Van Radio Rijnmond.quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
megafoon debiel moet stoppen
heel nederland ergert zich eraanquote:
Dan ben je er maar vanaf he. Maar een keer geen stress in het weekend is ook wel eens lekker.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:28 schreef manny het volgende:
Beetje saai wel. Beter was die wedstrijd tegen NEC nu meteen geweest (wat mij betreft dan)….
Vreemd dat hij vaak wel het hele stadion mee krijgt dan..quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
heel nederland ergert zich eraan
inclusief een groot deel van de ajax supporters die in de arena zitten
het is gewoon een schandaal dat het ajax bestuur hier niet tegen optreedt
ze durven blijkbaar niet
ze zijn bang voor deze man![]()
niet baas in eigen stadion
Het moet stoppen en wel per direct en anders regel ik dat het gaat stoppen....quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:23 schreef dimmak het volgende:
[..]
Vreemd dat hij vaak wel het hele stadion mee krijgt dan..
Laat Nederland zich lekker ergeren. Sfeertje is prima zo de laatste jaren.
Al ligt het er wel aan wie er op het hekje staan.
Praatjesmakerquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het moet stoppen en wel per direct en anders regel ik dat het gaat stoppen....
Ok pikquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het moet stoppen en wel per direct en anders regel ik dat het gaat stoppen....
Andere tijden, zullen we maar zeggen ik vind het ook onnodig want de emotie moet eigenlijk op het voetbal reageren, nu werken ze een soort van eigen programma af.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:40 schreef Bofjijff het volgende:
Je druk maken over iemand met een megafoon
Klopt als een zwerende vingerquote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Andere tijden, zullen we maar zeggen ik vind het ook onnodig want de emotie moet eigenlijk op het voetbal reageren, nu werken ze een soort van eigen programma af.
Maar tegenwoordig zijn de bijzaken hoofdzaken geworden, vuurwerk wordt ook steeds gekker, lichtshows en dat soort shit, als er maar zweer is.
Als je denkt dat het een foutje was, stel je me teleur.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt als een zwerende vinger
@:ggmm @:onlogisch
Ik vond het al niet bij je passen, mijn excusesquote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je denkt dat het een foutje was, stel je me teleur.
Het is gewoon vreselijk om aan te horen. Net als die Fuza dingen in Zuid-Afrika.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:40 schreef Bofjijff het volgende:
van mij hoeft het ook niet, maar lekker boeien als het er wel is.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is gewoon vreselijk om aan te horen. Net als die Fuza dingen in Zuid-Afrika.
Dat had ik niet verwacht van Feyenoordquote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het al niet bij je passen, mijn excuses
Maar dat dit soort gasten er eigenlijk alleen voor zichzelf en het instagramaccount zitten ben ik wel met je eens. Voor mij ook een reden om in de Kuip een ander vak op te zoeken, daar gaat het langzaam aan ook die kansloze ultrakant op.
Ik heb nooit last gehad van de Capo. Ik stoor mij meer er aan dat veel mensen maar stil blijven als Ajax gelijk staat of achter. Dan ben ik blij dat iemand nog een poging doet om het wat op te jutten. Geef je club eens wat energie in plaats van stil te kijken.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:40 schreef Bofjijff het volgende:
Dit is gewaagd.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind die megafoon mongool echt het treurigste van heel Ajax.
Klaas > de megafoon mongool.
als je op magische wijze kon worden teruggeteleporteerd naar de begindagen van de ArenA dan verlang je binnen 10 seconden terug naar wat meer geluid. De fameuze dagen van de vogelgeluiden.quote:Op zondag 4 mei 2025 09:42 schreef Document1 het volgende:
Ik vind de vergelijking met vuvuzelas wel een goede. Net zo irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |