Het kan verkeren. 6 weken geleden nog verheven tot God, Budha en Allah in 1 en nu voor de kerst nog in Bergentheim.quote:
https://www.nu.nl/voetbal(...)iste-beslissing.htmlquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het kan verkeren. 6 weken geleden nog verheven tot God, Budha en Allah in 1 en nu voor de kerst nog in Bergentheim.
Maar wat bezielt je ook om na 5 verliespartijen met een B-team te gaan spelen? Dan denk je dat zo'n man wel een beetje kijk op het spelletje heeft, maar hiermee laat je toch zien dat je er weinig van snapt.
'dat hebben we altijd gedaan, dus dat zal ik nu ook zo doen'.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/voetbal(...)iste-beslissing.html
Zijn uitleg
Het is ook te bizar voor woorden dat al die topclubs selecties hebben waar je zo vier elftallen van kunt samenstellen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het kan verkeren. 6 weken geleden nog verheven tot God, Budha en Allah in 1 en nu voor de kerst nog in Bergentheim.
Maar wat bezielt je ook om na 5 verliespartijen met een B-team te gaan spelen? Dan denk je dat zo'n man wel een beetje kijk op het spelletje heeft, maar hiermee laat je toch zien dat je er weinig van snapt.
Hij zegt dus dat dat niet zo is, dat hij een vrij dunne selectie heeft..quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is ook te bizar voor woorden dat al die topclubs selecties hebben waar je zo vier elftallen van kunt samenstellen.
Doe lekker je ding hoor knul. Ook een - pak hem beet - Guardiola, met het duurste team ter wereld, heeft het wel eens tegen. De Grote Arend Martijn heeft de loodzware opdracht gekregen om de gouden generatie te verjongen, dat heeft even nodig, niks geks aan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:03 schreef Wotte het volgende:
Ik zei nog zo eerst dit maar eens twee seizoenen doen. Toen had ik er weer niets van begrepen @:de_pel
Ik wil niet kinderachtig doen ( @:de_pel ) en nu mijn gelijk gaan halen bij @:de_pel zo ben ik niet @:de_pel
Wat een beetje gek is om te zeggen nadat je 500 miljoen hebt kunnen investerenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:24 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Hij zegt dus dat dat niet zo is, dat hij een vrij dunne selectie heeft..
Afijn, gegokt en verloren.
Je begrijpt dat de Grote Arend Martijn niet de eindverantwoordelijke is voor het transferbeleid?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat een beetje gek is om te zeggen nadat je 500 miljoen hebt kunnen investeren
En zijn eerste elftal won ook al niet van Palace
Gewoon maar met elkaar ruilen dan. Toen Heitinga er nog was ging het nog goed.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Slot die eerder wordt ontslagen dan Heitinga, wie had dat een paar weken geleden gedacht?![]()
Of eerder dan Amorim. Misschien.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Slot die eerder wordt ontslagen dan Heitinga, wie had dat een paar weken geleden gedacht?![]()
Was weer nier best, kansloos te kijk gezet door City. Ze kunnen zomaar buiten de top 5 vallen dit seizoen, aankopen renderen totaal niet en die hebben best wel wat gekost.quote:Op zondag 9 november 2025 20:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Weer een nieuw dieptepunt voor Arne.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |