Dit ja.quote:Op zondag 27 april 2025 15:18 schreef William_Papadin het volgende:
Ajax had hier met 0-3 achterstand moeten gaan rusten.
Het kampioenschap staat serieus op de tocht.
Hopelijk kan Farioli het tij nog keren, maar dit ziet er niet goed uit.
Dit wint Ajax nog wel.quote:Op zondag 27 april 2025 15:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit ja.
Gewoon het raam uit zo. Een zeker lijkende titel.
Hoe dan? Sparta ruikt een resultaat met dat hoge druk zetten en wij creëren helemaal niets.quote:
Gezien het spel van de afgelopen tijd en hoe wedstrijden net aan over de streep werden getrokken, vind ik het niet raar.quote:Op zondag 27 april 2025 15:31 schreef Wotte het volgende:
Ik moet bekennen dat het keuteltje al kopjes begint te geven door de spanning.
Houden ze niet vol en Ajax kan onmogelijk nog een helft zo slecht spelen. Weghorst maakt de winnende.quote:Op zondag 27 april 2025 15:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoe dan? Sparta ruikt een resultaat met dat hoge druk zetten en wij creëren helemaal niets.
Meer dan genoeg, zorgde met zijn (mislukte) acties voor een hoop gevaar vanuit Sparta..quote:Op zondag 27 april 2025 15:24 schreef LethalNinja het volgende:
Ik zal één van de weinige zijn, ik ben het niet eens met de fluitconcerten op Bertrand. Check wanneer hij voorin de bal heeft hoeveel afspeelmogelijkheden hij heeft? Waarom loopt het middenveld vaak niet mee?
Was de doelstelling toch ook? 2de?quote:Op zondag 27 april 2025 15:34 schreef PowerLoungen het volgende:
De filosoof na de choke van de eeuw :'' We zijn tweede geworden dus ik weet niet wat iedereen loopt te zeiken''
Daarom joh . Flikker die schaal maar over 40 min over het hek bij het Lampenstadion.quote:
We gaan het kampioenschap niet binnen halen.quote:Op zondag 27 april 2025 15:45 schreef Heeinz het volgende:
Laat het godverdomme niet waar zijn dat dit gebeurt
Begin het te vermoeden ja.quote:Op zondag 27 april 2025 15:46 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
We gaan het kampioenschap niet binnen halen.
quote:
Wout beweegt. Brob is alleen maar met zn man bezig.quote:Op zondag 27 april 2025 15:50 schreef Themeparktommy het volgende:
Weghorst staat 2 minuten in de basis en er is al meer dreiging dan in de eerste 60 minuten van brobbey
Dat kan hij nou net niet.quote:Op zondag 27 april 2025 15:51 schreef The-BFG het volgende:
Ik vind het een debiel, maar laten we voortaan toch maar starten met Weghorst...
Dit, komt zoveel meer gevaar vandaan dan van Brobbeyquote:Op zondag 27 april 2025 15:51 schreef The-BFG het volgende:
Ik vind het een debiel, maar laten we voortaan toch maar starten met Weghorst...
Dat vraag ik mij ook af :xquote:Op zondag 27 april 2025 15:45 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is dit voor een implosie zeg
hoeveel punten nog nodig voor plek 2?
Heeft nou niemand in de staf het door dat je beter hiermee kan beginnen en 2x kan scoren in 20 minuten. Wedstrijd dood, geen stress meer.quote:Op zondag 27 april 2025 16:00 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat een verschil met die nieuwe voorhoede
Je voelt het aankomen ook.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 27 april 2025 16:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zit nu voor het eerst Ajax Radio te luisteren. Zijn ze altijd zo nerveus ala Radio Rijnmond of is deze wedstrijd een uitzondering?
Rkc met jantje.quote:Op zondag 27 april 2025 16:10 schreef DeeBee het volgende:
Dit wordt een seizoen à la de Graafschap-uit
Nope.quote:Op zondag 27 april 2025 16:10 schreef Black-Death het volgende:
Man man man willen ze geen kampioen worden ?
Je stond 9 punten los in de slotfase van het kampioenschap..quote:Op zondag 27 april 2025 16:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Rkc met jantje.
Al weken gaat het kut. Al won je wel ffies en bleek er hoop te zijn.
Al bleek dat een dode mus.
Vrezen met grote vrees dat dat niet voldoende is.quote:Op zondag 27 april 2025 16:14 schreef Wertha het volgende:
[..]
Je stond 9 punten los in de slotfase van het kampioenschap..
Als hij hiermee de titel vergooit, mag hij weg.quote:Op zondag 27 april 2025 16:16 schreef Themeparktommy het volgende:
Zo irritant dat je door Farioli pas de laatste 30 minuten echt kan voetballen
En nog niet genoeg.quote:Op zondag 27 april 2025 16:14 schreef Wertha het volgende:
[..]
Je stond 9 punten los in de slotfase van het kampioenschap..
Roma gaat erin trappen deze zomerquote:Op zondag 27 april 2025 16:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als hij hiermee de titel vergooit, mag hij weg.
Tsja die snap ik ook niet. Heeft 1 leuke bal per 3 wedstrijdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |