Zal jou eens temmen.quote:Op zondag 27 april 2025 20:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben geen vlinder
Ik ben een bostijgerin
Chomp.quote:Op zondag 27 april 2025 20:17 schreef Nizno het volgende:
sjow... mn vleeseter gevoerd,
container bij de voordeur gezet en er kwam een spinnetje met me mee naar binnen. die heb ik netjes op de vleeseter laten landen
nee hij eet heel rustig. ik zie het minivliegje van weken geleden nu langzaam verplaatsen dat het er straks helemaal afgegooid wordtquote:Op zondag 27 april 2025 20:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens temmen.
[..]
Chomp.
Ons hele brandweerkorps is vrijwillig. Is dat werk niet belangrijk?quote:Op zondag 27 april 2025 20:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik had het nu over vrijwilligerswerk in het algemeen.
Ik snap dat als zo'n blaadje al jaren elk kwartaal gedaan wordt dat het dan niet zo handig als een vrijwilliger het ineens 1x in sept doet en er dan 2 achter elkaar in maart omdat hij precies dan inspiratie (en tijd/zin) had. Of nou ja, ms maakt dat ook eik geen reet uit. Als het echtechtecht zo belangrijk is dat dat ding echt 4x p/j blijft verschijnen dan gaan ze iemand er wel voor betalen.
Oh shit ik heb ook nog ergens een oranje UI. Helemaal vergeten! Even zoeken.quote:Op zondag 27 april 2025 20:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde mijn UI, die had nog oranje achtergrond
Geen @Moeraskat?quote:Op zondag 27 april 2025 20:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben geen vlinder
Ik ben een bostijgerin
Ccccchhhhhhoooooommmmmppppp...quote:Op zondag 27 april 2025 20:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee hij eet heel rustig. ik zie het minivliegje van weken geleden nu langzaam verplaatsen dat het er straks helemaal afgegooid wordt
quote:Op zondag 27 april 2025 20:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens temmen.
[..]
Chomp.
Verslind je haar elke avond?quote:Op zondag 27 april 2025 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
wel zin in Vlinder verder
in d'r pyjama
rawrrrrrrrrrrrrrr
Nee, en ook geen @Nattekatquote:
verstandig, dat zou @ieniminimuis ook kunnen doenquote:
quote:Op zondag 27 april 2025 20:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
verstandig, dat zou @:ieniminimuis ook kunnen doen
quote:
hun krijg ik welquote:Op zondag 27 april 2025 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Behalve op de dagen waarop Ama d'r kat vlinder opeet, of wanneer ze bij Karzai is.
We drijven af nu, het gaat om de activiteiten van Fles. Een verenigingsblaadje van 1 of ander bejaardenclubje vs. vrijwillge brandweer, je ziet het nuanceverschil zelf ook welquote:Op zondag 27 april 2025 20:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ons hele brandweerkorps is vrijwillig. Is dat werk niet belangrijk?![]()
Maar alle vrijwilligers die ik ken hebben een groot plichtsbesef, en doen dat werk ook zoals het hoort/doen wat er van ze verwacht wordt. Niet alleen als ze er zin in hebben, of maar half half. En dat is maar goed ook. Ik snap wel wat je zegt met dat je ermee kunt stoppen want het is vrijwillig, maar dat het vrijwillig is maakt helemaal niet uit. Je kunt altijd met je werk stoppen, betaald of niet.
Ja hallo, je verandert elke keer het onderwerp zonder dat aan te gevenquote:Op zondag 27 april 2025 20:28 schreef Modus het volgende:
[..]
We drijven af nu, het gaat om de activiteiten van Fles. Een verenigingsblaadje van 1 of ander bejaardenclubje vs. vrijwillge brandweer, je ziet het nuanceverschil zelf ook wel
Het wel of niet stoppen door Fles lijkt meer van Fles zelf af te hangen dan van allerlei al dan niet ongeschreven 'regels' m.b.t. vrijwiligerswerk. Dat is meer de 'discussie'. En Fles lijkt het daarmee eens te zijn. Geloof ik
Het belangrijkste qua fatsoen lijkt me dat ze weten wat ze aan je hebben. De dag voor het blad de deur uitmoet weglopen, tegenover zeggen "He jongens, dit was de laatste, voor de volgende zal iemand anders het stokje over moeten nemen."quote:Op zondag 27 april 2025 20:28 schreef Modus het volgende:
[..]
We drijven af nu, het gaat om de activiteiten van Fles. Een verenigingsblaadje van 1 of ander bejaardenclubje vs. vrijwillge brandweer, je ziet het nuanceverschil zelf ook wel
Het wel of niet stoppen door Fles lijkt meer van Fles zelf af te hangen dan van allerlei al dan niet ongeschreven 'regels' m.b.t. vrijwiligerswerk. Dat is meer de 'discussie'. En Fles lijkt het daarmee eens te zijn. Geloof ik
Als je dat flutblaadje stopt dan dupeer je vijf stoffige bejaarden, als de brandweer stopt verbranden er talloze Zwitserse kindjes en geitjes.quote:Op zondag 27 april 2025 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee Modie, @:kwiwi heeft gelijk. Vrijwilligerswerk komt met een bepaalde verantwoordelijkheid. Of dat nou een flutblaadje over biljetjes is of een brandweerkorps.
Alleen de gevolgen van zomaar stoppen zijn wat anders, maar dat is dus niet ter sprake.
Ja dat jij geen kut van de realiteit snapt dat hoef je niet iedere keer te benadrukkenquote:Op zondag 27 april 2025 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je dat flutblaadje stopt dan dupeer je vijf stoffige bejaarden, als de brandweer stopt verbranden er talloze Zwitserse kindjes en geitjes.
Au contraire mon ami.quote:Op zondag 27 april 2025 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat jij geen kut van de realiteit snapt dat hoef je niet iedere keer te benadrukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |