SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
De grap is dat we er op de lange termijn beter uit kunnen komen. Valuta als de Euro gaat meer waard worden en dat maakt het importeren van ruwe grondstoffen voor ons goedkoper. Tegelijkertijd gaan dingen uit de VS ook goedkoper worden voor de rest van de wereld, en dat omvat alles van grondstoffen tot dienstverlening. Onze economie draait zo goed omdat China jarenlang een goedkope bron voor alles was, en Trump maakt met alle liefde van de VS ook zo'n land.quote:Op zondag 27 april 2025 16:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat ze een groot deel van de wereld mee het ravijn in nemen.
Dibs op de Rocky Mountainsquote:Op zondag 27 april 2025 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
Straks voor een prikkie stukjes VS opkopen van de curator. Make New York New Amsterdam again.
Nou ja dat gaat alleen niet lukken want er is geen amerikaan te vinden die telefoonhoesjes wil gaan maken in een fabriek. Maar voordat dat duidelijk wordt is trump toch dood dus wat kan hem het rotten.quote:Op zondag 27 april 2025 16:16 schreef Nattekat het volgende:
Onze economie draait zo goed omdat China jarenlang een goedkope bron voor alles was, en Trump maakt met alle liefde van de VS ook zo'n land.
Moest jij eens opletten waar een goede crisis niet goed voor is.quote:Op zondag 27 april 2025 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat gaat alleen niet lukken want er is geen amerikaan te vinden die telefoonhoesjes wil gaan maken in een fabriek. Maar voordat dat duidelijk wordt is trump toch dood dus wat kan hem het rotten.
Ben je zo armlastig dan?quote:Op zondag 27 april 2025 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moest jij eens opletten waar een goede crisis niet goed voor is.
Sterker nog, ik was zelfs met alle liefde burgers gaan bakken in een McDonald's toen m'n geld op was 2 jaar terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 27 april 2025 16:37 schreef Ama het volgende:
Zo zo mijn vader komt zondag op bezoek en hij gaat het gras ook even maaien voor mij. Dat is al meer dan vorig jaar toen ik weken lang bij huis zat door mijn arm/hand en echt bijna niks kon doen.Zal niet meevallen een keer iets door een ander te laten doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds die periode ben ik naar Californië geweest, heb ik de Olympische Spelen bezocht, heb ik een weekend Formule 1 in Oostenrijk op de planning staan, heb ik een nieuwe 55" OLED tv gekocht en m'n computer een upgrade gegeven.quote:
Ach kan je het weer niet laten om een sneer te geven. Waarom laat ik het überhaupt toe dat jij mij nu aan het huilen maakt. Denk toch eens na voor je iets zegt.quote:Op zondag 27 april 2025 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal niet meevallen een keer iets door een ander te laten doen.
Wie zijn toch die golddiggers waar je het steeds over hebt. Vrouwen in de bijstand?quote:Op zondag 27 april 2025 16:38 schreef Nattekat het volgende:
Kut, nu heb ik het te duidelijk gemaakt voor de meelezende golddiggers
Ik weet niet of je echt golddiggers achter je aankrijgt met een 55" OLED tv, dat zijn dan de 4/10 vrouwtjes.quote:Op zondag 27 april 2025 16:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sinds die periode ben ik naar Californië geweest, heb ik de Olympische Spelen bezocht, heb ik een weekend Formule 1 in Oostenrijk op de planning staan, heb ik een nieuwe 55" OLED tv gekocht en m'n computer een upgrade gegeven.
Ben een rijke tatta.
Sowieso beter dan oud Steenbergenquote:
Wajong als echte FOK!ers.quote:Op zondag 27 april 2025 16:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie zijn toch die golddiggers waar je het steeds over hebt. Vrouwen in de bijstand?
Je doet net of je buiten deze situatie nooit gebruik maakt van andere mensen om dingen voor je te doen.quote:Op zondag 27 april 2025 16:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach kan je het weer niet laten om een sneer te geven. Waarom laat ik het überhaupt toe dat jij mij nu aan het huilen maakt. Denk toch eens na voor je iets zegt.
Je doet echt alsof ik blij ben met de situatie.
quote:Op zondag 27 april 2025 16:37 schreef Ama het volgende:
Zo zo mijn vader komt zondag op bezoek en hij gaat het gras ook even maaien voor mij. Dat is al meer dan vorig jaar toen ik weken lang bij huis zat door mijn arm/hand en echt bijna niks kon doen.Je kan ook gewoon een beetje dankbaar zijn dat hij je (wederom) komt helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen Californiëquote:Op zondag 27 april 2025 16:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sinds die periode ben ik naar Californië geweest, heb ik de Olympische Spelen bezocht, heb ik een weekend Formule 1 in Oostenrijk op de planning staan, heb ik een nieuwe 55" OLED tv gekocht en m'n computer een upgrade gegeven.
Ben een rijke tatta.
Ik ga hier niet eens op reageren.quote:Op zondag 27 april 2025 16:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je doet net of je buiten deze situatie nooit gebruik maakt van andere mensen om dingen voor je te doen.
Dat zou ik echt voor geen goud willen doen.quote:Op zondag 27 april 2025 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen CaliforniëIk ben vorig jaar van oost naar west gereden door zo'n 20 staten
Golddiggers incoming in 3..2..quote:Op zondag 27 april 2025 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen CaliforniëIk ben vorig jaar van oost naar west gereden door zo'n 20 staten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |