Feyenoord wint thuis bijna altijd van PSV, dus je lult maar wat.quote:Op zondag 27 april 2025 16:44 schreef Black-Death het volgende:
Hopelijk doet Feyenoord voor 1x eens zijn best tegen PSV en spaart Twente zich tegen ons voor de playoffs… trieste constatering
Even opgezocht. Idd. Fair enoughquote:Op zondag 27 april 2025 17:09 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Feyenoord wint thuis bijna altijd van PSV, dus je lult maar wat.
Staan vier punten voor, moeten alleen nog tegen de lamme en de blinde, Feyenoord wint traditioneel van PSV en alsnog is iedereen in paniekquote:
Sowieso moet een nieuwe spits hoogste prioriteit hebben voor volgend jaar.quote:Op zondag 27 april 2025 16:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel klaar mee. Spelen met Brobbey is gewoon echt kut nu en iedere keer met Weghorst heb je meer kansen en beweging.
Die traditie zal dit seizoen wel niet gelden. PSV lijkt weer beter te voetballen.quote:Op zondag 27 april 2025 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Staan vier punten voor, moeten alleen nog tegen de lamme en de blinde, Feyenoord wint traditioneel van PSV en alsnog is iedereen in paniek
Vraag me wel af of er deze eeuw ooit een kampioen is geweest die zo weinig grote uitslagen heeft neergezet
Dan mag je er alsnog 1 verliezen, dat indekken neemt echt chanante vormen aan.quote:Op zondag 27 april 2025 17:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die traditie zal dit seizoen wel niet gelden. PSV lijkt weer beter te voetballen.
Jouw spelling is pas “chanant”.quote:Op zondag 27 april 2025 17:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan mag je er alsnog 1 verliezen, dat indekken neemt echt chanante vormen aan.
Deze meme niet kennenquote:Op zondag 27 april 2025 17:32 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Jouw spelling is pas “chanant”.
Met het vertoonde spel de afgelopen tijd is het toch logisch dat hier niet al te veel hoop is?
Die ken ik idd niet.quote:Op zondag 27 april 2025 17:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze meme niet kennen![]()
Het is het hele seizoen toch al niet om aan te gluren, dan moet dit spel niet echt als een verrassing komen lijkt me
Chanant is een dingetje op FOK. Zoals hont en kad.quote:Op zondag 27 april 2025 17:32 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Jouw spelling is pas “chanant”.
Met het vertoonde spel de afgelopen tijd is het toch logisch dat hier wat vrees is?
Soberso…quote:Op zondag 27 april 2025 17:36 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Chanant is een dingetje op FOK. Zoals hont en kad.
Dat is idd echt bullshit. 4x op de lat/paal, toevallig 1-1 spelen en dat is dan wraak?quote:Op zondag 27 april 2025 17:35 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik begrijp overigens niet waarom de media het over de "revanche" of "wraak" van Maurice Steijn heeft. Waar moet die man dan wraak voor nemen? Is er iemand te vinden die van mening is dat die man er onterecht uit is getrapt bij Ajax?
Verschrikkelijkquote:Op zondag 27 april 2025 17:35 schreef Bofjijff het volgende:
Wat een walgelijke vertoning was het vandaag
Gaat nu nog lastig worden ook.quote:Op zondag 27 april 2025 17:47 schreef William_Papadin het volgende:
Met hangen en wurgen naar het einde. Hopelijk pakken we de titel.
quote:Op zondag 27 april 2025 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Staan vier punten voor, moeten alleen nog tegen de lamme en de blinde, Feyenoord wint traditioneel van PSV en alsnog is iedereen in paniek
Vraag me wel af of er deze eeuw ooit een kampioen is geweest die zo weinig grote uitslagen heeft neergezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |