SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kissingbird op 27-04-2025 16:38:12 ]Smile, it's free therapy.![]()
![]()
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Mompelt iets van sukkelquote:Op zondag 27 april 2025 15:24 schreef Kissingbird het volgende:
Neeeej heb weer een haakje te veel weggehaald
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 27 april 2025 15:24 schreef gebrokenglas het volgende:
even een TR zetten om de OP te laten fixen![]()
als je een TR krijg je er 10 terug
of zo
Smile, it's free therapy.![]()
TR gemachtquote:Op zondag 27 april 2025 15:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
of zo
Hoe warm is het bij jou ?quote:Op zondag 27 april 2025 15:26 schreef Lovely het volgende:
Parasol dicht geklapt, beetje fris in de schaduwThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
neenee ik heb geen TR gezetquote:Op zondag 27 april 2025 15:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
of zo![]()
oh wauw, gelijk krijg ik klappen
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 27 april 2025 15:24 schreef Kissingbird het volgende:
Neeeej heb weer een haakje te veel weggehaald
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Aah hier 20quote:
Was in de tuin bezig
Maar heet in de zon
Warm zat voor aprilquote:![]()
Gisteren was het iets frisser"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
niet van mij daar mag je je een ander voor zoekenquote:Op zondag 27 april 2025 15:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
neenee ik heb geen TR gezet![]()
oh wauw, gelijk krijg ik klappen
GEEN WOORD VAN JOUquote:![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Dat kan warmerquote:Op zondag 27 april 2025 15:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Warm zat voor april![]()
Gisteren was het iets frisser
Zon is idd heet, nu is wat wind of wolkjes wel fijnquote:Op zondag 27 april 2025 15:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah hier 20
Was in de tuin bezig
Maar heet in de zon"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: