Zelden gezien.quote:Op zondag 27 april 2025 21:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zeker kon die dat, maar dat geldt natuurlijk ook voor Brobbey
Vorig seizoen ook niet? Eén van de weinige lichtpuntjes geweest in een verschrikkelijk seizoenquote:
quote:Op zondag 27 april 2025 22:16 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Maar dan wordt Utrecht sowieso vierde.
Waarschijnlijk wel, maar ongeacht wie er kampioen wordt is het dit jaar een titel zonder glans.quote:Op zondag 27 april 2025 22:29 schreef TornadoDK het volgende:
Over 2 weken komt sowieso de schaal naar Amsterdam
Ik zou het beter doen op m'n 62ste. Op zijn leeftijd zeker.quote:
Die zijn over het algemeen allemaal zonder glans de laatste 25 jaar. Vorig jaar mooie kampioen, net als Ajax in de jaren ten Hag. Twente was memorabel en AZ misschien ook. Verder ?quote:Op maandag 28 april 2025 08:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar ongeacht wie er kampioen wordt is het dit jaar een titel zonder glans.
Die eerste van Frank als trainer met ajax?quote:Op maandag 28 april 2025 08:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die zijn over het algemeen allemaal zonder glans de laatste 25 jaar. Vorig jaar mooie kampioen, net als Ajax in de jaren ten Hag. Twente was memorabel en AZ misschien ook. Verder ?
Ik vond de Hiddink jaren bij PSV ook prima. Geen flitsend combinatie voetbal, maar wel een zeer goede ploeg die ook internationaal aardig mee deed.quote:Op maandag 28 april 2025 08:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die zijn over het algemeen allemaal zonder glans de laatste 25 jaar. Vorig jaar mooie kampioen, net als Ajax in de jaren ten Hag. Twente was memorabel en AZ misschien ook. Verder ?
Dat is wel bizar inderdaadquote:Op maandag 28 april 2025 08:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vond de Hiddink jaren bij PSV ook prima. Geen flitsend combinatie voetbal, maar wel een zeer goede ploeg die ook internationaal aardig mee deed.
Maar verder eens, al spant dit jaar wel de kroon wat mij betreft. En ja, dat vond ik ook toen PSV nog wel bovenaan stond.
Grootste schandaal is echter nog wel dat Feyenoord niet heeft weten te profiteren van deze walgelijk slechte prestaties van PSV en Ajax dit jaar.
Ja zelfs zijn redenatie, alleen al het risico dat de scheids die minieme touch niet ziet moet voldoende zijnquote:Op maandag 28 april 2025 11:01 schreef Black-Death het volgende:
Dit seizoen dus geen Baas en VdBoomen meer.
Wellicht wel Pasveer. Terug in de goal of Matheus het laten afmaken? (die actie gisteren waaruit de tegengoal kwam was wel echt schandalig)
Ik denk dat NEC nog wel zou moeten lukken, maar Groningen zie ik niet goedkomen, daar speelt Ajax historisch gezien altijd dramatisch. In de huidige vorm wordt Twente thuis ook geen succes, tenzij Twente zich gaat sparen voor de playoffs.quote:Op maandag 28 april 2025 11:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Denk eigenlijk niet dat het Ajax lukt om van NEC én Groningen te winnen, dus volle druk op de laatste speeldag.
quote:Op maandag 28 april 2025 11:34 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ik denk dat NEC nog wel zou moeten lukken, maar Groningen zie ik niet goedkomen, daar speelt Ajax historisch gezien altijd dramatisch. In de huidige vorm wordt Twente thuis ook geen succes, tenzij Twente zich gaat sparen voor de playoffs.
Ajax lijkt dus volledig afhankelijk te zijn van puntverlies van PSV - te beginnen tegen Feyenoord volgende week.
Als PSV de titel nog pakt met vanaf nu vier winstpartijen zou ik dat voor PSV wel als een glansrijke titel zien hoor. Met ook nog een laatste 16 CL en ~100 doelpunten.quote:Op maandag 28 april 2025 08:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar ongeacht wie er kampioen wordt is het dit jaar een titel zonder glans.
Ik denk dat Arne Slot bizar veel heeft uit weten te halen, daarnaast zijn die ook nog wel wat kwijtgeraakt de afgelopen seizoenen.quote:Op maandag 28 april 2025 10:51 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat is wel bizar inderdaadIedereen heeft het over het slechte speler van Ajax en PSV, maar Feyenoord staat er gewoon nog ruim onder..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |