quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:46 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Mooi verzonnen statistieken ook en dan de Gimenez vergelijking maar eindigen met Paixao.
Puur en alleen de competitie wel ja maar dan nog, spits vergelijken met een buitenspeler.quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
"Ja maar ik bedoel dat..."
Ohja want ik begon de vergelijking.quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:52 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Puur en alleen de competitie wel ja maar dan nog, spits vergelijken met een buitenspeler.
Maar dat was de reden waarom je eindigde met Paixao.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:34 schreef CR7 het volgende:
[..]
6 g/a in 1200 minuten is inderdaad beter dan de 5 g/a in 624 minuten van Gimenez.
Laten we eerlijk zijn. Los van hun posities is Paixao een veel betere speler dan Antony.
Had het beter kunnen houden bij lachen om je stelling dat Paxiao veel beter zou zijn want heb mij inmiddels flink klem geluld.quote:
Donder op met die kakkerlakken.. dit is het Ajax-topicquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
"Ja maar ik bedoel dat..."
Inb4 goals uit de Confetti League.
NEC voetbalt altijd goed tegen de top. Ze missen 5 basisspelers zondag dus dat is gunstig.quote:
Als we niet van nec kunnen winnen dan…..quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
NEC voetbalt altijd goed tegen de top. Ze missen 5 basisspelers zondag dus dat is gunstig.
Maar ik ben er niet gerust op.
Nog nooit in de gehele clubhistorie gewonnen in Eindhoven of Amsterdam en wonnen 15 jaar geleden voor het laatst in de Kuip.quote:
feyenoord zowel uit als thuis gelijk, psv daar 3-3 en thuis dankzij eem rode kaart 2-0 zie ik dus kennelijk gewoon taai.quote:
'PSV daar 3-3' is natuurlijk scorebordjournalistiek van jewelste.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:11 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
feyenoord zowel uit als thuis gelijk, psv daar 3-3 en thuis dankzij eem rode kaart 2-0 zie ik dus kennelijk gewoon taai.
Maar we gaan het zien, toch wel vertrouwen in
Dankzij een rode kaartquote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
'PSV daar 3-3' is natuurlijk scorebordjournalistiek van jewelste.
dat zal best, maar maakt het niet opeens een ander resultaat. Je krijgt er 3 tegen geeft niet aan dat het een makkelijk potje was.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
'PSV daar 3-3' is natuurlijk scorebordjournalistiek van jewelste.
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:32 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat zal best, maar maakt het niet opeens een ander resultaat. Je krijgt er 3 tegen geeft niet aan dat het een makkelijk potje was.
als jij je daardoor beter voeltquote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..].
Het enige wat NEC terug in de wedstrijd bracht, was een dronken Flamingo op de valreep van officiële speeltijd. Waar in 99 van de 100 gevallen niets zou gebeuren. Puur toeval.
Het gaat om jouw post, niet om mij.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:35 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
als jij je daardoor beter voeltdan gaan we met 8-0 winnen, wat jij wilt.
Godts - Weghorst - Traoréquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Einde seizoen Edvardsen, zegt Farioli.
Brobbey onzeker voor zondag.
Welnee. Ajax heeft het allemaal in eigen hand. Als ze zondag gewoon winnen dan pakken ze het kampioenschap sowieso wel. Maar idd, als psv morst dan wel eerder.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, dat doet er dan eigenlijk behoorlijk toe.
Dat gewoon dacht ik de laatste 2 wedstrijden ook, maar net nu ik een beetje gewend was aan dat moeizame wedstrijden toch winnend afsluiten zit de klad er een beetje in, ik kijk zondag wel relaxter als Feyenoord die 3 punten pakt.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:08 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Welnee. Ajax heeft het allemaal in eigen hand. Als ze zondag gewoon winnen dan pakken ze het kampioenschap sowieso wel. Maar idd, als psv morst dan wel eerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |