quote:Op maandag 28 april 2025 12:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als het echt niet goed is dan bellen ze altijd eerder
heftige oplossing welquote:Op maandag 28 april 2025 13:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oude telefoon gebruiken waarop je wel maps kan checken en wanneer ie te ver van je af is, dan ontploft ie.
Ja, maar ik bedoel dat als op de foto blijkt dat het verder moet ofzo, dat er meer aan de hand is. Dan bellen ze echt wel.quote:Op maandag 28 april 2025 13:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Nope want het moet eraf als mijn bot ontstoken is en ik krijg nu eerst antibiotica voor mijn gewricht wat ook nog ontstoken is.
Moet je maar van andermans spullen afblijven.quote:
Speed maar dan anders.quote:Op maandag 28 april 2025 13:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oude telefoon gebruiken waarop je wel maps kan checken en wanneer ie te ver van je af is, dan ontploft ie.
Dan is het geen goede toko.quote:Op maandag 28 april 2025 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die bestel ik er weleens bij als ik zo'n hot bowl neem. Geweldig is anders.
De Israël oplossing.quote:Op maandag 28 april 2025 13:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Of Windows Phonequote:
En dan continu een dikke powerbank eraan hebben hangen waardoor de dief ook meteen een hernia heeft van het tillen.quote:
*BOEM*quote:
Lijkt me zeer praktisch voor een city tripquote:
Ja want als ik daar 1 seconde maps op open dan is hij leeg.quote:Op maandag 28 april 2025 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan continu een dikke powerbank eraan hebben hangen waardoor de dief ook meteen een hernia heeft van het tillen.
Vernuftig vooral.quote:
Daarom, dat is over het algemeen de reden waarom ik een nieuwe telefoon wil.quote:Op maandag 28 april 2025 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja want als ik daar 1 seconde maps op open dan is hij leeg.
Die liggen bij de action ookquote:Op maandag 28 april 2025 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Ga denk ik deze bestellen
https://nl.aliexpress.com/item/1005005929242412.html
Beetje raar welquote:Op maandag 28 april 2025 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom, dat is over het algemeen de reden waarom ik een nieuwe telefoon wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |