Woke club.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:29 schreef Szura het volgende:
Wel goed dat ze op die jas van Schaars St. S. hebben gezet en niet S.S. @:zipportal
Sfeerloze bak bioscooppubliek met een jostitrommelquote:
Ik ben PSV'er, vind ons stadion an sich echt geweldig (de locatie en bijbehorende historie ook). Maar qua sfeer is het echt matig. Ik heb best lang een seizoenskaart gehad en er zaten een paar redelijke periodes bij, maar onder aan de streep is het echt topclub-onwaardig.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Sfeerloze bak bioscooppubliek met een jostitrommel
qua ligging ,met afstand, het mooiste stadion van NLquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:51 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik ben PSV'er, vind ons stadion an sich echt geweldig (de locatie en bijbehorende historie ook). Maar qua sfeer is het echt matig. Ik heb best lang een seizoenskaart gehad en er zaten een paar redelijke periodes bij, maar onder aan de streep is het echt topclub-onwaardig.
Zou wel terecht zijn.quote:Op zondag 4 mei 2025 09:52 schreef Zipportal het volgende:
Gaat AZ nog een erehaag vormen voor de Eagles? @:dagoduck
Sjaak Swart is erg blij dat ze vroeger alleen maar rugnummers hadden.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:29 schreef Szura het volgende:
Wel goed dat ze op die jas van Schaars St. S. hebben gezet en niet S.S. @:zipportal
Ik zie dat PEC voor staat. Heb de eerste helft wel gezien. Lekker voor dat fluitende NAC-publiek, die zullen nu wel schuimen op de tribunes nadat ze in de eerste helft toch wel iets meer (weliswaar kleine) kansen hebben gehad dan PEC.quote:Op zondag 4 mei 2025 13:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dood topic genot.
Was me ook even ontgaan dat NAC en PEC met een salonremise gewoon allebei zo goed als veilig zijn.
Ze hadden Namli kennelijk niet over de remise-afspraak verteld.quote:Op zondag 4 mei 2025 13:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zie dat PEC voor staat. Heb de eerste helft wel gezien. Lekker voor dat fluitende NAC-publiek, die zullen nu wel schuimen op de tribunes nadat ze in de eerste helft toch wel iets meer (weliswaar kleine) kansen hebben gehad dan PEC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |