6-0 en 0-4 was iets anders.quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja of 2-2 of 6-0 of 0-4 je weet het niet he
Van diens werk heeft ten Hag geprofiteerd.quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Marcel Keizer zie ik ook wel zitten.
Neem, en ook niet op.quote:
En dat hij het tweede opstelt tegen Frankfurt. Dat was ronduit bizar.quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:02 schreef Sabata het volgende:
[..]
Wat veel mensen steekt is simpelweg de manier van voetballen. Men wil nog steeds de mythe in stand houden dat Ajax met de beste spelers het beste systeem speelt. Maar Farioli is praktisch en speelt Werder Bremen voetbal met het middelmatige elftal dat hij heeft: eerste 65 minuten de tegenstander murw beuken, dan de jokers erin wisselen die er zo doorheen lopen. Dat lukte zondag ook weer, alleen hadden ze geen geluk in de afwerking met een aantal keren paal en lat
Dat was voornamelijk gênant eigenlijk. Dan maak je jezelf als grote club ineens heel klein.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dat hij het tweede opstelt tegen Frankfurt. Dat was ronduit bizar.
Wat bedoel je ?quote:
‘Soms lees ik in de Nederlandse media dat we dit seizoen resultaat boven aantrekkelijk voetbal verkiezen’, zegt Farioli. ‘Wat is aantrekkelijk voetbal? Daar kunnen we denk ik wel drie of vier uur over discussiëren. Maar die bewering blijft voor mij absolutely crazy. Als er een manier bestond om alles te winnen, zou elke coach voor die optie kiezen.’quote:
Hij heeft dus duidelijk geen idee. Daar was ik al bang voor. Wieberen met die gast.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
‘Soms lees ik in de Nederlandse media dat we dit seizoen resultaat boven aantrekkelijk voetbal verkiezen’, zegt Farioli. ‘Wat is aantrekkelijk voetbal? Daar kunnen we denk ik wel drie of vier uur over discussiëren. Maar die bewering blijft voor mij absolutely crazy. Als er een manier bestond om alles te winnen, zou elke coach voor die optie kiezen.’
Waarom heeft hij 'duidelijk geen idee'?quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft dus duidelijk geen idee. Daar was ik al bang voor. Wieberen met die gast.
Dat moet je aan de filosoof vragen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom heeft hij 'duidelijk geen idee'?
Kort........Hij begrijpt er geen reet van.quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jij stelt dat hij 'geen idee' heeft en dat 'hij moet wieberen'.
Jij bent aan het discussiëren met Tong.quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jij stelt dat hij 'geen idee' heeft en dat 'hij moet wieberen'.
Maar kun je ook uitleggen waarom je dat vindt?quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kort........Hij begrijpt er geen reet van.
Nee, zo filosofisch ben ik niet.quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar kun je ook uitleggen waarom je dat vindt?
Ajax is ook de enige grote club die zich klein kan gedragen. De rest is klein en doet groot. Dat is pas gênant.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:52 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat was voornamelijk gênant eigenlijk. Dan maak je jezelf als grote club ineens heel klein.
En ja, kom maar door met die boze reacties.
Ja want in de Super League heb je wat te zoeken nu.. kom je aan met Brobbey en Gaaeiquote:Op dinsdag 29 april 2025 16:02 schreef Wotte het volgende:
Als je straks onverhoopt dat kampioenschap mist staan de fans van de andere 'grote' clubs straks weer te juichen terwijl ze zelf geen kampioen worden.
Tijd om je bij de Super League aan te sluiten laat ze lekker misgunnen in die kruideniers League.
Slechts om te duiden dat een club als Ajax te groot is voor de Eredivisie. De rest steelt alleen van Ajax. Is het geen geld dan wel de visie en ideeën.quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:05 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja want in de Super League heb je wat te zoeken nu.. kom je aan met Brobbey en Gaaei
Gaaei weer wat ballen zien aannemen en voorzetten . Dat is toch triest ?quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:05 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja want in de Super League heb je wat te zoeken nu.. kom je aan met Brobbey en Gaaei
Marcel Keizer die in de eerste wedstrijd van het seizoen va banque ging bij Heracles uit want "we hebben niets aan 1 punt" en vervolgens verloor.quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Marcel Keizer zie ik ook wel zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |