Dat is geen concurrentie, ze zijn gewoon vervelend. Op die betaalde werd je automatisch gematcht met mensen met vergelijkbare leeftijd, interesses, opleidingsniveau en inkomen, dat scheelde echt heel wat tijd en energie. En waren best goede matches eigenlijk.quote:Op zondag 27 april 2025 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat ik daar minder concurrentie van low life's heb?
Gaat er meer op dat dat mij één van de honderden maakt, dus de speld in de hooiberg.quote:Op zondag 27 april 2025 12:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is geen concurrentie, ze zijn gewoon vervelend. Op die betaalde werd je automatisch gematcht met mensen met vergelijkbare leeftijd, interesses, opleidingsniveau en inkomen, dat scheelde echt heel wat tijd en energie. En waren best goede matches eigenlijk.
Ik heb altijd basic gehad dacht ik.quote:Op zondag 27 april 2025 12:56 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
HET ADDERTJE
@:TheStigsDutchCousin
Oh nou laat maar dan.quote:Op zondag 27 april 2025 12:57 schreef Elvi het volgende:
Als je al een beetje normaal een gesprek op gang kan houden dan kom je al vrij snel uit die hooiberg.
Dit klopt wel jaquote:Op zondag 27 april 2025 12:57 schreef Elvi het volgende:
Als je al een beetje normaal een gesprek op gang kan houden dan kom je al vrij snel uit die hooiberg.
en vrouwen niet zien als prooi waar je als eerste bij moet zijn want anders heeft de concurrentie de klauwen er al in zittenquote:Op zondag 27 april 2025 12:57 schreef Elvi het volgende:
Ik krijg niet eens matchesquote:Op zondag 27 april 2025 12:57 schreef Elvi het volgende:
Die kunnen z'n pohi zien.quote:Op zondag 27 april 2025 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar NatteKat is er geen dame of fok voor je?
En kat en een muis, vind het wel een leuke combiquote:Op zondag 27 april 2025 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar NatteKat is er geen dame of fok voor je?
Misschien is er een dame die ook geobserveerd is door de temperatuur in huis. Je weet het nietquote:
Ja als een man meteen over zijn "meest duistere fantasie" of "bitcoins" gaat praten dan haken de meesten wel af.quote:
Ja dat zijn bots. Maar dat is ook wel wat de gemiddelde man wil.quote:Op zondag 27 april 2025 12:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens matches
Maar als ik al moedeloos wordt van al die Instagram modepoppetjes die 80% van de profielen vormen, kan ik me voorstellen dat het andersom nog een tandje erger is.
Schitterend.quote:Op zondag 27 april 2025 12:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En kat en een muis, vind het wel een leuke combi
denken we dan aan honderden of duizenden?quote:Op zondag 27 april 2025 13:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schitterend.
Denk dat natte het 1 week volhoudt en dat hij daarna verdwijnt net zoals alle andere
Ligt eraan hoeveel missende mannen er zijnquote:Op zondag 27 april 2025 13:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
denken we dan aan honderden of duizenden?
Stiekem willen alle mannen wel een coole robot.quote:Op zondag 27 april 2025 13:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dat zijn bots. Maar dat is ook wel wat de gemiddelde man wil.
new meaning to the term bodycountquote:Op zondag 27 april 2025 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel missende mannen er zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |