Je hoeft helemaal niet te juichen voor Feyenoord als je het zelf gewoon niet verknooitquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:46 schreef Simmertje het volgende:
Dan lees je dit topic door en dan besef je dat je moet JUICHEN voor feyenoord aanstaande zondag
Toch leuker om tijdens een thuiswedstrijd kampioen te wordenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:11 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal niet te juichen voor Feyenoord als je het zelf gewoon niet verknooit
Ik zing van harte I Will Survive mee, zondag.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch leuker om tijdens een thuiswedstrijd kampioen te worden
2010 all over again waar de goal van Wijnaldem tegen PSV in de arena met luid gejuich werd afgespeeld, al las ik hier hele andere dingen.
Het zou dan wel weer perfect bij het seizoen passen als het op een dode woensdagavond in Groningen gaat plaatsvinden.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zing van harte I Will Survive mee, zondag.
Alles om zondag kampioen te worden.
Zelfs FC Groningen-uit vertrouw ik niet helemaal. NEC en FC Twente-thuis kan je niet verliezen, verder (lol).quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zou dan wel weer perfect bij het seizoen passen als het op een dode woensdagavond in Groningen gaat plaatsvinden.
Mooi eiland madeira. Geniet ervan! En vergeet geen Poncha te drinken.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:33 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Helaas niet, zit op Madeira. Beter gaat een kroegje het daar uitzenden.
100.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zing van harte I Will Survive mee, zondag.
Alles om zondag kampioen te worden.
Ik zit aan de andere kant van de plas.quote:
Ik vind Psv een ontzettend veel lelijkere club dan Feyenoord, dus ik heb daar sowieso al geen problemen mee.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:46 schreef Simmertje het volgende:
Dan lees je dit topic door en dan besef je dat je moet JUICHEN voor feyenoord aanstaande zondag
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zondag nog meer mensen in de ArenAAmsterdam?
quote:
dan nog zelf winnen. Vertrouwen in maar het lijntje is wel dun zeg maarquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Feyenoord doet wat het moet doen, valt het wel mee toch?
dan is 3 keer gelijk ook genoeg, maar beter om het gewoon dezelfde dag af te makenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:27 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
[..]
dan nog zelf winnen. Vertrouwen in maar het lijntje is wel dun zeg maar
Daar ben ik niet zo zeker van. En dan nog, we moeten zelf ook nog punten pakken.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord zie ik niet winnen van dit PSV dus Ajax zal toch echt nog vol aan de bak moeten.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb echt de Graafschap uit feelings.quote:Op woensdag 7 mei 2025 09:37 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo zeker van. En dan nog, we moeten zelf ook nog punten pakken.
Daarnaast kunnen ze nog steeds de 3de plek verspelen aan Utrecht. Maar ik verwacht inderdaad eerder een gelijkspel en dat zou ook helemaal prima zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik denk persoonlijk ook niet dat Feyenoord wint, ook al is het hun laatste kans op een tweede plek natuurlijk.
Een verlies zaterdag kan dus inderdaad wel eens een hele dure worden.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:27 schreef Houniet het volgende:
Feyenoord moet wel CL halen vanwege die aankoop van Steijn.
Nou, dat heeft echt met één aankoop te maken ja.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:27 schreef Houniet het volgende:
Feyenoord moet wel CL halen vanwege die aankoop van Steijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |